8.3/10
7.8/10
Keuze assortiment

Bestelling probleemloos en product prima.

Nee, zoals verwacht.

Wij hebben bij de bestelling aangegeven dat wij het product op vrijdag of zaterdag wilden ontvangen, daar is geen rekening mee gehouden: het werd woensdag bij de buren bezorgd, dat vinden wij niet prettig. Daarom een 5 voor klantvriendelijkheid en reactiesnelheid.
Hieronder wordt een score gevraagd voor aftersales: daar hebben wij geen contact mee gehad dus begrijp niet waarom een score verplicht is.

G Brouwer

Goed bedrijf, artikelen netjes verpakt en juiste onderdelen ontvangen.

John

Diversen spullen besteld die origineel en van goede kwaliteit waren. Wel even voorraad checken met een belletje is handig. Indien aanwezig snelle verzending.

Snelle terugkoppeling via email en levering. Bestelling via track en trace te volgen.

De Wortelfabriek

Mooi assortiment en goede prijzen.

Snelle levering van de gloeibougie voor mijn pelletkachel.

Geen.

Mauro

Onderdelen bestelt voor mijn Jotul F250 via de website, dit had wat tijd nodig omdat het geen voor raad artikelen zijn en dit hadden ze ook netjes aangegeven. Juiste artikelen ontvangen voor een...

Duidelijke in omgang en artikelen netjes ingepakt.

Blijf scherp op de bestelling en het inpakken, verkeerde of beschadigde artikelen ontvangen is vervelend.

Een onderdeel van onze houtkachel was kapot. Na hierover gemaild te hebben krgen wij na enkele weken een uitgrbreid tekening van het kapotte artikel.
Dit hebben wij besteld via de webshop en...

Heeft aandacht voor de klant.

Wim Scheerens

Prima. Bleken zelfs - betere - onderdelen voor mijn 40 jaar oude Jotul (houtkachel) te kunnen leveren! Nu is ie weer als nieuw. Ben ik erg blij mee.
De KachelsHaardenwinkel was, in het...

Zie mijn ervaring

Neen

Piet

Goede service en vriendelijke mensen

Superservice niets mis mee

Ideaal om onderhoud van je kachel zelf te verzorgen (vernieuwen kachelkoord bv.)

Snelle correcte feedback over je bestelling, in alle fazen van het proces

jan louis

Ik wist, dat het mogelijk moeilijk zou zijn; (bestelling van het glas van de deur inclusief bevestiging) Maar alles ging echt prima!
Ik ben dan ook zeer tevreden met de geweldige service!

Kennis en behulpzaamheid

Nee, is top zo!