Martina

KOOPSOMMENOVERZICHT

Uw ervaring

Slecht, je hebt helemaal niks aan deze info. Je krijgt letterlijk alleen jouw kant van de straat te zien en nog een minimale selectie die zij gemaakt hebben. Ik was goedkoper uit geweest als ik bij... Slecht, je hebt helemaal niks aan deze info. Je krijgt letterlijk alleen jouw kant van de straat te zien en nog een minimale selectie die zij gemaakt hebben. Ik was goedkoper uit geweest als ik bij het kadaster de adressen los had opgevraagd. Weggegooide 20 euro.

Geachte heer/mevrouw Martina,

Helaas zagen wij uw negatieve review voorbij komen en hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen.

U geeft aan dat u niet tevreden bent met...
Geachte heer/mevrouw Martina,

U geeft aan dat u niet tevreden bent met het door u bestelde koopsommenoverzicht.
Uiteraard hebben wij uw opmerking even voor u nagekeken.

Het Koopsommenoverzicht vermeldt de recente en de historische verkopen en bijbehorende koopsommen* van verkochte huizen in zowel het opgevraagde postcodegebied als een selectie van de omliggende gebieden. Dit is handig als u van plan bent om in een bepaalde straat een huis te kopen of te verkopen. U kunt met het Koopsommenoverzicht de aankoopprijs of verkoopprijs van een huis bepalen of opvragen, maar ook kunt u de woninginflatie analyseren. U ziet voor welke prijs huizen zijn verkocht binnen het opgevraagde postcodegebied.
De selectie maakt het systeem dat kunnen en doen wij helaas niet zelf.

Uiteraard hebben wij niets aan een ontevredenen klant en willen wij uiteraard graag met u kijken naar een gewenste oplossing. Na intern overleg mag ik u een koopsommenoverzicht aanbieden van een ander gewenst postcodegebied.

Graag horen wij van u.

Prive

Woningwaardering

Goed en adequaat

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Hier doen wij het voor!

richard moerdjiman

Tevreden klant

Uw ervaring

snelle en duidelijke service.

Beste Richard,
Bedankt voor uw compliment en mooie review.

Philippe Brandts

Uw ervaring

In eerste instantie kreeg ik een onvolledig document geleverd. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen, kreeg ik alsnog het juiste product nagestuurd.

Beste Philippe,
Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij zijn erg blij dat u uiteindelijk het juiste product heeft mogen ontvangen!
Kadasterdata...
Beste Philippe,

Ewald Metselaar

Snel en adequaat

Geachte heer Metselaar,
Bedankt voor uw 5- sterren review.

jo-ann

super

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review.

veiligheidsregio brabant noord

Snelle levering, goede service

Uw ervaring

Ik had een foutje gemaakt met de aanvraag. Gelukkig werd ik goed geholpen door een servicemedewerker en heb ik uiteindelijk het product gekregen waar ik om vroeg! Nogmaals bedankt hiervoor!

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review.

Vier vrije voeten

Snel geholpen

Uw ervaring

Snelle levering van gewenste info en nog sneller herstel van een klein foutje

Beste heer Wesselink,
Bedankt voor uw review.

S. Jonker

Uw ervaring

U biedt een snelle service aan. Alleen min puntje, de rekening is gister al betaald en nu krijg ik alsnog de factuur

Geachte mevrouw Jonker,
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Geachte mevrouw Jonker,
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Om direct even terug te komen op uw opmerking, wij sturen de factuur altijd na, dit omdat veel klanten een achteraf factuur wensen.

parochie H Maria Magdalena

Dat is pas service!

Uw ervaring

Wanner je niet precies weet welke akte je nodig hebt: kadaster helpt snel en goed.

Geachte heer/mevrouw,
Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen bent, daar doen we het voor!