Mijn product was snel en in goed staat geleverd. De verpakking was wel verwarrend: het zag er uit als of de doos uit Pakistan kwam. Recycling?

Kampeermeester heeft ook een fysieke winkel- makkelijker contact op te nemen in geval van "ontevredenheid" over het product, en ook voor after sales service.

PostNL is twee keer niet op de afgesproken tijd gekomen: een keer drie dagen te vroeg en een keer te laat. De track en trace van PostNL was ook waardeloos.

Duidelijke website, goede prijzen, vlotte en correcte levering.

Twee artikelen besteld, bleek niet oo voorraad zonder dat dat gelijk was aangegeven.

Pakket werd in een veeel te grote doos verzonden, echt zonden.

Eenmaal en nooit meer...

Reactie Kampeermeester.nl:

Beste Matthijs, onze excuses.
Je hebt gelijk dat het niet goed is verlopen.
1 artikel was helaas niet op voorraad, het aankoopbedrag hiervan is echter direct teruggestort. Helaas stond dit artikel teveel op webshop.
De grotere verpakking doen we om er zeker van te zijn dat dit kwetsbare artikel goed aan komt bij de klant. Bedankt voor je reactie, ook als deze niet positief is horen we dit graag, om er van te kunnen leren.

Peter Comley

Uitstekend

Uitstekend geholpen met het claimen van een defect product op de fabrikant.
Efficient en korrekt met het bestellen van producten via de webshop.

Snelle levering, goede prijs

Website voorraadoverzicht lijkt goed te werken. Goede prijs en redelijk uitgebreid aanbod

Meer info over product op website zoals in geval van rugzak het gewicht/riembreedtes, lengte en breedte

Besteld product toch niet op voorraad. Werd hier keurig telefonisch over geïnformeerd met voorstel om product op later tijdstip te verkrijgen.

M.A. de graaff

Prima, snelle levering en laag in de prijs.

het feit dat men een formulier meestuurt indien ik het product zou willen retourneren beoordeel ik als positief en geeft een betrouwbaar beeld.

Dure verzendingskosten. Maar de enige die wat ik nodig had nog in voorraad hadden. Het product zelf was ook iets duurder dan in andere winkels. Wel vlotte levering

Goede ervaring. makkelijk en simpel

Kon wel wat klantvriendelijker, qua inpakken? MIsshcien iets persoonlijker