9.5/10
9.7/10

Goede serviceverlening. Ook als er iets bij hen niet duidelijk is, wordt er alsnog contact gezocht.

Discretie

Eigenlijk zou een product boven de € 60,- gratis verzonden moeten worden.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Aangezien wij alles per pakketpost versturen zijn de verzendkosten hoog. Tot nog toe is het niet mogelijk de verzendkosten aan te passen. Wij blijven er naar kijken. Fijn dat u toch bij ons besteld heeft. Veel plezier van uw aankoop en bedankt voor de hele mooie review. Groetjes, Alexandra.

roland van Schijndel

Zeer vriendelijk,
vaak snel reactie ook richting levering.

persoonlijke aandacht, handgeschreven briefje of kaartje bij aflevering, netjes verpakt.
hetgeen wat je bij iets duurdere aankopen mag verwachten

Zoekopdracht werken goed. alleen bij webshop kun je op maat selecteren maar bijvoorbeeld niet maat 38 en gelijktijdig op cupmaat. dus je moet nu 2 keer zoeken. Je kijkt immers meestal eerst wat er in haar maat is. nu kan dat niet gelijktijdig
( broekmaat + cupmaat )

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je goede review. Het tegelijkertijd zoeken naar bh maat en slipmaat is inderdaad niet mogelijk. Dit heb ik nooit ergens gezien. Het zou inderdaad wel handig zijn maar nog een brug te ver. Wanneer we in de toekomst de webshop gaan vernieuwen zullen we het zeker meenemen. Groetjes, Alexandra.

Bekende bh nabesteld, ik wist mijn maat niet meer. Deze was ergens geregistreerd, ik ben heel vriendelijk en snel geholpen

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Wat zou u verbeterd willen zien in onze aftersales zodat we de volgende keer een hogere beoordeling krijgen? Groetjes en veel plezier van uw aankoop, Alexandra.

Cadeau voor mijn vrouw aangeschaft.

Snelle en efficiënte levering. Mooi ingepakt en zelfs met een persoonlijk bericht. Heel erg goed.

In de woorden van Barry Stevens Vooral zo doorgaan!

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je mooie review. Hier zijn we blij mee en we gaan vooral zo door. Groetjes, Alexandra.

Prima niks op af te dingen

het is bijzonder goed gemaakt.

nee

Klantvriendelijk

Het product meer inzoomen op de website zou het beter kunnen maken

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste anoniem, Bedankt voor je feedback. Wanneer je in het artikel op het plaatje klikt zoomt deze uit. Vind je dit niet groot genoeg? Met een touch screen is dit op te lossen. Dan kan je alles helemaal naar je toe halen. Op een desktop is dit helaas niet mogelijk. Veel plezier van het mooie setje. Groetjes, Alexandra.

Prima van a tot z

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, bedankt voor je mooie review. Veel plezier van je prachtige set. Groetjes, Alexandra.

Debby

Prima site, ik heb nu 1keer iets besteld naar tevredenheid. Mooie producten

1 dag na de bestelling ben ik gebeld om nog iets na te gaan. Goede service

Debby

Prima site, ik heb nu 1keer iets besteld naar tevredenheid. Mooie producten

1 dag na de bestelling ben ik gebeld om nog iets na te gaan. Goede service

Karin

Top service, snel en persoonlijk

Communicatie