8.3/10
7.8/10
Keuze assortiment

Willem van Dokkum

Ruim assortiment en een snelle levering. Voor mij de tweede keer dat ik wat bestelde. Ik had voor mijn bestelling contact opgenomen omdat ik niet precies wist wat ik nodig had, mijn vragen werden...

Snelle levering van mijn onderdelen.

Geen.

P. denaan

snel geleverd

Ernstig slecht. Ik zocht onderdelen voor een Altech Torus, en kreeg niet de juiste hulp per mail, niet in de winkel, geen reacties meer en kennelijk had ik een verouderd model waar ze niet wisten...

nee, geen. Adres gegevens op site klopten ook niet omdat ze waren verhuisd / verplaatst 15 km verderop.

Ja, reageer gewoon en onthoudt dat nee ook een antwoord is. Als je iets niet kan vinden of geen tijd hebt, zeg dat dan gewoon, dan zoek ik verder.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Ronald,

Bedankt voor je review.

Vervelend dat het niet helemaal is gelopen naar wens en fijn dat u alsnog bent geholpen door Altech zelf.

Normaliter kunnen wij elk onderdeel leveren en ook van de ouder toestellen, hier is onze webshop namelijk voor gemaakt zodat we iedereen gemakkelijk kunnen voorzien van onderdelen. Ook wanneer de kachel zoals nu niet gekocht is bij ons zelf. Dat is namelijk onze sterke kant :)

Vermoedelijk is uw aanvraag ons ontglipt tijdens de verhuizing, excuses hiervoor.

Gelukkig brand de kachel weer.

Roy Krul

Lang wachten op beantwoording op een vraag per e-mail.
Geen goede ondersteuning voor mijn probleem.
Probleem moet door derden opgelost worden.

Voor mij niet

Meer kennis in huis halen

Jaap Boersma

Prima service, toen de bestelling was zoekgeraakt bij Post.nl werd er direct een vervangend onderdeel toegestuurd.

R.lammers

Goede informatie over de verzending.
Mijn bestelling was niet voorradig werd hier goed over geinformeerd over de email

Aankoop ging soepel, maar er bleek een koppelstuk nodig te zijn, wat niet op de website wordt aangeboden. Nu is het al ruim 2 weken wachten op antwoord. Ondanks 2 keer bellen en beloftes geen antwoord

Materialen van goede kwaliteit

Goed nagaan wat er nodig is en vragen op klantvriendelijke manier afhandelen

Louwe

Heb nu 1 x iets besteld

Telefonisch snel contact

Lange levertijd langer dan verwacht. Ik moest 2x bellen voor informatie.
Hou je klanten op de hoogte als er vertraging is. Al is het door de fabrikant.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback.

Zoals werd aangegeven hanteren wij een "Verwachte levertijd", daarnaast attenderen wij bij de bestelling dat de levertijd mogelijk door de drukte kan oplopen.

Helaas kunnen wij onze klanten niet dagelijkse op de hoogte brengen van de status, bij ontvangst en verzending van de bestelling ontvangt u hiervan een track and trace code.

Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren.

Goede ervaring reageren op de mail.

Artikelen goed verpakt

Misschien snellere levering duurde 10 dagen

Bestelling was makkelijk, maar geen informatie over onderdeel wat erbij moet en wat niet op de website staat. Vervolgens duurt het zeer lang (nu al 2 weken) over de aanpak van het probleem, ondanks...

Goede materiaalkeuze

Complete informatie geven en veel sneller naar klant reageren