Reviews

8.4 / 10
750 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.4/10
Snelheid levering
7.8/10
Bestelgemak
8.8/10
Klantvriendelijkheid
8.6/10
Keuze assortiment
8.6/10

750 Reviews

Akki Bolt

8/10

Na vertraging door schade is het pakket door bemideling als nog ontvangen . Uitstekende service.
We zijn zeer tevreden. A. Bolt

Sterke punten

Probleem snel opgelost

Verbeterpunten of tips

Nvt


Westbroek

2/10

Zeer slecht

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Levertijden in de gaten houden, meer dan een maand levertijd is echt slecht.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste heer/mevrouw Westbroek,
Bedankt voor je review.
Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet volgens afspraak is geleverd. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en...
Beste heer/mevrouw Westbroek,
Bedankt voor je review.
Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet volgens afspraak is geleverd. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en waren de betreffende artikelen op dat moment niet voorradig.
Wij hanteren daarom ook "verwachte levertijden" op onze website. Uiteraard is een levertijd van één maand wel wat aan de lange kant, hiervoor onze excuses.
Stuur ons graag nog een mail met jouw klacht. De klacht nemen wij dan direct in behandeling en zal ik kijken of ik nog wat voor je kan betekenen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Roy Krul
E-commerce manager


Anoniem

8/10

Prima vlot verlopen.


Anoniem

10/10

Zeer positief! Na een schade tijdens transport ben ik uitstekend geholpen en is de situatie naar volle tevredenheid opgelost.

Sterke punten

Contact zowel via e-mail als telefonisch heb ik als zeer plezierig ervaren

Verbeterpunten of tips

Geen


K Trading

9/10

Goed

Sterke punten

Snelle levering en goed verpakt

Verbeterpunten of tips

Eerder reageren op de chat.


Anoniem

9/10

Goed

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

geen


Anoniem

6/10

De bestelling is op zich goed afgelopen .
Maar ik had gevraagd of ik wel het goede gekregen had , omdat het niet echt een rooster was wat ik heb gekregen .
Op die vraag heb ik nog geen...
De bestelling is op zich goed afgelopen .
Maar ik had gevraagd of ik wel het goede gekregen had , omdat het niet echt een rooster was wat ik heb gekregen .
Op die vraag heb ik nog geen antwoord gekregen . ( anderhalve maand ) En dat valt me tegen . Het ging om een kolenrooster van een Lotus 2060 .

Sterke punten

Klantvriendelijk.

Verbeterpunten of tips

Sneller reageren .


Anoniem

10/10

GOEDE SERVICE


Anoniem

8/10

Ok

Sterke punten

Ok

Verbeterpunten of tips

Ok


Eric Collignon

4/10

Ik bestel een onderdeel online maar krijg het foute onderdeel toe.. bij melding van deze fout geen enkele verontschuldiging gekregen, er ging een retour email volgen, nooit gekregen. Het juiste... Ik bestel een onderdeel online maar krijg het foute onderdeel toe.. bij melding van deze fout geen enkele verontschuldiging gekregen, er ging een retour email volgen, nooit gekregen. Het juiste onderdeel zou nu onderweg zijn maar ookal bevestigden ze me telefonisch dat het er zaterdag (vandaag) ging zijn zegt de trackingcode me dat er de melding 'closed' geweest is en is het pakketje er dus pas binnen 3 dagen.

Verbeterpunten of tips

Een fout is menselijk, maar zet deze dan spoedig recht en excuseer je tenminste bij je klant..