7.8/10
Keuze assortiment

Wat ik besteld heb is vlot geleverd

Tjerk

Duidelijke communicatie bij geplaatste bestelling en goede service gehad bij levering schade

Snelle en duidelijke communicatie

Iets sterkere verpakking gebruiken bij verzending vermiculiet (bijvoorbeeld dunne houten platen aan buitenzijde verpakking).

van Veenendaal

Bij diverse Wanders kachel dealers een schudrooster willen bestellen. Kwamen afspraken niet na of je hoorde niets meer terug.
Met deze leverancier zij we heel blij.

Vriendelijke en betrouwbare communicatie via mail en daarop snelle levering volgens afspraak.

Ruime keuze aan wisselstukken. Correcte afhandeling van bestelling.

Na meerdere pogingen, en een telefonische oproep en mail met één van de medewerkers, ben ik er in geslaagd een aankoop te doen via internet.
De link om vanuit een detailbeeld, via de...
De link om vanuit een detailbeeld, via de bestelknop, terug te keren naar het vorige beeld werkt niet. Het wijzigen van aantallen in het aankoopmandje is moeilijk.
Ook bij het inbrengen van een kopers-/leveringsadres kan één en ander fout lopen maw de website is niet echt gebruiksvriendelijk om een bestelling te plaatsen.

i mauriks

Ruit was te beed voor nordic 7 moest de deur aanpassen 1cm
levertijd 3 weken
zending was goed verpakt

Vlotte levering maar wel stevig aan de prijs

Dat alle spullen los te koop zijn, zelfs van een kachel die ik al 13 jaar heb.

?

Gert Mulder

Een uitstekende ervaring! Meedenken en een prima oplossing aanreiken. Dan vervolgens ook goed leveren. Een dikke 10.

sjaak

Goed snel

vriendelijk goede service

Irma de koning

Super geholpen!

Kennis

De zoekstructuur op de site.