Jacqueline

Snelle levering, product zoals verwacht

Hans Vodeb

Voor 15:00 uur besteld dag erna in huis werd niet waargemaakt. Product was uitverkocht, derhalve een duurder product ontvangen twee dagen later.

Stefan

Makkelijk bestellen, snelle levering

Anna

Meindl schoenen, gewenste maat was aanwezig en zeer snel geleverd

Marco Bosson

Goed gesorteerd met kwaliteit spullen.

jentien boerma

Uitstekend. Bestelling was keurig op tijd. Netjes ingepakt, helemaal tevreden.

Maaike

Goede snelle bezorging

Annet

Had vandaag Lowa schoenen op de site gezien voor €135,- , kom ik in de winkel, moet ik €180,- afrekenen. Laat de verkoper op de site de prijs zien, krijg ik 10% korting, maar moet dus evengoed... Had vandaag Lowa schoenen op de site gezien voor €135,- , kom ik in de winkel, moet ik €180,- afrekenen. Laat de verkoper op de site de prijs zien, krijg ik 10% korting, maar moet dus evengoed €161,- afrekenen ipv €135,-

Reactie Karsten Travelstore:

Dag mevrouw van Santen! Allereest: fijn dat u geslaagd bent voor een fijn stel stappers. Daar zitten we hier voor :-) Maar bijzonder vervelend dat de prijs niet helemaal overeen kwam met de... Dag mevrouw van Santen! Allereest: fijn dat u geslaagd bent voor een fijn stel stappers. Daar zitten we hier voor :-) Maar bijzonder vervelend dat de prijs niet helemaal overeen kwam met de verwachting. Dat spijt ons enorm. We hebben geenszins de intentie om verwarring te schappen. De verwarring komt in dit geval door onze webshop. Daarin worden alle producten die hetzelfde zijn qua model, verzameld op 1 productpagina. Dus: alle kleuren en maten.
En soms zitten daar uitlopende kleuren tussen. In uw geval ging dit om het beige exemplaar. Daar hadden we alleen nog een maat 5 van liggen, dus die ruimen we op voor een mooie prijs. Maar uw oog was gevallen op een mooi blauw exemplaar. Een kleur die (nog) niet uitlopend is, dus net als alle andere kleuren (behalve de beige), niet met korting aangeboden wordt. Ook niet op de webshop.

Omdat we uw punt begrijpen hebben we toch een korting gegeven van 10%. En we hebben de beige schoen online los getrokken van de betreffende productpagina zodat het niet meer lijkt alsof de blauwe ook korting heeft. Twee aardige handelingen, ons inziens. En om miscommunicatie als deze voortaan te voorkomen zijn we samen met onze webmasters hard op zoek naar betere inrichting.
Dat gezegd hebbende, hopen we dat u inmiddels veel plezier heeft van de nieuwe Lowa's. Mocht u verder nog vragen hebben, staan we altijd voor u klaar! Ik hoop dat u ons zo inmiddels toch wel kent.
Hartelijke groetjes,
Jonica

Trudy deelman

Prima bedrijf, pakt problemen snel op en lossen dit netjes op.