BHVNederland Advies B.V. / Van Gogh Fire Consultancy

Snelle service

Uw ervaring

Na aanvraag binnen een half uur de benodigde kaart aangeleverd. Ben al jarenlang klant en zal dit ook zeker blijven doen.

Beste Hans,
Bedankt voor uw mooie en zeer positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij zijn erg blij met u als klant!

Privé

Beoordeling aanvraag kadasterinformatie

Uw ervaring

We zijn snel, correct en vriendelijk geholpen!

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review.
We zien u graag terug!

j.p.

Super service

goede service

Geachte heer Peeters,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Erg fijn!

schuster

Sturen overzicht verkochte huizen

was er een kwijt binnen 2 miin weer binnen

Geachte heer Schuster,
Bedankt voor uw zeer mooie review, hier zijn we uiteraard erg blij mee! We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke...
Geachte heer Schuster,

Alexander

Snelle levering!

Uw ervaring

Telefonisch en per mail goed bereikbaar

Geachte heer Verspui,
Bedankt voor uw review over Kadasterdata!

Marko

Heb je Kadaster gegevens nodig voor een verkoop of aankoop van ontroerend goed dan is deze site super handig en snel!

Uw ervaring

Ik moest een voorlopig koopcontract opstellen voor iemand anders en had de gegevens nodig van partijen en van het ontroerend goed en alles is zo op te vragen tegen redelijk kosten. En als er iets... Ik moest een voorlopig koopcontract opstellen voor iemand anders en had de gegevens nodig van partijen en van het ontroerend goed en alles is zo op te vragen tegen redelijk kosten. En als er iets mis gaat qua verkeerde locatie dan krijg je netjes de kosten terug betaald. Echt prima snelle service!

Geachte heer de Jong,
Bedankt voor uw zeer goede review, 5 sterren! Hier zijn we uiteraard erg blij mee.

Meijer

Snel

goede feedback

Geachte heer Meijer,

Hartelijk dank voor uw mooie review.
Wij zijn hier erg blij mee!

Erik Vissers

Iedereen doet zijn best, maar het werkt niet

Uw ervaring

Bij het opvragen van de prijs voor een kavel kreeg ik pas na een mailtje of 5 een half antwoord.

Geachte heer Vissers,
Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Geachte heer Vissers,
Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Uit eerdere e-mails kunnen wij daarom niet helemaal uitsluiten wat er eventueel is misgegaan. Wel kunnen wij zien dat wij u een uittreksel uit service na hebben gestuurd van het gewenste perceel. Wij vinden daarom ook de review erg jammer.
Kunnen wij u nog ergens mee helpen ? Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 uur op het telefoonnummer : 088 220 4200
Of per e-mail op support@kadasterdata.nl

L.G.

Gratis (= + 5 euro extra) updates voor koopsommen

Uw ervaring

Ik kan 2 produkten voor koopsom informatie afsluiten, 1 voor 19,95 met "gratis" updates, weliswaar + 5 euro, of een abonnement voor 24,95 met 1 jaar gratis updates. Zijn dat nou 2 verschillende... Ik kan 2 produkten voor koopsom informatie afsluiten, 1 voor 19,95 met "gratis" updates, weliswaar + 5 euro, of een abonnement voor 24,95 met 1 jaar gratis updates. Zijn dat nou 2 verschillende dingen ? Ik kan zo gauw de verschillen niet ontdekken, behalve dat de updates NIET gratis zijn.

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback / review!
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback / review!
Het Koopsommenoverzicht vermeldt de recente en de historische verkopen en bijbehorende koopsommen* van verkochte huizen in zowel het opgevraagde postcodegebied als een selectie van de omliggende gebieden. Dit is handig als u van plan bent om in een bepaalde straat een huis te kopen of te verkopen. U kunt met het Koopsommenoverzicht de aankoopprijs of verkoopprijs van een huis bepalen of opvragen, maar ook kunt u de woninginflatie analyseren. U ziet voor welke prijs huizen zijn verkocht binnen het opgevraagde postcodegebied.
Het overzicht bevat verder de transactiedatum, de WOZ-waarde, de koopsom per m2, de vraagprijs (indien gedigitalisserd), perceeloppervlakte*, woninginhoud en het bouwjaar*, zoals vermeld in de registers van onze bronnen. Bedrijfsmatige transacties (bijv. meer dan 5 woningen) staan niet in het overzicht vermeld.
Daarnaast ontvangt u één jaar lang gratis het koopsommenoverzicht zodra er een nieuwe koopsom is geregistreerd van het aangevraagde adres.
Hopende u zo voldoende te hebben ingelicht. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u op werkdagen contact opnemen met onze support ( support@kadasterdata.nl ) Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 088 220 4200

Reijco van de Pol

Vlotte reactie

Uw ervaring

Ik kon een bestand niet openen. Daarna is het per email gestuurd. Zelfs een tweede keer omdat ik de eerste had gemist.

Geachte heer van de Pol,
Bedankt voor uw review.