Reviews

7.8 / 10
1134 beoordelingen
Schrijf beoordeling

84% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1134 Reviews

Appel

10/10

Tevreden klant.

Uw ervaring

Geen lange wachttijd. Vriendelijk en netjes geholpen. En kregen duidelijk uitleg en antwoord op onze vragen.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen!
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Boon landmeten

10/10

Goed en duidelijk geholpen

Uw ervaring

Zeer goed

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw mooie review!
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata Klantencontact


Hertgers

8/10

Erfgrens bepaling

Uw ervaring

Prima meting, correct en vriendelijk geholpen. Duur, maar goedkoper als het Kadaster.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Hertgers,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de meting!
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact


Van Dongen

10/10

Vakmanschap

Uw ervaring

Super uitleg gekregen wat deze uitzetting betekend.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer/mevrouw van Dongen,
Bedankt voor uw mooie review!
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact


L. van Marcke

6/10

Kadasterkaartpakket

Uw ervaring

Ik kreeg helaas niet de gewenste info (1 van de 3 producten), omdat de resterende info niet beschikbaar was. Via de chat tot een oplossing gekomen, dat alleen voor de kadastrale kaart kosten worden... Ik kreeg helaas niet de gewenste info (1 van de 3 producten), omdat de resterende info niet beschikbaar was. Via de chat tot een oplossing gekomen, dat alleen voor de kadastrale kaart kosten worden geteld. Chat met een correcte en vriendelijke medewerkster verliep gladjes.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer van Marcke,
Bedankt voor uw feedback en het achterlaten van uw review.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Bout

10/10

Bestemmingsplan

Uw ervaring

Super snel en correct

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte mevrouw Bout,
Bedankt voor uw review.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


nienhuis

2/10

Grenscorrectie

Uw ervaring

zeer slecht. de metingen worden niet door de kadaster geaccepteerd. er worden wel kosten in rekening gebracht van € 699.00. dit is weggegooid geld, want ik moet de nieuwe metingen opnieuw betalen. U... zeer slecht. de metingen worden niet door de kadaster geaccepteerd. er worden wel kosten in rekening gebracht van € 699.00. dit is weggegooid geld, want ik moet de nieuwe metingen opnieuw betalen. U weet heel goed dat uw metingen van generwaarde zijn. ik vind dat u in het vervolg aan de nieuwe klanten moet zeggen dat deze niet geaccepteerd worden door de kadaster.
het ruikt naar oplichterij op deze manier.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Nienhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie aan Kadasterdata.

Na overleg met de firma Boon-Landmeten kom ik bij deze terug op uw klacht/opmerking over de door u...
Geachte heer Nienhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie aan Kadasterdata.

Na overleg met de firma Boon-Landmeten kom ik bij deze terug op uw klacht/opmerking over de door u aangevraagde grensreconstructie.

Wij zien dat u op 24-05 en 27-05 een offerte aanvraag heeft gedaan bij Kadasterdata voor een grensreconstructie.
Beide keren heeft u deze offerte mogen ontvangen. In deze offerte verwijzen wij zeer duidelijk naar de voorwaarden en kosten bij het landelijke Kadaster en het verschil in kosten bij Kadasterdata. Als bijlage vindt u de offerte die wij aan u verzonden hebben, dit geeft u direct alle duidelijkheid. De kosten bij het Kadaster zonder hoekpunten betreffen € 420,-, wij rekenen echter altijd met hoekpunten omdat klanten anders geen begin en eindpunt hebben.

Zoals wij ook duidelijk aangeven wordt de meting uitgezet op basis van rechtsgeldige informatie. Een onafhankelijke landmeter komt de meting in het veld voor u verrichten, dit heeft verder helemaal niets met het Kadaster te maken. Wij komen de grenzen reconstrueren in het veld. Een grensreconstructie is niet een nieuwe grens bepalen, maar de bestaande situatie opnieuw voor u verduidelijken in het veld.

Na overleg met Boon-Landmeten, komen wij tot de conclusie dat de grensreconstructie 'gewoon' conform uw aanvraag uitgevoerd is op locatie. Het bedrag zal in deze dan ook niet gerestitueerd worden.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Eichhorn

7/10

Net personeel

Uw ervaring

Tevreden/snel geholpen

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte mevrouw Eichhorn,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.


Architectenbureau DBL Lunteren bv

3/10

Grensreconstructie

Uw ervaring

slecht communicatie


Simon

10/10

Precies wat je nodig hebt!

Uw ervaring

ik heb uitgebreide informatie ontvangen met adequate tekeningen EN luchtfoto's en daar kan ik verder mee.

Reactie Kadasterdata.nl:

Geachte heer Bon,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw geleverde product.
Met vriendelijke groet,
Kadasterdata klantencontact.