Info over verloop dossier
Bereikbaarheid van uw advocaat
Kwaliteit

Duidelijk en correct

Goede bereikbaarheid

Rustig, goed scherp luisterend. Denkt goed mee en is secuur zeker ook in het volgen van het proces.

Een goede verhouding tussen professionele houding en een (sensitieve) begeleiding.

Nee, ik ben zeer tevreden in eerste plaats over dhr Wouda, en in tweede instantie ook over het kantoor.

Zeldenrust

Prima contact, duidelijke beantwoording.

Jan Jansen

Met Dennis aan onze zijde hadden wij, bij ons arbeidsconflict met mijn werkgever, de zekerheid van deskundigheid, persoonlijke betrokkenheid, direct en eerlijkheid alsmede doortastendheid, een... Met Dennis aan onze zijde hadden wij, bij ons arbeidsconflict met mijn werkgever, de zekerheid van deskundigheid, persoonlijke betrokkenheid, direct en eerlijkheid alsmede doortastendheid, een regelrechte aanbeveling bij dit soort vervelende problemen

Betrokkenheid - deskundigheid - doortastendheid - oprechtheid - eerlijk en oprecht

Vanuit klant perspectief en mogelijke actieve referentie, ook na afloop van de zaak, bewust contact blijven onderhouden

A. Koenes

Uitstekend

Probeert naar een oplossing toe te werken ipv het conflict te vergroten

Jan Vulto

Meneer Van der Veen heeft me uiterst vakkundig en vriendelijk geholpen. Voor vragen en overleg kon ik altijd bij hem terecht. Ik voelde me zeer goed door hem begeleid.

Opvallend sterk vond ik de betrokkenheid van de heer Van der Veen. Ik had ten alle tijden het gevoel in hem te kunnen vertrouwen.

Nee, ik was zeer tevreden.

ineke van der zwan

De beste die ik kan wensen

Altijd bereikbaar en vriendelijk aan de telefoon

Niet voor mij

Erwin berghuis

Meedenken

Goede bereikbaarheid, correcte werkwijze

Ids H de Boer

Effectief, 'to the point"

Goede toegankelijkheid, snel een afspraak te maken

Vervangen van de logo-vlag buiten, ziet er sleets uit

Fijne vent. Helder en objectief. No nonsense.

Op alle vakgebieden is er wel een expert. Daarnaast vind ik het prettig dat het om een relatief jong kantoor gaat met leeftijdsgenoten die geen spreekwoordelijke 'aardappel in de keel' hebben en... Op alle vakgebieden is er wel een expert. Daarnaast vind ik het prettig dat het om een relatief jong kantoor gaat met leeftijdsgenoten die geen spreekwoordelijke 'aardappel in de keel' hebben en niet rondrijden in Bentley's en dikke sigaren roken zoals Theo Hiddema van FvD en daardoor dus heel benaderbaar zijn. Geen gladde Randstedelingen maar slimme, genuanceerde en nuchtere noorderlingen.

Ik zou Kaliber bij uitstek een kantoor vinden om pro deo mensen te helpen die tegen onrecht aanlopen maar eigenlijk niet de middelen hebben om daartegen in verweer te komen. In hoeverre dit nu al... Ik zou Kaliber bij uitstek een kantoor vinden om pro deo mensen te helpen die tegen onrecht aanlopen maar eigenlijk niet de middelen hebben om daartegen in verweer te komen. In hoeverre dit nu al gebeurt weet ik niet, maar als linkse rakker zou ik dat wel mooi vinden.