Engelvaart

Keurig

Uw ervaring

Landmeter was netjes op tijd en heeft zijn werk keurig uitgevoerd

Geachte heer/mevrouw Engelvaart,
Bedankt voor het schrijven van uw review.

Patrick

Product niet beschikbaar

Mooi opgelost!

Beste Patrick,
Bedankt voor uw mooie review.

Huub Kockelkoren

Metingen zonder schriftelijke bevestiging

Uw ervaring

Ik heb mijn perceel laten opmeten. De meting ging met GPS en zou tot enkele millimeters nauwkeurig zijn. Met houten paaltjes in de tuin en daarop een afstand van 50 cm gespoten tot perceel grens.... Ik heb mijn perceel laten opmeten. De meting ging met GPS en zou tot enkele millimeters nauwkeurig zijn. Met houten paaltjes in de tuin en daarop een afstand van 50 cm gespoten tot perceel grens. Verder geen schriftelijke beschrijving of een duidelijke tekening met kleur waarop grens perceel en bebouwing is aangegeven. Na lang vragen zeker vier keer en een maand later kreeg ik een mailtje dat voor mij wel helder is maar wel erg onprofessioneel overkomt. In meting kost veel geld maar je hebt geen bewijs voor derden.

Geachte heer Kockelkoren,

Wat jammer van uw klacht / review.

Wij hopen het e.e.a. te verduidelijken voor u in onderstaande e-mail.

U heeft op 24-05-2022 een offert en...
Geachte heer Kockelkoren,

Wat jammer van uw klacht / review.

Wij hopen het e.e.a. te verduidelijken voor u in onderstaande e-mail.

U heeft op 24-05-2022 een offert en een aanvraag ingediend bij Kadasterdata voor een grensreconstructie.
Deze is bij u uitgevoerd op 30-05-2022.

Wat is een grensreconstructie?
Een fysieke meting op locatie, uitgevoerd door een landmeter van Kadasterdata.nl. De landmeter zet in het veld het perceel uit, zoals opgenomen in de Kadaster registers.
Wij hanteren hier een vaste prijs voor slechts €699 INCL BTW. Ongeacht de hoekpunten of aantal grenzen.

Wie voert de grensreconstructie uit?
Kadasterdata werkt met gerenommeerde en gecertificeerde landmeters met jarenlange ervaring. Uw opdracht is in veilige handen.

Kadasterdata laat na de uitgevoerde grensreconstructie een bewijs achter op papier dat wij zijn langs geweest bij u op locatie. Hierop staat o.a. de datum waarop de grensreconstructie heeft plaatsgevonden, de naam van de landmeter, en wat er die dag is uitgezet. We begrijpen uw zorg en daar hebben we specifiek onze advocaten naar laten kijken. De bevindingen hebben we beschreven in een document wat ik u even toe zal sturen ( zie bijlage )
Wij hebben u echter uit service ook een kaart met maatvoering nagestuurd. Hierna kregen wij van u geen antwoord meer, wat wij tevens erg jammer vinden.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Boon

Kadaster Kozminstraat 13 Made

Uw ervaring

Doorgewerkt tijdens flinke regenbui echt respect

Geachte heer van Dongen,
Bedankt voor uw complimenten en het schrijven van uw review.

J.W. Haarman

Uw ervaring

Landmeter is ons ter wille geweest om eerder langs te komen dan oorspronkelijk gepland.

Geachte heer Haarman,
Wat een fantastische review hebben wij van u mogen ontvangen!
Dank hiervoor.

fairbow

Goede en kundige aanwijzingen

Uw ervaring

Goed en kundig geholpen, duidelijke piket markeringen met goede uitleg

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review aan Kadasterdata.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw grensreconstructie.

Rick Jager

Grensreconstructie

Uw ervaring

Het is allemaal goed en snel verlopen. Wel vind ik de prijs echt niet kloppen, het was 10minuten werk en kostte €699,- dit is echt te hoog voor een gemiddelde hardwerkende Nederlander

Geachte heer Jager,
Bedankt voor uw review! Hier zijn wij u erg dankbaar voor.
Geachte heer Jager,
Bedankt voor uw review! Hier zijn wij u erg dankbaar voor.
Via onderstaande reactie zal ik het e.e.a. voor u proberen te verduidelijken over de vaste prijs die Kadasterdata hanteert voor het uitzetten van uw perceel en hoe onze landmeters te werk gaan bij u op locatie.
Kadasterdata rekent een all-in tarief van €699 per perceel, ongeacht de hoekpunten en zo dus ook de aantal grenzen.
Kadasterdata werkt met de officiële Kadaster informatie en zet alle erfgrenzen voor u uit, zoals deze zijn opgenomen in de registers. Binnen 10 werkdagen komen we bij u op locatie om de erfgrenzen zichtbaar te maken.
Eenmaal op locatie kan het inderdaad voorkomen dat wij sneller weg zijn dat u voor ogen had. Niet elk perceel is namelijk even makkelijk ( helaas ) De reden hiervan is dat onze gecertificeerde landmeters hier nogal wat voorwerk aan hebben. Zij zijn namelijk al bij u op locatie maar zijn opzoek naar bijvoorbeeld meetpunten in uw straat wat ook enige tijd in beslag neemt.
Wij hopen na deze reactie het e.e.a. verduidelijkt is voor u.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij deze uiteraard graag!

