Alias

Kadasterdata: Doen!

Uw ervaring

...sneller kun je niet bediend worden...!!!

Prima medewerker.

Uw ervaring

Ik heb 12 oktober 2018 een luchtfoto A3 besteld en uiteraard eerst betaald. Levering 2 dagen. Helaas! Na een zeer goed contact met u medewerker en 3 x verzenden naar 2 verschillende adressen, helaas nog niets op 2 november 2018. Wederom contact, nu ook met de drukkerij. Dinsdag 6 november 2018 eindelijk is de foto binnen....

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst bedankt voor uw review.

De kaart op A3-formaat is direct aan u verzonden, dit is wel goed gegaan. Echter betreuren wij natuurlijk ook dat er iets niet goed is gegaan bij de post, hier hebben wij echter geen invloed op.

Kadasterdata klantencontact.

Kadaster kaartje

goede informatie

Ze maken dikke winsten. Een kaar kost precies tje bij het kadaster 1 euro en vijftig eurocent ( 1,50). Bij
Kadasterdata kost dit kaartje negentien euro en vijfennegentig eurocent ( 19,95)....

Dikke winsten.

H.G. van Eldik

De gegevens kloppen niet, heb 2x een bedrag betaald, vraag een kope van de koopakte, krijg ik een eigendomsakte die niet klopt. Staat dat het huis op naam van mijn partner staat. Wij zijn duurzaam...

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst vinden wij het uitermate teleurstellend dat u een negatieve review achterlaat.

Het product is direct en conform de aanvraag aan u uitgeleverd. De informatie die in het uittreksel beschreven staat, moet kloppen. De gegevens staan zo geregistreerd in de registers van het Kadaster, deze zijn zo ingeschreven door de notaris.

Mocht dit daadwerkelijk onjuist zijn is dit niet te wijten aan Kadasterdata.

Wij raden u in deze aan om contact op te nemen met de desbetreffende notaris.

Kadasterdata klantencontact.

Snelle service en duidelijke website

Zeer snelle afhandeling van mijn aanvraag

zie boven

Lamet

Uw ervaring

Na enig puzzelen een snel resultaat. Jammer, de verkoopprijs niet gekregen en de woz wel.

Teake Brandsma

Slechte ervaring. Bij de kadastrale kaart met maatvoering wijken bijna alle opgegeven maten door Kadasterdata meer dan de beloofde 10 cm af. Verder kun je deze kaart beter bestellen bij het...

Uw ervaring

Ze beantwoorden wel de klacht, maar weigeren restitutie, terwijl dit duidelijk wordt aangetoond m.b.v. een kaart van het KADASTER.

Geachte heer/mevrouw

Allereerst vinden wij het uiteraard ook erg vervelend dat u niet tevreden bent met het door u opgevraagde product, kadastrale kaart met maatvoering.

De kadastrale kaart met maatvoering is een uniek product van Kadasterdata, deze kaart komt niet voor in het productaanbod van het Kadaster.

Wij hebben de situatie uitgebreid bekeken en besproken. We zien dat het product conform de aanvraag aan u geleverd is. Als service hebben wij u zelfs een kadastrale kaart nageleverd.

De kadastrale kaart met maatvoering is geleverd zoals de situatie geregistreerd staat in de registers van het Kadaster, dit hebben wij u ook meerdere keren aangegeven en zelfs aangetoond. Op de kadastrale kaart met maatvoering kan wel een kleine afwijking zitten, ook dit geven wij aan op onze website.

U heeft aangegeven in een eerdere e-mail dat u de maatvoering uit een kadastrale kaart heeft gehaald, uit een kadastrale kaart kunt u geen betrouwbare maatvoering ontlenen.

Ook hebben wij u aangegeven dat als u ons aan kunt tonen (met bewijs) dat de werkelijke situatie zo veel afwijkt van de geleverde kaart met maatvoering, wij dit opnieuw zullen onderzoeken en wellicht overgaan tot een restitutie.

Omdat het product in deze conform de aanvraag en juist aan u uitleverd is, gaan wij niet over tot een restitutie.

Kadasterdata klantencontact

The Workshop

Goede service op maat.

Uw ervaring

Na mijn bestelling wilde ik een toevoeging aan een perceel, die data was niet bekend.
Het is handmatig ingetekend, 10 minuten later al in de mail gehad.

Geachte heer/mevrouw,

Goed om te horen dat u tevreden bent over de geleverde tekening. Bedankt voor uw review!

Kadasterdata klantencontact