Peter

Tuin meting?

Uw ervaring

Ik heb helemaal geen tuin maar kreeg vorige week onderstaande mail. Als je doorklikt moet je 100 euro betalen. Wat een oplichters.

'In uw tuin is recent digitaal gemeten door de...

'In uw tuin is recent digitaal gemeten door de landmeetkundige specialisten van Kadasterdata. De digitale bevindingen van deze metingen zijn vastgelegd op de Kadastrale Kaart met Maatvoering. Hoe groot is uw tuin nu in werkelijkheid? Staat de schutting wel op de juiste plek en haalt u zo dus wel het maximale uit uw tuin? Ontvang direct uw kaart met maatvoering'

Beste Peter,

Helaas zagen wij uw negatieve review voorbij komen, en hebben wij geen reactie meer van u ontvangen op onze meerdere e-mails.

Uw review gaat wat wij voor nu lezen...
Beste Peter,

Uw review gaat wat wij voor nu lezen over onze nieuwsbrief die u van ons heeft ontvangen.
Dit betreft een reclame e-mail.

U heeft eerder bij ons een gratis woningwaarde aangevraagd en hierdoor bent u aangemeld voor onze nieuwsbrieven.

Contactgegevens zijn bij ons veilig.
Eventuele ingevulde contactgegevens worden niet met derde partijen gedeeld. Deze worden alleen gebruikt om gratis informatie naar u te sturen.

Mocht u zich willen afmelden kunt u dit doen via de button unsubsribe onderaan de e-mail.

Uiteraard hebben wij niets aan een ontevreden klant, daarom zou ik graag van u horen wat ik eventueel nog voor u kan betekenen.

Wij horen graag van u.

Bredze advies + projecten

Misleidend

Uw ervaring

Schandalig omdat dit bedrijf Kadaster in zijn naam voert en de gegevens van de publieke instelling Het Kadaster gebruikt en doorverkoopt tegen een vele malen hogere prijs. Misleidend!

Beste Rob Bredze,

Wat jammer dat u niet tevreden bent met het geleverde product.
Wij zagen helaas ook uw review voorbij komen.

Allereerst wil ik u vermelden dat wij niet het...
Beste Rob Bredze,

Wat jammer dat u niet tevreden bent met het geleverde product.
Wij zagen helaas ook uw review voorbij komen.

Allereerst wil ik u vermelden dat wij niet het Kadaster zijn maar Kadasterdata. Kadasterdata handelt niet voor of namens het Kadaster, maar verwerkt de gegevens in eigen producten. Dit geven wij ook op onze website ter alle tijden aan.

Wij voegen onze eigen producten ook het voordeelpakket zoals o.a. een overzicht verkoopprijzen bij u in de buurt en de laatste koopsom + WOZ-waarde. Deze producten die zich bevinden in het rapport zijn uiteraard ook los op te vragen via de website. Normaal is dit een totaal prijs van € 54,80. Maar in het voordeelpakket nu € 29,95 ook deze prijzen geven wij vooraf aan op de website en als u afrekent bij uw bank. Dit is dan uiteraard aan u om dit aan te vragen.

Uiteraard hebben wij niets aan een ontevreden klant en helpen wij u graag verder.
Mij vraag aan u is dan ook of ik wellicht een extra product uit service aan u na kan sturen ? Of wellicht een voordeelpakket van een ander adres ?

Wij horen graag van u!

r.wolthaus

Uw ervaring

Fijn dat ik informatie kreeg over een appartement wat in bezit was van een VVE zonder dat ik een ander document hoefde aan te schaffen

Beste mevrouw Wolthaus,
Bedankt voor uw 5-sterrenreview.

Linda Henkelman

Zeer goede service

Uw ervaring

Ik had half november een luchtfoto besteld en betaald. Op 19 december nog niet binnen en gebeld. Ze zouden direct nogmaal de foto toesturen. Vandaag 26 januari nog niets binnen, dus wederom gebeld.... Ik had half november een luchtfoto besteld en betaald. Op 19 december nog niet binnen en gebeld. Ze zouden direct nogmaal de foto toesturen. Vandaag 26 januari nog niets binnen, dus wederom gebeld. Ze zouden het geld terug storten en dezelfde middag lag de foto in de brievenbus????? Gebeld met deze mededeling, maar het geld was al terug gestort. "Dan hebt u geluk" werd gezegd. Wat een goede service, top!!

Beste mevrouw Henkelman,
Bedankt voor uw fantastische review.
Wat fijn om te lezen dat u de luchtfoto alsnog ontvangen heeft.
Wat aardig van u dat u alsnog heeft gebeld om de melding...
Beste mevrouw Henkelman,
Bedankt voor uw fantastische review.
Wat fijn om te lezen dat u de luchtfoto alsnog ontvangen heeft.
Wat aardig van u dat u alsnog heeft gebeld om de melding te maken. U heeft in deze inderdaad geluk :)
Wij zien u graag terug bij Kadasterdata.

Jorcon b.v.

Snelle en correcte service

Uw ervaring

Goede service en zeer behulpzaam ook. En snellle respons op vragen en antwoorden. Top!

Beste heer,
Bedankt voor uw review. Hier zijn wij erg blij mee.

Ratio Interim Solutions BV

Zeer snelle en vriendelijke service (geholpen door) Mirijana

Uw ervaring

zeer snel in reactie en aanbieden creatieve oplossing voor verzoek

Geachte mevrouw,
Wat een prachtige review.
Dank hiervoor!

Peter de Ruiter

Foutje snel rechtgezet

Uw ervaring

Het online aanvragen van informatie over eigenaarschap online ging vlekkeloos. Door een tussentijdse gemeentelijke nummerwijziging kreeg ik echter de verkeerde informatie, maar dat is op mijn... Het online aanvragen van informatie over eigenaarschap online ging vlekkeloos. Door een tussentijdse gemeentelijke nummerwijziging kreeg ik echter de verkeerde informatie, maar dat is op mijn verzoek 'overnight' rechtgezet, waarvoor lof.

Beste Peter de Ruiter,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw fantastische review. Hier zijn wij erg blij mee.

L. v.d.Sande

Luchtfoto met perceelgrenzen voldeed niet aan de verwachtingen

Uw ervaring

De lijnen op de luchtfoto volgen niet de erfgrenzen/kadastrale grenzen.

Beste Lauran van de Sande,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw luchtfoto. Na het mail contact met u aangaande uw klacht hebben wij u daarom ook het bedrag gerestitueerd....
Beste Lauran van de Sande,
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Ramaekers

Zeer positieve beoordeling

Uw ervaring

Zeer goede ervaring, erg klantvriendelijk!

Beste mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw mooie review.
met vriendelijke groet,

At

Wat ongelooflijk onvriendelijk

Uw ervaring

Ik ben al 3 maanden bezig met het verwijderen van mijn woning van deze website. Ze weigeren om het verzoek fatsoenlijk op te pakken. Ongelooflijk.