vd Laar Wonen

Snel en goed geholpen

Uw ervaring

snelle reactie en oplossing ontvangen

Geachte heer van de Laar ,
Bedankt voor uw mooie review!

Valk

Great Friendly Service

Uw ervaring

I needed to telephone 3 times for assistance and every time i was met with efficiency and friendly professional service.

Geachte mevrouw Valk,
Bedankt voor uw fantastische review. Wij zij hier erg dankbaar voor.

Emmy Meindertsma

Het leek onmogelijk... maar het lukte toch..

Uw ervaring

Wij wilde graag weten, wie de eigenaar was, van een stukje grond, We wilden dit weten, omdat we ( particulier initiatief) daar een wandelpad wilde aanleggen, maar wisten niet wie de eigenaar was,... Wij wilde graag weten, wie de eigenaar was, van een stukje grond, We wilden dit weten, omdat we ( particulier initiatief) daar een wandelpad wilde aanleggen, maar wisten niet wie de eigenaar was, Het stuk grond heeft geen adres of huisnummer, wel een kadaster nummer, wat weer niet bleek te kloppen, Nadat we het hadden uitgelegd en een foto opgestuurd hadden , kregen we je juiste gegevens.. waarvoor hartelijk dank !!!

Geachte mevrouw Meindertsma,
Bedankt voor uw fantastische feedback en review. Hier doen wij het voor!

n.v.t.

Snel en accuraat!

Snel en accuraat!

Geachte mevrouw Verloop,
Wat een mooie review aan Kadasterdata. Dank hiervoor!

Marjolein Kleerekoper-Verwey

Relevante panden ????

Uw ervaring

Het bevreemd mij dat terwijl ik in Haarlem woon, ik relevante verkooppanden krijg van Amsterdam….
Totaal niet vergelijkbaar !
Heemstede begrijp ik, ligt aan Haarlem vast.
Terwijl er...
Totaal niet vergelijkbaar !
Heemstede begrijp ik, ligt aan Haarlem vast.
Terwijl er de laatste 2 jaar toch echt appartementen in dezelfde prijsklasse in Haarlem verkocht zijn!!
Wat ik graag toegestuurd wil krijgen zijn appartementen die in Haarlem ( Heemstede, Aerdenhout en Bloemendaal) zijn verkocht !!
Dus ben ik tevreden NEE

Geachte mevrouw Kleerekoper-Verwey,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
U heeft op 13-01-2022 het product referentiepanden opgevraagd bij Kadasterdata.
Wij hebben na uw review...
Geachte mevrouw Kleerekoper-Verwey,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
U heeft op 13-01-2022 het product referentiepanden opgevraagd bij Kadasterdata.
Wij hebben na uw review even uw order erbij gepakt en het e.e.a. voor u uitgezocht.
Wat is het product Referentiepanden ? :
Dit product geeft u een goed overzicht van maximaal 6 meest recente transacties, welke uiterlijk vijf jaar oud zijn, binnen een bepaalde straal vallen en vergelijkbare kenmerken heeft, zoals inhoud en woningtype, van het opgegeven object. Het rapport geeft u een goed beeld van de waarde van een object door deze met vergelijkbare objecten te vergelijken.
De referentiepanden liggen inderdaad wat ver weg van het door u opgegeven adres. De reden hiervan is dat het adres is gekoppeld aan meerdere kadastrale percelen. Het 'referentiepanden' kan niet worden geleverd, omdat het daarom ook lastig vergelijken is met andere objecten die geen meerdere percelen in eigendom hebben.
Wij hebben uiteraard niets aan een ontevreden klant. Uit service heb ik daarom ook het product koopsommenoverzicht voor u toegevoegd als bijlage.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij dit graag!

Rien van Dieren

Referentiepandenrapport niet relevant

Uw ervaring

Ik vroeg om dit product om de waarde van mijn woning te bepalen. De woning ligt in Utrecht en ik kreeg referentiepanden in Dn Haaf, Haarlem, Abcoude maar niet uit Utrecht zelf. Daar had ik dus niets... Ik vroeg om dit product om de waarde van mijn woning te bepalen. De woning ligt in Utrecht en ik kreeg referentiepanden in Dn Haaf, Haarlem, Abcoude maar niet uit Utrecht zelf. Daar had ik dus niets aan.

Geachte heer van Dieren,
Hartelijk dank voor het aanpassen van uw review!
Wij zijn hier erg blij mee.

Jo

Prima afhandeling

Snel en correct

Geachte Jo,
Hartelijk dank voor uw positieve review!

Kloosterhuis

Snel en goed

Geachte heer/mevrouw Kloosterhuis,
Bedankt voor uw fantastische review! We zien u graag terug bij Kadasterdata!

Kees

Snel en goede service

Fijn geholpen

Geachte Kees,
Hartelijk dank voor uw mooie review!

ZBB

Makkelijk

Uw ervaring

Zeer snelle levering van besteld product.

Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review.