Goede ervaring, snel en keurig geholpen.

Snelle reactie
Vriendelijke medewerkers

D. Vangrieken

Waar moet ik hier beginnen:
1) De verkoop order die nadien telefonisch besproken werd, werd niet aangepast volgens de afspraken, Maar om geen tijd te verliezen toch maar de bestelling...

Geen enkel sterkpunt kunnen ontdekken.

Snelle service.

Hermien

Erg tevreden. Prijs en kwaliteit goed. Fijne service.

Servicw. Duidelijke website. Goede prijzen.

Prima service, alles duidelijk geregeld.

Camelot Advies Groep

Zeer correct! Artikelen waren mooi, netjes verpakt, goed gemonteerd. Netjes opgeleverd.

\

\

Eric van Lieshout

Nog geen idee, deze mail gekregen een week voordat de producten geleverd gaan worden.

De sterke punten zijn dat de emails goed binnenstromen

Op zich een goede ervaring. Wel een wat lange levertijd. In deze tijden zijn mensen verwend en willen een snelle levering. Wat wel vervelend was, was dat er na bestelling en betaling geen enkele...

Wat mij zeer goed is bevallen dat het bedrijf de geleverde materialen monteert en op de goede plek zet. Ook het verpakkingsmateriaal is meegenomen. Ook belangrijk dat ik een volgende keer gewoon op rekening kan bestellen.

Reactie Kantoormeubelen.PRO:

Beste,

Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling en review! Op deze manier kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Onze excuses dat u niet eerder bent geïnformeerd omtrent de levertijd. Wij proberen en gaan dit verbeteren om mensen eerder te informeren.
Wij leveren de producten niet via een pakketdienst maar met eigen monteurs en bussen.

Mooi om te horen dat u al met al wel tevreden bent met de bestelling en levering hiervan. Wij hopen u in de toekomst weer tegen te komen en hopelijk zal die ervaring bij ons beter zijn!

Rob

Snel antwoord op je vragen. Zowel mail als telefonisch prettige communicatie.