S.G.

Ik heb een zeer goede ervaring met Kantoormeubelen.pro. Ik vond de website heel overzichtelijk. Toen ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik direct een mail met een bericht wanneer het geleverd... Ik heb een zeer goede ervaring met Kantoormeubelen.pro. Ik vond de website heel overzichtelijk. Toen ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik direct een mail met een bericht wanneer het geleverd zou worden en hoe laat. Op de dag van de levering werd het op de juiste tijd geleverd, twee trappen omhoog getild en gemonteerd. Ik kreeg ook nog een uitleg hoe alles gebruikt moest worden. Ik ben heel blij dat ik een aankoop heb gedaan bij Kantoormeubelen.pro. De communicatie was ook erg goed en de monteur erg aardig.

Snelle levering, goede communicatie, gratis montage, vriendelijke monteur

Brenda Overeem

Aanrader! super service zowel via email als bij levering.

Snel antwoord op je vragen. Netjes en kundig alles in elkaar gezet en heel erg vriendelijk. En niet onbelangrijk, het bureau en de stoel zijn van hoogwaardige kwaliteit.

Peter Laurijssen

Alleen maar positief

Komen afspreken na

Evelien verhaar

Prima snelle reactie ,keurig op tijd

Enthousiaste chauffeur ,behulpzaam

Kidsenter

Prima service

Nalevering van afdekplaatjes zonder dat wij dit zelf gemist of gemeld hadden. Top

Xomnia

Very easy customer service. I called, they immediately picked up the phone and were really helpful. Also the delivery was great, they opened the chairs fast for us where we needed them.

speed of the whole process

Vlaamse Visveiling

We bestelden in maart tafels en stoelen, en hebben ze vandaag (17/5) nog altijd niet ontvangen. Het is vooral onaanvaardbaar gezien we bij bestelling de volle pot moesten betalen.

voorlopig geen

Tdm Horses

Vriendelijke, duidelijk info mbt aankoop, goeie opvolging en informatie mbt levering. Levering was wel niet conform: 1 stoel te weinig en 1 tafel kon niet worden gemonteerd wegens ontbrekend stuk

informatie

Rob Huzink

levering op de plek gezet

Nikita Achterhof

Estron B.V.

Producten zien er uit zoals op de website, de service om het meubel in elkaar te zetten is ook helemaal top!