At

Wat ongelooflijk onvriendelijk

Uw ervaring

Ik ben al 3 maanden bezig met het verwijderen van mijn woning van deze website. Ze weigeren om het verzoek fatsoenlijk op te pakken. Ongelooflijk.

Stichting Botanische Dr Costerustuin

Efficiënt, snel en vriendelijk

Uw ervaring

Voor een kadastertekening van een stuk grond zonder eigen postcode, had ik eerst telefonisch contact. Efficiënt geholpen want elk stuk grond blijkt ook een perceelnummer te hebben waarmee je de... Voor een kadastertekening van een stuk grond zonder eigen postcode, had ik eerst telefonisch contact. Efficiënt geholpen want elk stuk grond blijkt ook een perceelnummer te hebben waarmee je de tekening kunt opvragen. Vervolgens per ongeluk het verkeerde perceelnr aangeklikt maar telefonisch wederom snel geholpen met het correcte uittreksel. Kortom: zeer tevreden met geboden service.

Beste Nikoline,
Bedankt voor uw uitgebreide review. Hier zijn wij erg blij mee.

Alexander

Snelle Correcte Service

Uw ervaring

heel goed. Ik had zelf waarschijnlijk niet goed gekeken of het begrepen. En zonder gedoe kreeg ik direct de juiste informatie EN ook nog uitleg waar ik het zelf volgende keer kon vinden. Heel attent... heel goed. Ik had zelf waarschijnlijk niet goed gekeken of het begrepen. En zonder gedoe kreeg ik direct de juiste informatie EN ook nog uitleg waar ik het zelf volgende keer kon vinden. Heel attent en laat goed inzicht zien.

Beste Alexander,
Bedankt voor het schrijven van uw fantastische review.
Wat een complimenten!

J.

Woning illustratie

Uw ervaring

De zgn. handgemaakte woning illustratie blijkt een matige foto van ons huis te zijn met een wat knullige nabewerking. Het is een startend product, Kadaster heeft de kritiek verwerkt en het bedrag... De zgn. handgemaakte woning illustratie blijkt een matige foto van ons huis te zijn met een wat knullige nabewerking. Het is een startend product, Kadaster heeft de kritiek verwerkt en het bedrag gerestitueerd!

Beste Jaap de Vries,
Bedankt voor uw review.
Wat fijn dat het zo is opgelost voor u.

A. de Groot

Fijne service

Uw ervaring

Plezierig verrast om op zo'n eenvoudige wijze waardevolle informatie te krijgen over onze woning. Luchtfoto prachtig. Later zal ik ook gebruikmaken van de juiste afmeting service. Dan kan ik mijn... Plezierig verrast om op zo'n eenvoudige wijze waardevolle informatie te krijgen over onze woning. Luchtfoto prachtig. Later zal ik ook gebruikmaken van de juiste afmeting service. Dan kan ik mijn terrein markeren.
Vriendelijke service erg attent met snelle reacties.
Niets mis mee.
Ga zo door, erg verfrissend in dit complexe landje dat de meest eenvoudige zaken zo moeilijk maakt

Beste Arthur,
Bedankt voor uw fantastische review.
Wat een mooie feedback! Hier zijn wij u erg dankbaar voor.
Wij zien u graag in de toekomst terug bij Kadasterdata!
Met...
Beste Arthur,
Bedankt voor uw fantastische review.
Wat een mooie feedback! Hier zijn wij u erg dankbaar voor.
Wij zien u graag in de toekomst terug bij Kadasterdata!

Maarten

Energielabel: misleidend

Uw ervaring

Na invullen van alle gegevens zegt de site doodleuk: Voor dit bouwjaar kan onze scan geen resultaat geven. Ja dat moeten jullie dan meteen in stap 1 aangeven, oplichters!

Beste Maarten,
Wat jammer van uw review.
Wij krijgen echter geen reactie meer van u na onze mail conversatie.
Mocht u nog bereid zijn om uw woonplaats aan te leveren kijken wij dit graag...
Beste Maarten,
Wat jammer van uw review.
Wij krijgen echter geen reactie meer van u na onze mail conversatie.
Mocht u nog bereid zijn om uw woonplaats aan te leveren kijken wij dit graag voor u na. Zonder deze gegevens kunnen wij dit helaas niet voor u uitzoeken waar dit eventueel is misgegaan.
Voor nu een fijne dag.

Henk Bosscha

Ontevredenheid omgezet in tevredenheid!

Uw ervaring

Een waardeloze kadaster foto van wel bijna € 25,- werd voor mij met € 10,- gecrediteerd! Dat is die (...) foto mij nog wel waard......

Beste Heer Bosscha,
Bedankt voor het wijzigen van uw review.
Hier zijn wij erg blij mee.

Walther Van Doorn

Zeer accuraat en dienstbaar in een open communicatie.

Uw ervaring

Positief en fijn om mee te werken.

Beste heer van Doorn,
Bedankt voor het schrijven van uw fantastische review.
Hier zijn wij erg blij mee!

Patrick

Pas op Oude foto van Google

Uw ervaring

Ik ben gelokt door de belofte van een recente luchtfoto!
Echter krijg ik een jaar oude Google maps foto?
De eerste de beste drone doet dit vele malen beter..
Het zijn in mijn ogen...
Ik ben gelokt door de belofte van een recente luchtfoto!
Echter krijg ik een jaar oude Google maps foto?
De eerste de beste drone doet dit vele malen beter..
Het zijn in mijn ogen oplichters.
Na deze review waren ze pas bereid om me terug te betalen. Vervolgens heb ik meerdere mails ontvangen om deze review te verwijderen.

Beste heer de Ruijter,

Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Graag verduidelijk ik voor u het e.e.a. via onderstaande e-mail.

Voor ons is echter alleen niet helemaal...
Beste heer de Ruijter,

Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
Graag verduidelijk ik voor u het e.e.a. via onderstaande e-mail.

Voor ons is echter alleen niet helemaal duidelijk wat u precies bedoeld met een onduidelijke google foto.
Dit leveren wij namelijk niet.

De Luchtfoto A3 met perceelsgrenzen, huisnummers en schaalaanduiding is een overzicht van het opgevraagde perceel inclusief de directe omgeving op A3 formaat (297 mm x 420 mm). De luchtfoto is als extra voorzien van de (globale) bebouwings- en erfgrenzen. De Luchtfoto A3 met perceelsgrenzen is zeer geschikt om een duidelijk overzicht te krijgen van de situatie ter plaatse, het voorbereiden van een verbouwing of het plaatsen van een erfafscheiding. U ontvangt de meest recente gedigitaliseerde foto.

Ook geven wij hier een voorbeeld aan van hoe wij de luchtfoto versturen. U ziet dus vooraf wat u opvraagt.
En zo is er ook conform de aanvraag aan u geleverd. Dat is de reden dat wij uw review niet helemaal begrijpen en wij het erg jammer vinden dat u niet bereid bent uw review aan te passen ondanks wij u het bedrag hebben gerestitueerd.

Als u nog vragen heeft horen wij dit graag.

A.L. Struik

Eigendomsakte

Uw ervaring

Betaling liep goed, factuur ontvangen, het wachten is op de akte

Beste heer Struik,
Bedankt voor het schrijven van uw review.