7.8/10
Keuze assortiment

Jeroen

Levertijd stond op 2-3 dagen. Echter na een week nog steeds niks geleverd. Na contact met klantenservice bleek dat mijn product meestal wel 10 dagen duurt. Dat aanpassen op website was teveel... Levertijd stond op 2-3 dagen. Echter na een week nog steeds niks geleverd. Na contact met klantenservice bleek dat mijn product meestal wel 10 dagen duurt. Dat aanpassen op website was teveel moeite. Afijn, na 2 weken nog steeds niks. En uiteindelijk na 5 keer bellen was het product er met 18 dagen... personeel wel altijd vriendelijk aan de lijn, en het lag vast niet aan hun. Maar wel beetje jammer als je van 2-3 dagen uit gaat.

Scherp geprijsd.

Website levertijd up-to-date houden. Bij verlate levertijd gaarne een belletje of bericht.

Olof

Slecht. Wacht nog steeds op mijn bestelling die ik 28 september heb besteld (#26407). Ook na een mail te hebben verstuurd over de status nog steeds niks ontvangen

nvt

Ja, als er beloofd wordt binnen 3-5 werkdagen te leveren, dat ook waarmaken.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Olof,
Vervelend om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen.
Wij hanteren een verwachte levertijd omdat we afhankelijk zijn van onze leverancier.
Helaas wordt...
Beste Olof,
Vervelend om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen.
Helaas wordt verwachte levertijd niet altijd waargemaakt.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Kachelsenhaardenwinkel

Positief maar het heeft lang geduurd vooraleer ik het artikel in mijn bezit had.
Nochtans was het artikel schijnbaar in stock

goede prospectie, duidelijke omschrijving producten, goede layout van kachels met partnummers.
Redelijke prijs

De klant betaalt onmiddellijk bij bestelling , zelfs de verzending en moet verder afwachten (weken).
Bij online verkoop moet je ervoor zorgen dat de klant zo snel mogelijk bediend wordt, dat is de sterkte van het internet .
Anders kan je beter het artikel in de winkel gaan kopen.

jean marie

Bestelling en reactie waren niet van dat kon veel beter verschillende mail gestuurd maar nooit antwoord

communieseer meer met mensen jullie chat op jullie site werkt zelf niet of word nooit beantwoord
ook al gaat het om kleinere dingen beetje meer wil en het kunnen later grotere bestellingen zijn

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Jean,
Vervelend om te horen.
Beste Jean,
Vervelend om te horen.
In verband met de verhuizing van ons showroom en magazijn waren we alleen telefonisch en per mail goed bereikbaar. We zijn ondertussen gevestigd en kunnen iedereen weer vol enthousiasme te woord staan!
p.s. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Roy Krul
E-commerce manager

H. Michorius

Nieuwe ruit besteld,goed geleverd en snel

JP

Groot assortiment en snelle reactie op vragen

Veel producten missen foto's

Prima. Goede prijs en goede service.

Het was de eerste keer maar ben wel tevreden

Wessel Dubbe

Ik heb 17-08-2018 een vuurplaat besteld. Ik heb deze tot op heden nog niet geleverd gekregen. Enkele weken geleden kreeg ik wel een bestelling thuisgezonden. Deze bleek bestemd voor iemand in... Ik heb 17-08-2018 een vuurplaat besteld. Ik heb deze tot op heden nog niet geleverd gekregen. Enkele weken geleden kreeg ik wel een bestelling thuisgezonden. Deze bleek bestemd voor iemand in België. Mijn ervaring tot op heden is toch wel teleurstellend.

Het lijkt er op dat het aanbod groot is.

Er voor zorgen dat hetgeen aangeboden wordt ook snel kan worden geleverd.