Christel van Gruythuysen

Perfect

Uw ervaring

Heel fijn gelijk antwoord in een woord perfect

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie review. Hier zijn wij erg blij mee!

T. Franssen

Teleurgesteld en boos

Uw ervaring

De achterzijde van de woning is opgemeten en de betrokken medewerker constateerde dat de uitbouw van mijn buren over de erfgrens was gebouwd. Een rapport kreeg ik niet, wat ik wel nodig had voor de... De achterzijde van de woning is opgemeten en de betrokken medewerker constateerde dat de uitbouw van mijn buren over de erfgrens was gebouwd. Een rapport kreeg ik niet, wat ik wel nodig had voor de advocaat en dit grapje kostte € 699 voor een klusje dat binnen een half uur geklaard was en waarmee ik met lege handen sta.

Geachte mevrouw Franssen,
Wat jammer van uw review.
Echter hebben wij meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, dit zonder resultaat.
Onze landmeters zijn bij...
Geachte mevrouw Franssen,
Wat jammer van uw review.
Onze landmeters zijn bij u op locatie geweest om een grensreconstructie uit te voeren op 07-06-2022.
Wat is een grensreconstructie?
Op locatie heeft u gekozen en aangegeven aan de landmeter, dat u maar één erfgrens uitgezet wenst te hebben. Deze keuze was dus door u gemaakt.
U heeft later contact opgenomen met Boon-landmeten met uw opmerking / klacht, en zij hebben u uit service nog een kaart met maatvoering van uw ( gehele ) perceel ( t.w.v. €89,95 ) na gemaild.
Wij vinden het uiteraard erg jammer van uw klacht en review. Wij vinden de review na het uitzetten van de grensreconstructie die conform uw aanvraag is uitgezet en het extra stukje service die wij geleverd hebben daarom ook onterecht.
Wij hopen uiteraard dat u nog contact met ons op kunt nemen zodat wij wellicht het e.e.a. voor u kunnen verduidelijken.
Mocht u verder nog vragen hebben horen wij deze uiteraard graag.

R. Grave

Er klopt niets van de informatie en waardebepaling.

Uw ervaring

Hoe is het mogelijk dat de modelwaarde van een uitgeleefd krot van 43m2 wordt vastgesteld op € 320.000 en van een goed onderhouden en uitgebouwde hoekwoning van 90m2 in precies hetzelfde rijtje maar... Hoe is het mogelijk dat de modelwaarde van een uitgeleefd krot van 43m2 wordt vastgesteld op € 320.000 en van een goed onderhouden en uitgebouwde hoekwoning van 90m2 in precies hetzelfde rijtje maar op € 252.000?
De rijtjeshuizen zijn allemaal in hetzelfde jaar gebouwd en niet zoals hier beweerd wordt de ene in 1935 en de ander in 1890.
Kortom: de informatie deugt van geen kanten waardoor de waardebepaling helemaal niet klopt.

Geachte mevrouw van den Broek,

Wat jammer dat u een review heeft geschreven na onze duidelijke mail conversatie en aanbod van een restitutie ( Die u niet wenst )

Allereerst heb...
Geachte mevrouw van den Broek,

Allereerst heb ik voor u de bouwjaren nagekeken , deze kloppen allemaal. Deze staat zo geregistreerd in de registers en zo dus ook bij de rijksoverheid en Kadasterdata.
Dit kunt u nakijken op : https://www.wozwaardeloket.nl/
De waarde is en blijft een modelmatige woningwaarde. Bij het waarderen van woningen worden er elke maand honderden miljoenen datapunten verzameld. Kadasterdata onderzoekt kenmerken van een woning, kijkt ook naar de buurt (ontwikkeling) en weet (en neemt mee) wat er voor woningen in het verleden betaald is. De waarde wordt iedere drie maanden opnieuw berekend.
Uiteraard vinden wij het erg jammer dat u een review heeft geschreven zonder eerst met ons contact op te nemen.

Vertrouwende u voldoende te hebben ingelicht verblijf ik,