Rooijens

Bedankt voor uw review!

Agripark

Goede hulp

Uw ervaring

Goed, nette hulp als er iets verkeerd is gegaan

Beste Agripark,
Bedankt voor het schrijven van uw mooie review.

nvt

Hulp bij downloden aanvragen

zeer vriendelijk geholpen

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw reactie aan Kadasterdata.

Van Leeuwen

Verkeerde gegevens snel rechtgezet

Uw ervaring

Kreeg tot 2x toe een verkeerd eigendomsoverzicht (adres v 80b ipv 80) direct de volgende dag rechtgezet en het teveel betaalde teruggestort. Inclusief briefje met uitleg.

Beste Willem,
Bedankt voor uw review.
Hier zijn wij onwijs blij mee.

L.

Nutteloze informatie!!

Uw ervaring

Informatie over huizenprijzen is niet relevant, transacties van jaren geleden, dus absoluut niet bruikbaar!

Beste L,

Wat jammer van uw review en om te lezen dat u niet tevreden bent met het toegezonden overzicht.

Helaas is het voor ons niet vooraf in te zien wat er verzonden wordt. Het...
Beste L,

Helaas is het voor ons niet vooraf in te zien wat er verzonden wordt. Het referentiepanden rapport bevat maximaal 10 meest recente transacties, welke uiterlijk vijf jaar oud zijn, binnen een bepaalde straal vallen en vergelijkbare kenmerken hebben, zoals inhoud en woningtype, van het opgegeven object. Het overzicht wat u heeft ontvangen bevat de meest recente koopsommen van vergelijkbare panden in de omgeving.

Uiteraard hebben wij niks aan een ontevreden klant en kijken dan ook graag samen met u naar een oplossing. Zo hebben wij u ook in eerste instantie een koopsommenoverzicht nagestuurd en u het volledige bedrag teruggestort.
Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Cristina Radu

Quick and efficient service

Uw ervaring

I wanted to know details about a building and the address I had from google was not correct. Mirijana helped me identify and correct official address and then she sent me the right info. It was all... I wanted to know details about a building and the address I had from google was not correct. Mirijana helped me identify and correct official address and then she sent me the right info. It was all in a few minutes.

Geachte mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review.

Hans Kapitein

Betrouwbaar

Uw ervaring

Zeer goed en snel en komen altijd met een oplossing als je iets vraagt.

Beste Hans Kapitein,
Bedankt voor uw fantastische review.
Hier doen wij het voor!

Nvt

Snelle reactie en actie

Snelle reactie en actie

Beste Nelle,
Bedankt voor uw 5 sterren-review.

Letty

Prima service, snel en persoonlijk

Uw ervaring

Bij de aanvraag voor het koopsomoverzicht ging even iets mis (ik kreeg het overzicht van de verkeerde postcode en daarna zat de woning waar het om ging er niet tussen), maar er werd binnen een half... Bij de aanvraag voor het koopsomoverzicht ging even iets mis (ik kreeg het overzicht van de verkeerde postcode en daarna zat de woning waar het om ging er niet tussen), maar er werd binnen een half uur op mijn email gereageerd. Probleem werd onmiddelijk opgelost en ik kreeg snel het juiste koopsomoverzicht. Goede klantenservice!

Beste Letty,
Bedankt voor het schrijven van uw mooie review.
Hier doen we het voor!

pieter bloemen

Snelle actie

Uw ervaring

Ik had info opgevraagd over verkoopprijs van huis. Bij de info die ik kreeg ontbrak de meest recente info. Gebeld met Kadaster. Werd vrijwel meteen opgenomen (fijn) en de ontbrekende info werd... Ik had info opgevraagd over verkoopprijs van huis. Bij de info die ik kreeg ontbrak de meest recente info. Gebeld met Kadaster. Werd vrijwel meteen opgenomen (fijn) en de ontbrekende info werd direct geleverd (klasse!). Vet compliment voor kadaster medewerker Mirijana, die dit zo profi afhandelde!

Beste Pieter Bloemen,
Bedankt voor het schrijven van uw fantastische review.