7.8/10
Keuze assortiment

Telefonisch goed beantwoord maar heb toch vragen bij het op de hoogte houden van de transacties (via mail)wanneer dingen fout gaan. Heb er zelf achter moeten gaan.

Telefonisch contact

Opvolging

Losse bodemplaat voor een jotul besteld met een levertijd van 5-10 werkdagen, dat is inmiddels 1 1/2 maand geleden. Na herhaaldelijke mails en telefoontjes is de bodem eindelijk besteld. Ook... Losse bodemplaat voor een jotul besteld met een levertijd van 5-10 werkdagen, dat is inmiddels 1 1/2 maand geleden. Na herhaaldelijke mails en telefoontjes is de bodem eindelijk besteld. Ook aangemeld bij de Postnl, alleen nu blijft het daar maar liggen en wordt niet verstuurd. Weer gebeld, ja de bodem ligt al 3 dagen ergens in 1 van de 3 pakketten die verstuurd moet worden. Komt waarschijnlijk volgende week en met een beetje geluk morgen. Ik ben er klaar mee!

Communiceer met je klanten!

Lakiere

nee

meer producten snellere levering

Fred

Kachel kort was niet goed. Werdt niks flexibels mee gedaan vanuit het personeel.

Meer aandacht voor de kkant

Goede ervaring! Hulp bij opzoekingen. Geen te lange levertijd.

N. HEMING

Heel veel keus en ook te zien brandend.

De gegeven hulp bij het kiezen en de vragen die we hadden. Ik wilde een technische tekening en die kwam inderdaad een paar dagen later.

nee.

Ronny van Riet