A tot Z accountants

Prima service, vriendelijke monteurs, goed bereikbaar

prima service, vriendelijke monteurs, goed bereikbaar

Ingrid V.

Na bestelling kreeg ik snel reactie. Helaas kon het bureau door leveringsproblemen niet op de afgesproken datum worden geleverd. Hierover werd ik wel tijdig geïnformeerd. De bezorging en het... Na bestelling kreeg ik snel reactie. Helaas kon het bureau door leveringsproblemen niet op de afgesproken datum worden geleverd. Hierover werd ik wel tijdig geïnformeerd. De bezorging en het plaatsen van het bureau ging heel netjes.

Nadia Verhoeff

Zeer goed

Goede klantenservice

Maartje Vincent

Ik had als particulier een hoog/laag tafel besteld bij kantoormeubelen.pro. Gedurende de bestelling en levering werd erg goed gecommuniceerd en werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen... Ik had als particulier een hoog/laag tafel besteld bij kantoormeubelen.pro. Gedurende de bestelling en levering werd erg goed gecommuniceerd en werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de levering. Het bureau werd netjes afgeleverd, gemonteerd en alle dozen ect. zijn netjes opgeruimd. Ik ben zeer tevreden!

Goede betrouwbare levering en communicatie

Matthijs

Levertijd was lang, installateurs waren fijne gasten

Goeie prijs/kwaliteit

Jan

Netjes afgeleverd en gemonteerd

Screentowel

Top, snel georganiseerd. Ik was niet thuis maar had een sleutel kluisje, daar is gebruik van gemaakt en de heren hebben het bureau netjes op de juiste verdieping neergezet en gemonteerd.

Betrouwbaar, snel, juiste service

K. Bergsma

Zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede kwaliteit
Snelle levering.

Patricia Vaessen Tad Inox Service BV

Factuur gekregen terwijl het al betaald was, dit ook door gemaild en nog kregen wij een factuur van het betaalde product. Dat is wel een minpunt

Gebeld over de bovenstaande issue, en er werd meteen goed op gereageerd. Product daarna ook vrij snel binnen.

Anja Vink / Begraafplaats Buitenveldert

Prima en makkelijk te regelen.

service