G4S

Zeer prettige en deskundige uitleg van de modules tijdens de MVK opleiding en een goede support van de coaches die je studie begeleiden.

Steam. Marco van Rookhuijzen

Zeer kundige, prettige, persoonlijke, coachende ondersteuning

A1 Electronics Netherlands

Wij werken al jaren samen met Kader. Hebben verschillende transities met succes doorgevoerd. Door jullie ervaring en kennis een prettig bureau om mee samen te werken. Ook qua medewerkers zeer... Wij werken al jaren samen met Kader. Hebben verschillende transities met succes doorgevoerd. Door jullie ervaring en kennis een prettig bureau om mee samen te werken. Ook qua medewerkers zeer prettige mensen om mee om te gaan.

Kraaninspectie Nederland BV

Zeer vakkundig, zorgvuldig en meedenkend.

Mark Ent / SPIT electrical mechanics BV

Moderne en betrouwbare dienstverlener waar wij tevreden over zijn.

VIRO

Zeer prettige samenwerking,

Al 3 jaar een positieve ervaring in de samenwerking met Kader. Voornamelijk in de persoon van Jeroen Reijnders die ons begeleidt. Pragmatische houding wanneer nodig en ook altijd kritisch op... Al 3 jaar een positieve ervaring in de samenwerking met Kader. Voornamelijk in de persoon van Jeroen Reijnders die ons begeleidt. Pragmatische houding wanneer nodig en ook altijd kritisch op verbetering.

Corim Dental Products B.V.

Uitstekend

Ons kwaliteitssysteem hebben we samen met Kader weer up to date gemaakt. We zijn ontzettend goed geholpen en de samenwerking was top, en nog steeds.