Peter Most

Goede wijn behoeft geen krans

Dominique Mahaux

Très professionnels : rapidité , emballage ok et produits au top !

A. Zonneveld

Vriendelijke medewerkers, ruime keuze, prettige winkel, goed parkeren en fijn van prijs

J. F. Doodle

Het bestelde artikelen was niet op voorraad en de bestelling geannuleerd.

Jonathan Van Hoonacker

Ok

Yannick

Vriendelijke en goede service, tevreden met mijn aankoop

Bob den Heijer

Goed! Vriendelijk personeel

Frank Damen

Slecht! Wie zet er nu in hemelsnaam een product op z’n website, waarvoor de klant betaald, maar dat vervolgens niet geleverd kan worden? Slordig is nog een understatement.

Reactie Karsten Travelstore:

Beste meneer Damen,
Beste meneer Damen,
Jammer om te lezen dat u z’n slechte ervaring heeft gehad met onze webshop. Zoals in de e-mail die gelijk de dag na uw bestelling naar u verstuurd is wordt aangegeven dat de voorraad van de webshop tevens ook de voorraad van onze 2 winkels is waardoor het helaas wel eens wil voorkomen dat wij als webshop misgrijpen. De terugbetaling is direct in gang gezet en zal inmiddels weer op uw rekening staan. Wij doen er alles aan dit zo min mogelijk te laten voorkomen, helaas lukt dit niet altijd. Wij hopen dit bij een toekomstige bestelling met u goed te kunnen maken!

Marc Visscher

Snelle reactie en levering