Ida Valkenaar

20 x moeten proberen voor de bestelling lukte

Lidia Lamers

Goede ervaring. Degelijk verpakt. Snelle levering.

Sjaak

Hele langzame levering als je op vrijdag besteld. Dit ligt niet aan PostNL maar aan de snelheid waarmee een pakket wordt aangeboden aan PostNL vanuit Karst Travelstore.
Wel gunstige prijs van...
Wel gunstige prijs van 30% korting tov normale prijs. Maar dat kan je helaas niet waarderen. Al met al keurig verpakt. Maar snelheid in huis - traag.

Reactie Karsten Travelstore:

Beste Sjaak,
Beste Sjaak,
Bedankt voor uw eerlijke review. Bestelling die voor 15u worden gedaan, worden dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL. Bestelling ná 15u gaan de eerst volgende werkdag met hen mee. Wanneer er een bestelling wordt geplaatst op vrijdag na 15u is het eerstvolgende moment inderdaad iets later, namelijk maandagmiddag. Wij wensen u -ondanks u een weekend moest wachten op uw pakket- veel plezier van uw bestelling. En hopelijk tot een volgende keer.
Yaël

Cissy Smit

Klantvriendelijk. maar de verzending verloopt niet goed. Na uitdrukkelijk een medewerker een sticker met goede adresgegevens op de doos heeft bevestigd, zou het papiertje eraf zijn gewaaid.... Klantvriendelijk. maar de verzending verloopt niet goed. Na uitdrukkelijk een medewerker een sticker met goede adresgegevens op de doos heeft bevestigd, zou het papiertje eraf zijn gewaaid. Bovendien, omdat het naar een kliniek gaat, is het moeilijk om te laten tekenen bij ontvangst door mijn zoon, die toevallig gisteren naar het ziekenhuis moest. Het is nog niet bezorgd, en dan misschien bij een post.nl punt.

Domien Theuvenet

Redelijk, afspraak wordt niet nagekomen

Reactie Karsten Travelstore:

Beste meneer Theuvenet,
Beste meneer Theuvenet,
Jammer om te lezen dat u aangeeft dat uw afspraak niet wordt nagekomen, dit is namelijk niet het geval. Na het plaatsen van uw bestelling hebben wij direct contact met u opgenomen dat niet de gehele bestelling op voorraad was en dat er een gedeelte gemaakt moest worden. Wij zouden de rest van uw bestelling z.s.m. naar u versturen, en zoals ik kan zien is dit vandaag gedaan aangezien er in het weekend geen bestelling verstuurd worden en de luifels vrijdag gereed waren. Zodra het kuipzeil klaar is zoals aangegeven eind april zal ook deze naar u verstuurd worden.
U kunt ons altijd bellen en mail voor vragen.
Maureen

Bouke Velzen

Zijwand voor de Campooz besteld. Super snel bezorgd, helaas bleek het degene te zijn die ik besteld had. Gebeld en snel een dame aan de lijn gekregen die het ging uitzoeken, binnen een kwartier werd... Zijwand voor de Campooz besteld. Super snel bezorgd, helaas bleek het degene te zijn die ik besteld had. Gebeld en snel een dame aan de lijn gekregen die het ging uitzoeken, binnen een kwartier werd ik terug gebeld en kreeg ik een retourlabel gemaild. Pakket teruggestuurd en twee dagen later had ik de juiste zijwand binnen. Wat een snelle en fijne service!

P.L.P. van Rooijen

Super goed

B Mathijssen

Goede prijs, goede kwaliteit, vlotte levering. Wel verzendkosten

Hillie Ikink

Ik heb hier een winterjas besteld en w werd supersnel geleverd. Ik kreeg via de mail bericht wanneer het geleverd zou worden en dat klopte exact. En de jas? Geweldig!!!

Mayke Meewis

Heel prettig