9.5/10
9.5/10
9.7/10

Lonneke

Zeer goed !
Ik deed online een bestelling en werd direct daarover terug gebeld omdat ze wat aanvullende info wilde met betrekking tot mijn aankoop of de maat ect wel goed was

Persoonlijke aandacht bij een online aankoop en willen alleen verkopen als het echt goed zit

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste Lonneke, Wat fijn dat je blij bent met onze service. Of je nu online of offline bij ons shopt... we willen je blij maken. Fijn dat dat gelukt is. Groetjes, Alexandra.

Vriendelijk, goede service

Klantvriendelijk

Super goed snelle levering

Vriendelijke service

Jac Faber

Uitstekend!! In contact, levering en persoonlijke noot in de vorm van een kaartje bij de bestelling

Vlot

Goede communicatie

Sarah

Super goede service. Bij twijfel of voor advies word je meteen gebeld. Supersnelle levering èn gemakkelijk te retourneren/ ruilen.

jan

Super service!
Heel klantvriendelijk en snelle communicatie!

Klantvriendelijkheid en snelle communicatie.

Geen, werk zo verder!

Klant vriendeljjk

Goede service

Uitstekend geholpen. Goede informatie op de site, zowel voor wat betreft de product details als algemene informatie over bijvoorbeeld bestellen en bezorgen. Bestelling en bezorging vlekkeloos...

Uitstekende service. Bestelling werd binnen een dag geleverd en bovendien in een prachtige cadeauverpakking opgestuurd.

Reactie Kantamsterdam.com:

Beste klant, Bedankt voor je mooie review. Wij streven er naar klanten blij te maken en te houden. Fijn dat je tevreden over ons bent. Hopelijk zien we je nog eens terug. Groetjes, Alexandra.