8.3/10
7.8/10
Keuze assortiment

Wth

Ik heb maar de helft ontvangen en na 3 dagen nog geen reactie wanneer ik de rest mag ontvangen
Verder prima levertijd en opvolging uitlevering
Aljo

Na mijn klacht is hier direct op gereageerd en is alles gedaan dit weer recht te zetten

Graag reactie op klacht
Prima afgehandeld

De website werk snel en houd je goed op de hoogte over je bestelling

Veel onderdelen beschikbaar

Niet overal een foto beschikbaar, dan weet je niet hoe het er uitziet

Ron

Heldere site, duidelijke procedure en goede communicatie.

Goed! Bestelde product werd te laat geleverd maar na mailcontact is het netjes opgelost.

Veel keuze, duidelijke site en probleem met de levering is netjes opgelost door William.

Leveringsprobleem wat er was is opgelost. Ook omdat ik zelf gemaild heb daarover. Misschien hadden ze zelf beter eerst mij kunnen mailen dat er een leveringprobleem of fout was. Maar verder heb ik geen opmerkingen!

hoetink J

Zeer correct en vriendelijk, er wordt nagebeld na de levering of alles goed gelopen is en/of het product goed is aangekomen

nabellen bij geleverde orders en pro actief bij het afronden van order

Kurt

Goed. Netjes vooraf gebeld over leverdag.

goede web site

Alise

Fijne levering na telefonisch doorgesproken te hebben.

Precies zoals op de websote staat. Past ook zoals het hoort in de kachel.

Prima ervaring met het bedrijf. Onderdeel bestelt en snel geleverd, prima verpakt.

uitgebreid assortiment

De betalingen via de website, ik kreeg de bestelling thuis geleverd maar zou de bestelling ophalen en daar contant betalen. Netjes bezorgd maar daardoor niets betaalt door mij. Nadat ik gebeld had is dit goed gekomen en de rekening alsnog via de mail ontvangen maar er kunnen dingen op die manier toch verkeerd gaan lopen. Verder prima opgelost.

Pieter Broer

Snelle levering van mijn Burni Stig houtkachel. Er mooi staat deze op ons terras!

Snelle levering en goed telefonisch contact.

R.K

Snel geleverd , niks op aan te merken.