Thayalan

Good

Overzichtelijke website, prima webshop

Er leek veel op voorraad te zijn!

Ik wilde zo'n wash bag van deuter maar de info daarover was 0. Afmetingen (opgerold en uitgevouwen ofzo) had ik prettig gevonden

John Erens

Uitstekend.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.

Verpakking aanpassen aan de bestelling. De doos was wel 30 maten te groot.

Prima site en snelle levering.

Goede schakeling tussen website en betaal mogelijkheden.

Nee, ben uitstekend geholpen.

Snelle levering, goede verpakking, goede communicatie via e-mail en ook nog een goede prijs!

Super snelle en correcte serves

Teleurgestelde klant

Twee matten van Vaude besteld en tijdens de vakantie bleek er één lek te zijn. Om beurten moest iemand op de harde grond slapen. Op 30 augustus gelijk uit de vakantie de kapotte mat opgestuurd en... Twee matten van Vaude besteld en tijdens de vakantie bleek er één lek te zijn. Om beurten moest iemand op de harde grond slapen. Op 30 augustus gelijk uit de vakantie de kapotte mat opgestuurd en duurde het meer dan een maand om te ontdekken dat het een fabricagefout is. Terwijl duidelijk de zien was dat het ventiel lekte. Dus wat is hier moeilijk aan? Na een maand gaf ik aan dat ik nu mijn rechtsbijstand ingeschakel en dat die het ook wel vreemd vond dat het zolang duurde. Waar ik meer dan een maand op moest wachten, kon nu opeens binnen een dag geregeld worden en stond het geld op mijn rekening. Voordat ik de mat had teruggestuurd gaf ik aan dat ik niet voor de kosten van het terugsturen wil opdraaien, €6,95 en daarop kreeg ik als reactie dat als het binnen de garantie valt dat de kosten van het sturen naar Vaude en een nieuwe mat voor hun rekening valt. Een gigantische open deur dat de consument daar niet voor opdraait. Wat men niet aangaf dat ik mijn verzendkosten niet vergoed krijg. Ik wees hen er op dat bij hun voorwaarden staat, als ze dit niet melden dat ze mijn verzendkosten vergoeden, dat ik die vergoed krijg. Je raadt het al...Kortom een heel erg vervelend ervaring waar ik nooit meer iets bestel!!

Heb ik niet kunnen ontdekken.

Laat je klanten nooit opdraaien voor materiaalfouten en regel het meteen! Als dit niet lukt dan maak zo snel mogelijk het geld over. Klanten zitten niet te wachten op excuses zoals 'Het is druk'.... Laat je klanten nooit opdraaien voor materiaalfouten en regel het meteen! Als dit niet lukt dan maak zo snel mogelijk het geld over. Klanten zitten niet te wachten op excuses zoals 'Het is druk'. Als ze zo doorgaan dan lost dit probleem van drukte zich vanzelf op.

Reactie Kampeermeester.nl:

Het spijt ons dat u niet tevreden bent.
Echter, nadat wij alle communicatie met u nogmaals hebben gecheckt blijkt dat wij altijd duidelijkheid zijn geweest over de kosten.
Voordat u de...
Het spijt ons dat u niet tevreden bent.
Voordat u de slaapmat aan ons opstuurde is aan u gemeld dat de kosten voor het opsturen aan ons niet zullen worden vergoed, maar wel de overige verzendkosten.
Wij vergoeden aan klanten in onze winkel ook geen brandstofkosten of iets anders. Mochten wij echter fouten hebben gemaakt in ons handelen dan wel onze communicatie dan nemen we daar altijd verantwoordelijkheid voor.
Dat u ontevreden bent over het feit dat het iets langer heeft geduurd dan gewenst kunnen we ons voorstellen en daar hebben we u onze excuses voor gemaakt.

Roy

Bestelde product geleverd zoals getoond op de website, maar niet volgens de juiste verzendmethode.

Website werkt goed, juiste productinformatie.

Ik heb gekozen om het product te laten verzenden naar een afhaalpunt welke extra vroeg open was, zodat ik de bestelde rugzak de dag erna nog kon gebruiken. (de vorige was net gesneuveld). De... Ik heb gekozen om het product te laten verzenden naar een afhaalpunt welke extra vroeg open was, zodat ik de bestelde rugzak de dag erna nog kon gebruiken. (de vorige was net gesneuveld). De bestelling is echter naar het huisadres verzonden en kwam pas in de middag aan. Hierdoor heb ik de rugzak die dag niet kunnen gebruiken en kosten gemaakt voor het verzenden naar een afhaalpunt wat niet gebeurd is.

Reactie Kampeermeester.nl:

Hoi Roy, dat is dan fout gegaan, waar en hoe kunnen we helaas niet zeggen, maar wel erg vervelend, onze excuses. We hopen dat de rugzak wel bevalt.

Super snel. all good. het is een echt bedrijf.

Prima service en snelle verzending

Snelle verzending