Hettema

Oplichters

Uw ervaring

Als er betaald is en de data kunnen worden ingezien blijken gegevens die men zegt te zullen aanleveren te ontbreken. Bij reclamering daarover beroept men zich op herroepingsrecht waarbij dit vervalt... Als er betaald is en de data kunnen worden ingezien blijken gegevens die men zegt te zullen aanleveren te ontbreken. Bij reclamering daarover beroept men zich op herroepingsrecht waarbij dit vervalt als de geleverde data zijn bekeken. Dit is dus ‘ iets uitpakken en bekijken als de ruiltermijn is verstreken?!’
Riekt naar oplichting.

Geachte mevrouw Hettema,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
U heeft een koopsommenoverzicht opgevraagd bij Kadasterdata.
Het Koopsommenoverzicht vermeldt de recente en de...
Geachte mevrouw Hettema,
Helaas zagen wij uw review voorbij komen.
U heeft een koopsommenoverzicht opgevraagd bij Kadasterdata.
Het Koopsommenoverzicht vermeldt de recente en de historische verkopen en bijbehorende koopsommen* van verkochte huizen in zowel het opgevraagde postcodegebied als een selectie van de omliggende gebieden. Dit is handig als u van plan bent om in een bepaalde straat een huis te kopen of te verkopen. U kunt met het Koopsommenoverzicht de aankoopprijs of verkoopprijs van een huis bepalen of opvragen, maar ook kunt u de woninginflatie analyseren. U ziet voor welke prijs huizen zijn verkocht binnen het opgevraagde postcodegebied.
Het overzicht bevat verder de transactiedatum, de WOZ-waarde, de koopsom per m2, de vraagprijs (indien gedigitaliseerd), perceeloppervlakte*, woninginhoud en het bouwjaar*, zoals vermeld in de registers van onze bronnen. Bedrijfsmatige transacties (bijv. meer dan 5 woningen) staan niet in het overzicht vermeld.
Ook zijn er wat uitzonderingsgevallen waardoor de koopsom niet geregistreerd staat. Deze geven wij aan op onze website.
De bestelling is conform de aanvraag aan u uitgeleverd. Tijdens het bestelproces heeft u afstand gedaan van uw herroepingsrecht. Dit is in deze dus niet van toepassing.
Bij de leveringsinformatie staat onder andere het volgende vermeld;
Leveringsinformatie
* De producten waarop dit van toepassing is worden klaargezet in uw orderhistorie.
* Door het downloaden en/of inzien van bestellingen binnen de wettelijke bedenktermijn vervalt het herroepingsrecht.
Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met de klantenservice!

VBB

Aanvraag eigendomsinformatie

Uw ervaring

snel en adequaat geholpen!

Geachte heer/mevrouw,
Wat een fantastische review! Dank hiervoor.

Bert

Aanvraag perceel afmeting

Netjes en vriendelijk geholpen

Beste Bert,
Bedankt voor uw mooie review.

VvE Middeldiep

Aanvraag kadastermaatvoering.

Uw ervaring

zeer goed geholpen met gegevens

Geachte heer van der Linden,
Bedankt voor uw fantastische 5 sterren - review. Hier zijn we u erg dankbaar voor.

E.

€ 19,80 betaald en heb nog geen verkoopprijs woning ontvangen

Uw ervaring

Neigt naar oplichting. 2233 in verleden vaker gebruikt: voor kleine prijs ontving je verkoopprijs woning. Bij hernieuwd gebruik van dit nummer krijg je nu ongevraagd veel info, behalve de... Neigt naar oplichting. 2233 in verleden vaker gebruikt: voor kleine prijs ontving je verkoopprijs woning. Bij hernieuwd gebruik van dit nummer krijg je nu ongevraagd veel info, behalve de verkoopprijs. Kosten sms: € 9,90. Opnieuw geprobeerd, weer veel info, kost € 9,90. Uiteindelijk € 19,80 betaald zonder gewenst resultaat.

Geachte heer/mevrouw,
Zojuist hebben wij bericht gekregen over uw review.
Geachte heer/mevrouw,
Zojuist hebben wij bericht gekregen over uw review.
In de review beschrijft u o.a. dat onze dienst neigt naar oplichting. Echter willen wij dit gevoel graag bij u wegnemen.
Voorheen was onze SMS-dienst inderdaad iets voordeliger, de kosten bedroegen € 9,- voor 3 Sms-berichten. Zeer recent hebben wij onze SMS-diens flink verbeterd en verrijkt met nóg meer bruikbare data zoals de actuele woningwaarde en de WOZ-waarde, dit wordt getoond in een rapport die te openen is met PDF. De kosten zijn in deze (helaas) met in totaal € 0,90 cent verhoogd, echter betreft het in deze juist een voordeliger alternatief voor ons woningwaarde rapport op onze website, de kosten hiervan bedragen € 24,95.
Uiteraard hopen wij het e.e.a. voor u verduidelijkt hebben. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dit uiteraard graag.

N. Reneman

Overzicht

zeer slecht

Geachte mevrouw Reneman,
Geachte mevrouw Reneman,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Kadasterdata. Wij hebben u het e.e.a. uitgelegd en ook zijn we u tegemoetgekomen met een restitutie. Helaas kunnen wij in deze niet meer voor u doen.

E. Schut

Uw ervaring

Na eerst een slechte ervaring te hebben gehad moet ik zeggen dat ik erna heel goed en vriendelijk ben geholpen

Geachte mevrouw Schut,
Hartelijk dank voor het aanpassen van uw review, en wederom ook de feedback. Wij zijn erg blij dat het zo is opgelost voor u.
Kadasterdata...
Geachte mevrouw Schut,

Pieter

Goede service.

Informatie snel geleverd.
Ik heb er verder niets aan toe te voegen.

Beste Pieter,
Hartelijk dank voor uw review.

C.T.Elzinga

Vlotte afhandeling

Uw ervaring

Prima toegankelijke website en zeer vlotte reactie op vraag cq aanschaf product

Geachte heer Elzinga,
Bedankt voor uw feedback en uw mooie review.
Hier zijn wij u erg dankbaar voor!

Hans van Nood

Snel en vakkundig geholpen door Mirijana

Geachte heer van Nood,
Hartelijk dank voor uw review aan Kadasterdata. Wij worden hier erg blij van!