Reviews

7.8 / 10
1226 beoordelingen
Schrijf beoordeling

84% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1226 Reviews

De Restaurantcoach

10/10

Attent en snelle afhandeling

Uw ervaring

Ik kreeg niet het juiste en binnen enkele minuten werd kreeg ik een mail hoe het kon worden opgelost. Daardoor 2x een betaling gedaan voor hetzelfde predikt echter na vermelding hiervan wederom... Ik kreeg niet het juiste en binnen enkele minuten werd kreeg ik een mail hoe het kon worden opgelost. Daardoor 2x een betaling gedaan voor hetzelfde predikt echter na vermelding hiervan wederom binnen enkele minuten alles opgelost. Dot is hoe klantenservice moet werken. Chapeau

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste heer,
Bedankt voor uw mooie review.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Kuntze

10/10

Vakkundige service en meedenkende medewerkers

Uw ervaring

Ik vroeg een eigendomsuittreksel aan en had niet alle gegevens en kreeg (zeer snel) een uittreksel dat wel klopte met de aanvraag maar niet met wat ik nodig had. Even bellen, wat uitzoekwerk van de... Ik vroeg een eigendomsuittreksel aan en had niet alle gegevens en kreeg (zeer snel) een uittreksel dat wel klopte met de aanvraag maar niet met wat ik nodig had. Even bellen, wat uitzoekwerk van de kadastermedewerker en het was duidelijk wat ik fout had gedaan. Ik kreeg als bonus het juiste formulier alsnog toegestuurd .. Super!!

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Kuntze,
Bedankt voor het achterlaten van uw fantastische review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en het zo voor u is opgelost.
Met vriendelijke...
Geachte heer Kuntze,
Bedankt voor het achterlaten van uw fantastische review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en het zo voor u is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Elise Greveraars

8/10

Zinnige informatie, niet altijd volledig of correct. Goede service

Uw ervaring

Ik heb in het totaal 4 rapporten opgevraagd. 1 rapport over mijn eigen buurt en 2 rapporten over een mogelijk koophuis en nog een ander rapport.

In het rapport eigen buurt miste een huis...
Ik heb in het totaal 4 rapporten opgevraagd. 1 rapport over mijn eigen buurt en 2 rapporten over een mogelijk koophuis en nog een ander rapport.

In het rapport eigen buurt miste een huis wat pas verkocht was en waar ik in geintresserd was qua verkoopprijs.

In de 2 rapporten over een mogelijk koophuis stonden 2 verschillende bouwjaren wat tot verwarring leidde.

De service was in het algemeen erg goed. Op aanvraag heb ik de missende informatie ontvangen over het huis uit mijn buurt welke pas verkocht was.

Bij mijn eerste aanvraag van het mogelijk koophuis had ik per ongeluk het verkeerde huisnummer opgegeven (1 ipv 1a). Bij navraag kreeg ik direct alsnog de juiste rapporten.

Dit alles met snelle response tijden.

De vraag over de verschillende bouwjaren is nog niet opgehelderd. Hier is de makelaar van de verkopende partij mee bezig om dit verder uit te zoeken.

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Elise,
Wat een mooie review.
Bedankt voor het de tijd nemen hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Dae Verhoeven

1/10

Wat een oplichters

Uw ervaring

Krijgt maar beperkte info toegestuurd en dan wordt er gezegd dat ze niet meer hebben in hun gegevens....25 euro armer en nog geen correcte gegevens. Belachelijk. Vooral geen geld aan uitgeven beste... Krijgt maar beperkte info toegestuurd en dan wordt er gezegd dat ze niet meer hebben in hun gegevens....25 euro armer en nog geen correcte gegevens. Belachelijk. Vooral geen geld aan uitgeven beste mensen!!

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Dae Verhoeven,

Helaas zagen wij uw negatieve review. Echter krijgen wij geen reactie meer van u op onze mails.

In deze zijn wij het ook niet eens met de review. Wij hebben...
Beste Dae Verhoeven,

Helaas zagen wij uw negatieve review. Echter krijgen wij geen reactie meer van u op onze mails.

