Marly

Een paar weken terug een bureau besteld bij Kantoormeubelen.PRO. De dag daarna kreeg ik een mail over wanneer het bureau bezorgd zou worden. Bureau werd netjes op tijd bezorgd en in elkaar gezet.

Snelle reactie, goed bereikbaar. Goede service

alex van Drumpt

Levering van complete inventaris

Goede communicatie

Hans Fleskens

Prima service en competent personeel

Servicegerichtheid

Jadon Gemert

Goeie service met de monteurs. Ze hebben snel gewerkt aan mijn bureau, maar heeft te lang geduurd voordat het daadwerkelijk geleverd werd. Bureau was ook lichtelijk beschadigd na montage (Deukjes op... Goeie service met de monteurs. Ze hebben snel gewerkt aan mijn bureau, maar heeft te lang geduurd voordat het daadwerkelijk geleverd werd. Bureau was ook lichtelijk beschadigd na montage (Deukjes op het blad).

Snelle montage en vriendelijke klantenservice personeel.

Samenwerkingsverband Twente Noord

Levering volgens afspraak.

Goede en duidelijke communicatie.

Marita Kok

Ik ben zeer tevreden. Er wordt goed en tijdig gecommuniceerd over de levering en het tijdstip. Op mailtjes wordt ook zeer snel gereageerd. Het installeren van het bureau ging ook prima. Hele... Ik ben zeer tevreden. Er wordt goed en tijdig gecommuniceerd over de levering en het tijdstip. Op mailtjes wordt ook zeer snel gereageerd. Het installeren van het bureau ging ook prima. Hele aardige, vriendelijke, vakkundige en behulpzame mannen.

Goede communicatie, betrouwbaar en heel vriendelijk

Gerrie Evers

Nog niet afgehandeld

?????

FAPS

Kantoormeubelen.pro

goed materiaal.
goed materiaal.
Levering verliep niet goed, chauffeur te vroeg, tafel voor de deur gezet. Bleek bel leeg te zijn en gemist op telefoon. Kan gebeuren door te vroeg, dan maar zelf in elkaar gezet

David Peters

Vriendelijk altijd bereikbaar. denken met je mee