Rapport Hyacinth 112, Vinkel

Uw ervaring

Binnen een een kwartier heb ik de pdf ontvangen. Puik!

Snel en nauwkeurig

Uw ervaring

Hypotheek informatie gezocht, gevonden en gekocht. In een paar minuten geregeld.

Verkeerde gegevens

Uw ervaring

Kadasterdata geeft verkeerde gegevens op wat erfgrens betreft! Bijna de muur verkeerd geplaatst door kadaster data!!!!

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer/mevrouw,

Uiteraard verstrekken wij geen verkeerde gegevens. Tevens zien wij geen aanvraag van u bij Kadasterdata.

Wij zullen spoedig contact met u opnemen per e-mail om het e.e.a. voor u uit te zoeken.

Kadasterdata klantencontact

Top service

Uw ervaring

goed product en goede service

Wim

Heel netjes geholpen

Uw ervaring

Met even wennen aan de deskundige snelheid van de medewerker voortreffelijk geholpen me het doorlopen van een eerder niet gelukte aanvraag verkrijging. Dan niet moeilijk doen, ziet wat na opgave van ordernummer wat het betreft en voordat je de telefoon opgehangen hebt (helaas even om onduidelijke redenen verbroken) ligt de aanvraag al in je je mailbox. Keurig en efficiënt !

Herman G.J. Kleinjan

Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling

Ik weet niet of ik t moet aanbevelen.

Uw ervaring

Binnen enkele seconden zou ik bericht krijgen via sms. Niet ontvangen. Ben benieuwd of er via Mn provider geld afgeschreven wordt. Bij navraag bleek dat ik mogelijk een dienstenfilter heb en er geen betaalde diensten mogelijk zijn.

Uw ervaring

Snelle en goede service !

Daphne

Super service

Uw ervaring

Je raakt wel eens wat kwijt. Gelukkig heeft kadaster een kopie, tegen een redelijke betaling kan je die dan krijgen... en als je dan net als ik niet de juiste docu's naar voor kan halen mail je. Krijg je direct mail terug van een super vriendelijke man die je er helemaal doorheen helpt. Top service 5 sterren meer dan waard

Oplichting, te duur en dezelfde gegevens kun je voor 1/5 deel van hun prijs rechtstreeks opvragen bij het Kadaster zelf. Niet doen. Volgens mij beheren zij juist ook deze site.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren het ten zeerste dat u het over oplichting heeft, uiteraard is dit zeker niet het geval.

In deze zien wij dat u o.a. het Kadastrale kaart pakket, dit is een uniek pakket van Kadasterdata.
D​it pakket is alleen via Kadasterdata te verkrijgen.

​Uiteraard beheren wij deze pagina niet, The Feedback Company is een klant beoordelingssysteem waar web-winkeliers feedback kunnen krijgen en verwerken. ​​

M​et vriendelijke groet,

Kadasterdata klantencontact