In deze zijn wij het ook niet eens met de review. Wij hebben u meerdere malen telefonisch gesproken en met u de aktes doorgenomen die geregistreerd staan. U heeft beide aktes ook geleverd gekregen.
Meer dan dit leveren en u uitgelegd te hebben kunnen wij niet doen. Dit is hoe het op dit moment geregistreerd staat door de notaris in de registers. Tevens hebben wij u het uittreksel eigendomsakte uit service toegestuurd. Hierop kunt u zelf zien welke aktes er ingeschreven staan.
Uiteraard hebben wij niets aan een ontevreden klant maar in deze hebben wij u correct geholpen.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


henk zwama

10/10

Goed

Uw ervaring

gemakkelijke aanvraag

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Henk,
Bedankt voor uw 5 sterren-review.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Sofie

1/10

10x te duur

Uw ervaring

Geven dezfde informatie als het officiële kadaster maar vragen er bijna 10x zoveel geld voor!

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Sofie Klein,
Wat jammer van u helaas negatieve review.
In het koopsommenoverzicht van Kadasterdata zitten ook de historische koopsommen verwerkt. Dit is bij een andere partij, niet...
Beste Sofie Klein,
Wat jammer van u helaas negatieve review.
In het koopsommenoverzicht van Kadasterdata zitten ook de historische koopsommen verwerkt. Dit is bij een andere partij, niet het geval.
Op onze website communiceren wij heel duidelijk ( vooraf ) wat de kosten zijn per product.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantcontact.


M. Eveleens

6/10

Woonboten

Uw ervaring

Opvragen voor woonboten wordt via deze site niet gedaan. Dat zou makkelijker te zien mogen zijn. Het lijkt mij dat het toesturen digitaal te duur is. Bij het kadaster info opvragen: zelfde systeem... Opvragen voor woonboten wordt via deze site niet gedaan. Dat zou makkelijker te zien mogen zijn. Het lijkt mij dat het toesturen digitaal te duur is. Bij het kadaster info opvragen: zelfde systeem en veel goedkoper. Wel wordt je prima geholpen en wordt het geld teruggestort als de gewenste info niet gegeven wordt. En alles bijna direct! Top!

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Margreeth,
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Wat fijn om te lezen dat het zo is opgelost voor u.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Visolity

1/10

Geen resultaat voor 25 euro

Uw ervaring

Met een Google zoekopdracht was het resultaat:
WOZ Waarde Bedrijfspand - Opvragen Bij Kadasterdata

kadasterdata.nl
https://www.kadasterdata.nl
WOZ Waarde Bedrijfspand...
Met een Google zoekopdracht was het resultaat:
WOZ Waarde Bedrijfspand - Opvragen Bij Kadasterdata

kadasterdata.nl
https://www.kadasterdata.nl
WOZ Waarde Bedrijfspand Opvragen? Kadasterdata Helpt U Met Ieder Pand In NL. Alle kadastrale data. Ieder adres in Nederland. Onafhankelijke rapporten. Direct in uw mailbox

Echter als je hebt betaald en niet tevreden bent omdat er in het rapport staat dat de gegevens niet bekend zijn dan zeggen ze dat er geen informatie beschikbaar is van bedrijfspanden. Dit strookt niet met hun gesponsorde link en informatie!

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Rene,
Wat jammer van uw negatieve review.
Zoals ik u ook telefonisch aangegeven hebt, is het rapport wat u heeft opgevraagd '' WOZ waarde rapport '' bedoeld voor woningen. Echter geven...
Beste Rene,
Wat jammer van uw negatieve review.
Zoals ik u ook telefonisch aangegeven hebt, is het rapport wat u heeft opgevraagd '' WOZ waarde rapport '' bedoeld voor woningen. Echter geven wij dit gelijk aan in de eerste zin hoe wij het rapport beschrijven in de productinformatie. '' Wilt u de waarde van een huis weten? Of wilt u bezwaar aantekenen? Wij maken voor u een eerlijk rapport, onafhankelijk van de gemeente! '' https://www.kadasterdata.nl/producten/woz-waarde-rapport
Echter kunnen wij hier ook helaas niet verder mee helpen.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


hendriks optiek

9/10

Prima

Uw ervaring

uitstekend

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste heer Hendriks,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Anita Nuiten

10/10

Prima

Uw ervaring

Prima en vlot geholpen.

Reactie Kadasterdata.nl:

Beste Anita,
Bedankt voor het achterlaten van uw 5 sterren-review.
Hier zijn wij erg blij mee.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.