7.8/10
Keuze assortiment

Akki Bolt

Na vertraging door schade is het pakket door bemideling als nog ontvangen . Uitstekende service.
We zijn zeer tevreden. A. Bolt

Probleem snel opgelost

Nvt

Westbroek

Zeer slecht

Levertijden in de gaten houden, meer dan een maand levertijd is echt slecht.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste heer/mevrouw Westbroek,
Bedankt voor je review.
Beste heer/mevrouw Westbroek,
Bedankt voor je review.
Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet volgens afspraak is geleverd. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en waren de betreffende artikelen op dat moment niet voorradig.
Wij hanteren daarom ook "verwachte levertijden" op onze website. Uiteraard is een levertijd van één maand wel wat aan de lange kant, hiervoor onze excuses.
Stuur ons graag nog een mail met jouw klacht. De klacht nemen wij dan direct in behandeling en zal ik kijken of ik nog wat voor je kan betekenen.
Alvast bedankt.
Roy Krul
E-commerce manager

Prima vlot verlopen.

Zeer positief! Na een schade tijdens transport ben ik uitstekend geholpen en is de situatie naar volle tevredenheid opgelost.

Contact zowel via e-mail als telefonisch heb ik als zeer plezierig ervaren

K Trading

Snelle levering en goed verpakt

Eerder reageren op de chat.

De bestelling is op zich goed afgelopen .
Maar ik had gevraagd of ik wel het goede gekregen had , omdat het niet echt een rooster was wat ik heb gekregen .
Op die vraag heb ik nog geen...
De bestelling is op zich goed afgelopen .
Op die vraag heb ik nog geen antwoord gekregen . ( anderhalve maand ) En dat valt me tegen . Het ging om een kolenrooster van een Lotus 2060 .

Klantvriendelijk.

Sneller reageren .

GOEDE SERVICE

Eric Collignon

Ik bestel een onderdeel online maar krijg het foute onderdeel toe.. bij melding van deze fout geen enkele verontschuldiging gekregen, er ging een retour email volgen, nooit gekregen. Het juiste... Ik bestel een onderdeel online maar krijg het foute onderdeel toe.. bij melding van deze fout geen enkele verontschuldiging gekregen, er ging een retour email volgen, nooit gekregen. Het juiste onderdeel zou nu onderweg zijn maar ookal bevestigden ze me telefonisch dat het er zaterdag (vandaag) ging zijn zegt de trackingcode me dat er de melding 'closed' geweest is en is het pakketje er dus pas binnen 3 dagen.

Een fout is menselijk, maar zet deze dan spoedig recht en excuseer je tenminste bij je klant..