Particulier

Verkeerd product aangevraagd

Uw ervaring

Ik had het verkeerde product aangevraagd. Na telefonisch contact werd dit gelijk gecorrigeerd. Hele goede service. Hartelijk dank hiervoor.

MB

Beste mevrouw Broekhuis,
Bedankt voor uw fantastische review. Wat fijn om te lezen dat het zo voor u is opgelost.

RdH

Onvriendelijke medewerkster klantenservice

Uw ervaring

Zojuist een kadastrale kaart aangevraagd van mijn woning met bijbehorende twee percelen. Mij was in eerste instantie niet duidelijk dat deze percelen apart van elkaar aangevraagd moesten worden,... Zojuist een kadastrale kaart aangevraagd van mijn woning met bijbehorende twee percelen. Mij was in eerste instantie niet duidelijk dat deze percelen apart van elkaar aangevraagd moesten worden, omdat op de site alleen het adres gevraagd wordt. Ergens onderaan de webpagina was wel te lezen dat in deze situatie contact opgenomen kon worden met de klantenservice.

De medewerkster die mijn vraag beantwoorde was bijzonder kortaf en erg direct. Uit alles bleek dat zij weinig geduld had met deze situatie, terwijl ik toch echt niet zo'n rare vraag stelde. Erg onprofessioneel en ongepast. Niet iedereen vraagt namelijk dagelijks een kadastrale kaart op.

Inmiddels reactie gehad op mijn review, een geldbedrag teruggekregen en netjes opgelost.

Geachte heer den Hollander,
Bedankt voor het aanpassen van uw review. Fijn dat het zo voor u is opgelost.

Jerome Mulder

Irritant

Uw ervaring

In de mail staat een link om je af te melden maar daar krijg je juist opties om mail en alerts te ontvangen. Wat een bagger!

Geachte heer Mulder,

Geachte heer Mulder,

Wij hebben gezien dat u voor ons ( helaas een negatieve ) review heeft achtergelaten. Als ik het goed begrijp is het u niet gelukt om u uit te schrijven van onze mailinglijst. Klopt dit?
Uiteraard heb ik dit direct voor u nagekeken en zie dat uw uitschrijving succesvol is geweest. U zult geen reclamemails meer ontvangen van Kadasterdata.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

n v.t.

Grondige vraagstellingen.

Uw ervaring

er wordt op alle punten door gevraagd .

Beste,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Hier zijn wij erg blij mee.

Rupino Griffioen

Een tien

Uw ervaring

Ik ben decennia eigenaar van een stukje grond (weilandje) en wilde het eigenaarschap digitaal krijgen van Kadaster. Met digitale haperingen (bij mij, mogelijk ook bij Kadaster) werd ik vandaag... Ik ben decennia eigenaar van een stukje grond (weilandje) en wilde het eigenaarschap digitaal krijgen van Kadaster. Met digitale haperingen (bij mij, mogelijk ook bij Kadaster) werd ik vandaag 'gewoon' vriendelijk vlot geholpen, waarvoor mijn grote dank.

Geachte heer Griffioen,
Bedankt voor uw fantastische review. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over Kadasterdata.

Molenstichting Winsum

Support afdeling heeft het opgelost

Uw ervaring

aanvraag liep vast, waarschijnlijk op een incorrect geformuleerd adres

Geachte heer,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te lezen dat het zo is opgelost voor u!

Gert Westrup

Oude gegevens

Uw ervaring

Kreeg reclame (25-01-2023) bericht met als slogan "Uniek", dat er een recente, haarscherpe luchtfoto van huis en tuin te koop was voor slechts € 24,95 op A3 formaat. Buren zijn aan het verbouwen dus... Kreeg reclame (25-01-2023) bericht met als slogan "Uniek", dat er een recente, haarscherpe luchtfoto van huis en tuin te koop was voor slechts € 24,95 op A3 formaat. Buren zijn aan het verbouwen dus ik dacht "leuke verrassing".

Navraag vertelde dat luchtfoto's ieder kwartaal opnieuw wordt geschoten. Echter foto is van eerste kwartaal 2022 waar de nieuwe buren er nog niet woonden (1 april 2022). Jammer dus.

Heb gevraagd of men wil stoppen met deze nep-reclame. Ik werd bedankt voor de feedback en mijn reactie werd doorgezet naar de juiste afdeling. Sindsdien (26 januari) niets meer vernomen.

Reclame is "Uniek" maar "k" dat ik er ingestonken ben.

Beste Gert Westrup,
Helaas zagen wij uw klacht en negatieve review voorbij komen. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met uw luchtfoto.
Ik heb dit uiteraard direct voor u...
Beste Gert Westrup,
Ik heb dit uiteraard direct voor u nagekeken.
De luchtfoto wordt elk kwartaal opnieuw geschoten. U ontvangt de meest recente versie. Helaas komt er een enkele keer voor dat dit nog niet juist verwerkt is.
Na intern overleg mag ik u daarom ook het bedrag aan u restitueren. Wij hebben u niet geleverd conform de aanvraag!
Ik zet dit door naar de juiste afdeling.
13-02-2023 / Wij hebben helaas geen reactie van u meer mogen ontvangen. Ook niet na het restitueren van het volledige bedrag.
Kadadsterdata klantencontact.

Dave

Luchtfoto A3 met perceelgrenzen

Beste Dave,
Bedankt voor uw review. hier zijn wij erg blij mee!

van der Stouwe

Niet goed . Geld weg

Uw ervaring

Het opvragen van de w.o.z waarde opvragen , en dan een waarde van €0,00 euro krijgen . En dan je geld niet terug krijgen !. Omdat er ook andere gegevens worden geleverd.
Heel bijzonder .

Geachte heer van der Stouwe,
Helaas zagen wij uw negatieve review voorbij komen.
Wij hebben hier eerder contact met u overgehad.
Om het nogmaals voor u te verduidelijken, het adres wat...
Geachte heer van der Stouwe,
Helaas zagen wij uw negatieve review voorbij komen.
Wij hebben hier eerder contact met u overgehad.
Om het nogmaals voor u te verduidelijken, het adres wat u aangeeft en wenst, betreft een adres met een logies functie.
Dit is de reden dat wij helaas hier geen waarde van kunnen leveren. Dit vermelden wij ook duidelijk bij onze uitzonderingsgevallen op onze website.
Uiteraard willen wij altijd samen met de klant kijken naar een gepaste oplossing. Het gehele bedrag terugstortten gaat in deze dan ook niet.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij dit uiteraard graag.

Mevr. Luijckx

Goed geholpen nadat er via de site iets mis ging

Uw ervaring

Doe een gratis woningwaarde check, zag ik staan. 'Alleen 1e keer gratis' stond erbij vermeld. Ik vul netjes het formulier in en krijg het per mail toegestuurd. Ik open de mail en wat is de... Doe een gratis woningwaarde check, zag ik staan. 'Alleen 1e keer gratis' stond erbij vermeld. Ik vul netjes het formulier in en krijg het per mail toegestuurd. Ik open de mail en wat is de woningwaarde die erin vermeld staat? 0 euro... huh?
Dat ging dus niet helemaal goed. Gelukkig ben ik per email verder geholpen door een van de medewerkers en heb ik uiteindelijk de woningwaarde toch ontvangen.

Goed opgelost, dus!

Beste mevrouw Luijckx,
Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent en wij er zo met u uit zijn gekomen.