Johan de Ruiter

Prachtige kantoor meubels

Snel contact en snelle service.

't Kannetje

Top

Snel en duidelijk

Paulien Smeets

Snel vriendelijk en behulpzaam

makkelijk bereikbaar, goede service

Timo Dolderman

Zeer positief

Bezorging en montage aan huist

arnold van der veen

Goed contact , vlot geleverd en vriendelijk

montage netjes en vriendelijk persoon

Geoffry Geeraths

Uitstekend

goede service en snel bericht terug van support

PK

Uitstekende service

Klantgerichtheid

Kasper van den Belt

Mijn ervaring was positief.

Het waren vriendelijke mensen.
Het waren vriendelijke mensen.
Ze gaven tips. Waren behulpzaam. Antwoord op vragen werd netjes gegeven. Het geplaatste bureau is op de voor mij juiste hoogte gezet. Het bureau is daarnaast snel in elkaar gemonteerd (het was dan ook niet de moeilijkste variant, maar toch).

Miranda Stavorinus

Zeer tevreden over dit bedrijf. Telefonisch goed bereikbaar. Zeer vriendelijk personeel. Erg behulpzaam.

Bij levering van het bureau waren de bezorgers vergeten een kabeldoorvoer in het bureau te maken. Zelf had ik dit ook pas in de gaten toen de bezorgers al weg waren. Gebeld met het bedrijf en die... Bij levering van het bureau waren de bezorgers vergeten een kabeldoorvoer in het bureau te maken. Zelf had ik dit ook pas in de gaten toen de bezorgers al weg waren. Gebeld met het bedrijf en die heeft gelijk contact opgenomen met de bezorgers. Ze zijn daarna hiervoor nog speciaal terug gekomen. Super service!!!

Suzanne van Erp

Vriendelijk personeel, denken mee voor oplossing, goed advies, snelle reactie.

Vriendelijk personeel, denken mee voor oplossing, goed advies, snelle reactie.