Bout

Bedankt voor uw review.

nienhuis

Grenscorrectie

Uw ervaring

zeer slecht. de metingen worden niet door de kadaster geaccepteerd. er worden wel kosten in rekening gebracht van € 699.00. dit is weggegooid geld, want ik moet de nieuwe metingen opnieuw betalen. U... zeer slecht. de metingen worden niet door de kadaster geaccepteerd. er worden wel kosten in rekening gebracht van € 699.00. dit is weggegooid geld, want ik moet de nieuwe metingen opnieuw betalen. U weet heel goed dat uw metingen van generwaarde zijn. ik vind dat u in het vervolg aan de nieuwe klanten moet zeggen dat deze niet geaccepteerd worden door de kadaster.
het ruikt naar oplichterij op deze manier.

Geachte heer Nienhuis,

Geachte heer Nienhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie aan Kadasterdata.

Na overleg met de firma Boon-Landmeten kom ik bij deze terug op uw klacht/opmerking over de door u aangevraagde grensreconstructie.

Wij zien dat u op 24-05 en 27-05 een offerte aanvraag heeft gedaan bij Kadasterdata voor een grensreconstructie.
Beide keren heeft u deze offerte mogen ontvangen. In deze offerte verwijzen wij zeer duidelijk naar de voorwaarden en kosten bij het landelijke Kadaster en het verschil in kosten bij Kadasterdata. Als bijlage vindt u de offerte die wij aan u verzonden hebben, dit geeft u direct alle duidelijkheid. De kosten bij het Kadaster zonder hoekpunten betreffen € 420,-, wij rekenen echter altijd met hoekpunten omdat klanten anders geen begin en eindpunt hebben.

Zoals wij ook duidelijk aangeven wordt de meting uitgezet op basis van rechtsgeldige informatie. Een onafhankelijke landmeter komt de meting in het veld voor u verrichten, dit heeft verder helemaal niets met het Kadaster te maken. Wij komen de grenzen reconstrueren in het veld. Een grensreconstructie is niet een nieuwe grens bepalen, maar de bestaande situatie opnieuw voor u verduidelijken in het veld.

Na overleg met Boon-Landmeten, komen wij tot de conclusie dat de grensreconstructie 'gewoon' conform uw aanvraag uitgevoerd is op locatie. Het bedrag zal in deze dan ook niet gerestitueerd worden.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Eichhorn

Net personeel

Tevreden/snel geholpen

Geachte mevrouw Eichhorn,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Architectenbureau DBL Lunteren bv

Grensreconstructie

slecht communicatie

Beste Hugo,
Wat jammer van uw review.
Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bereiken. Aangezien het voor ons niet helemaal duidelijk is wat de reden is van uw negatieve review.
Graag...
Beste Hugo,
Wat jammer van uw review.
Graag horen wij van u! Zodat er wellicht gekeken kan worden naar een oplossing.

Simon

Precies wat je nodig hebt!

Uw ervaring

ik heb uitgebreide informatie ontvangen met adequate tekeningen EN luchtfoto's en daar kan ik verder mee.

Geachte heer Bon,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw geleverde product.

BTC

Prima bedrijf ( door de persoon die ik aan de lijn had)

Uw ervaring

Leuk en goed contact. Begreep meteen mijn vraag en reageerde bijna onmiddellijk.

Geachte heer,
Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Coster

Meeting is niet dezelfde volgens officiele kadastermeeting 1 maand later

nu dat wij 700€ hebben betaald voor een
niet preciese meting... zijn wij niet echt blij

Geachte mevrouw Coster,

Hartelijk dank voor uw reactie aan Kadasterdata.
Wat jammer van uw review!

Na overleg met de firma Boon-Landmeten kom ik bij deze terug op uw...
Geachte mevrouw Coster,

Hartelijk dank voor uw reactie aan Kadasterdata.
Wat jammer van uw review!

Wij zien dat u op 02-06-2022 een offerte aanvraag heeft gedaan bij Kadasterdata voor een grensreconstructie. U heeft deze offerte mogen ontvangen. In deze offerte verwijzen wij zeer duidelijk naar de voorwaarden en kosten bij het landelijke Kadaster en het verschil in kosten bij Kadasterdata. De kosten bij het Kadaster zonder hoekpunten betreffen € 420,-, wij rekenen echter altijd met hoekpunten omdat klanten anders geen begin en eindpunt hebben.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Hans

Prima service

Snel en gemakkeliljk

Beste Hans,
Bedankt voor uw mooie review!
Hier zijn wij erg blij mee.

De Roos

Prima in meting van perceel.

Uw ervaring

Prima werk door de landmeter.

Beste heer de Roos,
Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Mje holding bv

Snel

Geachte heer,
Bedankt voor uw 5 sterren-review.