8.3/10
7.8/10
Keuze assortiment

Geert Snatersen

Ze hadden het product dat ik wilde, ze hebben snel geleverd en het ziet er goed uit

niets verkeerd meegemaakt, dus kan hier niets over zeggen.

De benadering is zeer klantvriendelijk. Ik stuurde een verzoek om advies in op vrijdag. Op de dag erna kreeg ik al antwoord.

Duidelijke foto's van de aangeboden goederen. Wat ik ontvangen heb correspondeerde 100% met wat ik verwacht had op basis van de foto's op de website.

Ik vind de verzendkosten te hoog. Het pakje dat ik kreeg (stuk pakkingkoord in luchtkussen enveloppe) woog bijna niets. Dan is € 8,95 teveel van het goede naar mijn mening.

Herbert

Bij problemen snel een oplossing gevonden en vlug contact met ons opgenomen dat het probleem is opgelost.
Ook fijn dat het bedrijf de schuld op zich nam en direct heeft gehandeld

Voor ons is dit de eerste keer maar we gaan onz zeker verdiepen in de producten die worden aangeboden, zeker omdat ons probleem snel en netjes is opgelost

Heb hier boven de positieve punten gegeven maar heb verder geen slechte ervaring met dit bedrijf omdat dit voor ons de eerste keer was

Familie Nijenhuis

Wij hebben een Faber Firebox 20” voor ons zomerhuisje op Texel besteld bij de Kachelsenhaardenwinkel.nl en deze werd al binnen twee dagen geleverd. Heel erg blij mee. Bedankt voor de snelle levering!

Snelle levering!

Wij zijn positief, vlotte levering, goed verpakt met het juiste artikel.

Rients Turkstra

Alles conform afspraak. En dat is precies wat ik graag wil, dus dikke voldoende :-)

Wisse

Voldoet aan onze verwachting.

Snelle levering.
Artikel op voorraad
Mooie korting

Hoewel ik lang moet/moest wachten op mijn kachel, niet de schuld van Kachelsenhaardenwinkel.nl ben ik zeer tevreden over dit bedrijf. Communicatie is goed!

communicatie!

Goede duidelijke site

Compleet aanbod

Na bestelling zou informatie over verwachte levertijd beter kunnen

Michael

Levertijd conform de opgave op de website. Pakket was netjes en veilig ingepakt (vermiculiet/chamotplaten) en hierdoor onbeschadigd aangekomen.

Goed verpakte goederen en levering is volgens de afgesproken levertijd.

In de tekst bij de bestelling had ik gevraagd om een gebruiksaanwijzing (voor het vervangen van het binnenwerk van de kalfire haard). Dit was helaas niet bijgeleverd.