7.8/10
Keuze assortiment

Mooie webshop.

Snelle levering van het product.

Geen verbeter punten.

JW

Prima advies, gevolgd door correcte afhandeling order.

Arnoud Kuiper

Prima. Website is goed. Bedrijf is goed bereikbaar via mail en telefoon. Levering helaas met enige schade (DHL) maar goed opgelost.

Bereikbaarheid via mail en telefoon is goed

Andere transporteur: levering met schade en ook moest ik hele dag 8:00-18:00 thuisblijven om voor ontvangst te tekenen. DHL kon geenpreciezer timeslot afspreken ... Dat kan echt niet meer anno 2019.

albert

Positief

groot aanbod, daardoor even zoeken om het juiste te vinden, zeker bij de eerste maal

Gematex

Geweldige service en kennis van zaken

communicatie

Arjen

Duidelijke Website, goed product, keurig verpakt verzonden.

Verpakking, wijze van informeren over de bestelstatus, snelheid van leveren.

Formaten van de producten wellicht wat beter vermelden (omtrek e.d. van alle van belang zijnde delen)

Willem van Dokkum

Ruim assortiment en een snelle levering. Voor mij de tweede keer dat ik wat bestelde. Ik had voor mijn bestelling contact opgenomen omdat ik niet precies wist wat ik nodig had, mijn vragen werden... Ruim assortiment en een snelle levering. Voor mij de tweede keer dat ik wat bestelde. Ik had voor mijn bestelling contact opgenomen omdat ik niet precies wist wat ik nodig had, mijn vragen werden goed en rustig beantwoord. Bedankt hiervoor!

Snelle levering van mijn onderdelen.

Geen.

P. denaan

snel geleverd

Ernstig slecht. Ik zocht onderdelen voor een Altech Torus, en kreeg niet de juiste hulp per mail, niet in de winkel, geen reacties meer en kennelijk had ik een verouderd model waar ze niet wisten... Ernstig slecht. Ik zocht onderdelen voor een Altech Torus, en kreeg niet de juiste hulp per mail, niet in de winkel, geen reacties meer en kennelijk had ik een verouderd model waar ze niet wisten wat ze er mee aan moesten. (model 2011).
2 maand later nog geen reactie.
1 mailtje met Altech nederland en 15 minuten later heb ik alle info die ik nodig heb. Dat hadden ze als 'officiele' dealer toch ook gekund. Slecht.

nee, geen. Adres gegevens op site klopten ook niet omdat ze waren verhuisd / verplaatst 15 km verderop.

Ja, reageer gewoon en onthoudt dat nee ook een antwoord is. Als je iets niet kan vinden of geen tijd hebt, zeg dat dan gewoon, dan zoek ik verder.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Ronald,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat het niet helemaal is gelopen naar wens en fijn dat u alsnog bent geholpen door Altech zelf.
Normaliter kunnen wij elk onderdeel...
Beste Ronald,
Bedankt voor je review.
Normaliter kunnen wij elk onderdeel leveren en ook van de ouder toestellen, hier is onze webshop namelijk voor gemaakt zodat we iedereen gemakkelijk kunnen voorzien van onderdelen. Ook wanneer de kachel zoals nu niet gekocht is bij ons zelf. Dat is namelijk onze sterke kant :)
Vermoedelijk is uw aanvraag ons ontglipt tijdens de verhuizing, excuses hiervoor.
Gelukkig brand de kachel weer.
Roy Krul

Lang wachten op beantwoording op een vraag per e-mail.
Geen goede ondersteuning voor mijn probleem.
Probleem moet door derden opgelost worden.

Voor mij niet

Meer kennis in huis halen