R. van Beeren

zorgvuldig verpakt en keurig op tijd geleverd

D.

Goed!

Boven geleverd en gemonteerd

Hans de Winter

Goede service, kwaliteitsproduct.

Vriendelijke en behulpzame installateurs.

Jose Van keulen

Alles was precies zoals we wilden

De datum en tijd die we hadden afgesproken was super

Fam. Beerens-Bressers

Soepel te bestellen en soepel contact. Levering niet heel snel maar men doet wel wat het beloofd.

Betrouwbaar, product wordt netjes in elkaar gezet en naar boven gebracht. ALles volgens afspraak.

Kelvin Weijers

Zeer lange levertijd.
levering zelfs uitgesteld, waar ik vervolgens een email van heb gehad die aan een andere naam/persoon was geadresseerd. Allemaal erg slordig en niet erg professioneel....
Zeer lange levertijd.
Verder zeer weinig informatie over de levering.

De medewerkers aan huis die het bureau in elkaar zette waren zeer vriendelijk. Dit was de enige positieve ervaring.

Erna Stravers

Mooie stevige barkrukken gekocht, zeer tevreden!

Kwaliteit/prijsverhouding en stonden om 9 uur al op de stoep.

Cees

Positief.

Bureau werd netjes opgebouwd door vriendelijk personeel.
Snelle, nette en goede reactie op vragen per mail.

Ewa Bukowiecka

Duidelijke afspraken

Goede service!

M.J. Gijsen

Bureaus samengesteld en besteld. Goede kwaliteit materiaal, mooie bureaus. Worden op afspraak en op tijd geleverd. Ik moest wel zelf even het tijdstip navragen. Ter plekke gemonteerd door... Bureaus samengesteld en besteld. Goede kwaliteit materiaal, mooie bureaus. Worden op afspraak en op tijd geleverd. Ik moest wel zelf even het tijdstip navragen. Ter plekke gemonteerd door vriendelijk personeel. Er werd snel doorgewerkt. Prima aankoop.

Prijs/kwaliteit-verhouding. Stipte levering.