Jaap Loeve

Vlotte en accurate reactie na een foutje in de toegestuurde gegevens

Uw ervaring

Na een aanvraag kreeg ik een set gegevens van een heel andere postcode toegestuurd.
Op mijn reclame dat deze data niet waren aangevraagd kreeg ik de volgende werkdag al het juiste setje gegevens toegestuurd.
Prima service en heel bruikbare gegevens. Ze zijn de kosten meer dan waard.

Hartelijke dank voor deze actie.

Jaap Loeve

Geachte heer Loeve,
Bedankt voor uw mooie review en feedback!
We zien u graag terug bij Kadasterdata.

Johan Vrielink

Opvragen verkoopprijzen woning van twee andere bewoners van onze wijk (nl ca. 40 st gelijke woningen met hetzelfde bouwjaar)

Uw ervaring

Heeft even geduurd omdat er erg veel tijd zat in de verkoop vd woningen tot dat de prijs verwerkt was in systeem van het Kadaster. (van 1 woning bleek dat deze al verkocht was maar dat er nog geen... Heeft even geduurd omdat er erg veel tijd zat in de verkoop vd woningen tot dat de prijs verwerkt was in systeem van het Kadaster. (van 1 woning bleek dat deze al verkocht was maar dat er nog geen officiële overdracht plaatsgevonden had)

Geachte heer Vrielink,
Bedankt voor uw fantastische review! Wij zijn hier erg blij mee!

D.F.C.M Ovaa- van der Veen

Hulp bij opvragen uittreksel kadaster

Uw ervaring

Ik ben in 2 minuten geweldig geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame Manfred Kortleve

Geachte mevrouw Ovaa,
Hartelijk dank voor uw fantastische review!

Bertho

Snel en goed

Uw ervaring

Gebeld, geen wachttijd. Snel en goed geholpen.

Beste Bertho,
Bedankt voor uw mooie review!
Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u goed geholpen bent!

Ankeline de Koning

Prima en snel geholpen

Uw ervaring

Na een hapering op een sms, meteen een respons op een email gehad en alsnog gevraagd product geleverd gekregen.

Geachte mevrouw de Koning,
Hartelijk dank voor uw mooie review, hier zijn we erg blij mee!

Arie

Zeer snel makkelijk te vinden top geleverd.

Uw ervaring

veel info te vinden hulp bij koop en verkoop.

Beste Arie,
Bedankt voor uw zeer mooie review, hier zijn we uiteraard erg blij mee! We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.
Kadasterdata...
Beste Arie,

de Bruin

Vriendelijk geholpen

Uw ervaring

Gegevens opgevraagd bij kadasterdata. Helaas iets mis gegaan bij het invullen van het betreffende adres. Bij telefonisch contact zeer vriendelijk geholpen en alsnog de juiste gegevens toegestuurd... Gegevens opgevraagd bij kadasterdata. Helaas iets mis gegaan bij het invullen van het betreffende adres. Bij telefonisch contact zeer vriendelijk geholpen en alsnog de juiste gegevens toegestuurd gekregen. Vriendelijk bedankt!

Geachte heer/mevrouw de Bruin,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Wij zien u graag terug!

Michel

Eigenareninfo

Uw ervaring

Ging niet helemaal goed door ontbrekende gegevens. Zeer behulpzame medewerkster, uiteindelijk afgezien en kosten gerestitueerd. Bedankt.

Geachte heer Steer,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Wat fijn om te lezen dat het zo is opgelost voor u.

FRANK

ONBETROUWBAAR

Uw ervaring

Neem abonnement, maar je krijgt niets geleverd. Na klacht word je op een onbehoorlijke manier afgewimpeld.

Geachte heer ,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Geachte heer ,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Wij hebben het gesprek intern besproken en het gesprek is inderdaad verbroken, dit omdat het gesprek ook als zeer onprettig is ervaren.
De e-mail die u heeft ontvangen is een 'alert' mail , indien u benieuwd bent naar de verkochte woning, kunt u een nieuw overzicht aanschaffen via de link in de mail. Deze mail staat los van het Koopsommenoverzicht met updates wat u heeft aangeschaft. U ontvangt hierbij een koopsommenoverzicht met één jaar lang updates wanneer er in het postcodegebied een woning is verkocht, inclusief een selectie van de omliggende postcodes. U geeft aan dat u hier nog geen updates van heeft ontvangen, hierna heb ik voor u uit service een nieuw overzicht opgevraagd en naar u verzonden. Hierop is te zien dat er in het opgevraagde postcodegebied geen transacties hebben plaatsgevonden, echter heeft u wel een nieuwe selectie met koopsommen van omliggende postcodegebieden ontvangen.
U geeft aan dat u nog geen updates heeft ontvangen. Dit heeft te maken met het feit dat er een geruime tijd tussen het sluiten van de verkoop en de daadwerkelijke overdracht kan zitten. Nadat de overdracht heeft plaatsgevonden duur het 4-12 weken voordat de nieuwe koopsom bekend is en deze geregistreerd staat en is verwerkt in onze producten. U zult hier de updates dus nog van ontvangen. Ook wil ik u nog wijzen op de uitzonderingsgevallen, deze kunt u via onderstaande link inzien.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

A Verbeke

Prettig gesprek

Uw ervaring

Een prettig telefoongesprek over mijn aanvraag.
Daarna zeer snelle service. Prima!

Geachte mevrouw Verbeke,
Hartelijk dank voor uw mooie review aan Kadasterdata.
We zien u graag terug.