7.8/10
Keuze assortiment

Ernstig slecht. Ik zocht onderdelen voor een Altech Torus, en kreeg niet de juiste hulp per mail, niet in de winkel, geen reacties meer en kennelijk had ik een verouderd model waar ze niet wisten... Ernstig slecht. Ik zocht onderdelen voor een Altech Torus, en kreeg niet de juiste hulp per mail, niet in de winkel, geen reacties meer en kennelijk had ik een verouderd model waar ze niet wisten wat ze er mee aan moesten. (model 2011).
2 maand later nog geen reactie.
1 mailtje met Altech nederland en 15 minuten later heb ik alle info die ik nodig heb. Dat hadden ze als 'officiele' dealer toch ook gekund. Slecht.

nee, geen. Adres gegevens op site klopten ook niet omdat ze waren verhuisd / verplaatst 15 km verderop.

Ja, reageer gewoon en onthoudt dat nee ook een antwoord is. Als je iets niet kan vinden of geen tijd hebt, zeg dat dan gewoon, dan zoek ik verder.

Beste Ronald,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat het niet helemaal is gelopen naar wens en fijn dat u alsnog bent geholpen door Altech zelf.
Normaliter kunnen wij elk onderdeel...
Beste Ronald,
Bedankt voor je review.
Normaliter kunnen wij elk onderdeel leveren en ook van de ouder toestellen, hier is onze webshop namelijk voor gemaakt zodat we iedereen gemakkelijk kunnen voorzien van onderdelen. Ook wanneer de kachel zoals nu niet gekocht is bij ons zelf. Dat is namelijk onze sterke kant :)
Vermoedelijk is uw aanvraag ons ontglipt tijdens de verhuizing, excuses hiervoor.
Gelukkig brand de kachel weer.
Roy Krul

Lang wachten op beantwoording op een vraag per e-mail.
Geen goede ondersteuning voor mijn probleem.
Probleem moet door derden opgelost worden.

Voor mij niet

Meer kennis in huis halen

Jaap Boersma

Prima service, toen de bestelling was zoekgeraakt bij Post.nl werd er direct een vervangend onderdeel toegestuurd.

R.lammers

Goede informatie over de verzending.
Mijn bestelling was niet voorradig werd hier goed over geinformeerd over de email

Aankoop ging soepel, maar er bleek een koppelstuk nodig te zijn, wat niet op de website wordt aangeboden. Nu is het al ruim 2 weken wachten op antwoord. Ondanks 2 keer bellen en beloftes geen antwoord

Materialen van goede kwaliteit

Goed nagaan wat er nodig is en vragen op klantvriendelijke manier afhandelen

Louwe

Heb nu 1 x iets besteld

Telefonisch snel contact

Lange levertijd langer dan verwacht. Ik moest 2x bellen voor informatie.
Hou je klanten op de hoogte als er vertraging is. Al is het door de fabrikant.

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Zoals werd aangegeven hanteren wij een "Verwachte levertijd", daarnaast attenderen wij bij de bestelling dat de levertijd mogelijk door de drukte kan oplopen.
Helaas kunnen wij onze klanten niet dagelijkse op de hoogte brengen van de status, bij ontvangst en verzending van de bestelling ontvangt u hiervan een track and trace code.
Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren.

Goede ervaring reageren op de mail.

Artikelen goed verpakt

Misschien snellere levering duurde 10 dagen

Bestelling was makkelijk, maar geen informatie over onderdeel wat erbij moet en wat niet op de website staat. Vervolgens duurt het zeer lang (nu al 2 weken) over de aanpak van het probleem, ondanks... Bestelling was makkelijk, maar geen informatie over onderdeel wat erbij moet en wat niet op de website staat. Vervolgens duurt het zeer lang (nu al 2 weken) over de aanpak van het probleem, ondanks 2 keer bellen. Slechte zaak!

Goede materiaalkeuze

Complete informatie geven en veel sneller naar klant reageren

Een zeer uitgebreid assortiment, ook als je een ander soort kachel wil repareren.
Helaas moet je wel een week geduld opbrengen voordat ze iets versturen, ook al is het op voorraad...

Betere communicatie als er orders mislopen of sterk vertraagd zijn

Anneke

Niet positief. Vaak achteraan moeten bellen en dan geen reactie terug krijgen. Langs elkaar heen communiceren. Pas de laatste man die ons hielp (Roy) heeft het uiteindelijk opgepakt en ons netjes... Niet positief. Vaak achteraan moeten bellen en dan geen reactie terug krijgen. Langs elkaar heen communiceren. Pas de laatste man die ons hielp (Roy) heeft het uiteindelijk opgepakt en ons netjes teruggebeld en afgehandeld.
Geen probleem van onze kant als het later komt, maar meld dan wel het daadwerkelijke probleem! Als je eerlijk/duidelijk bent waarom iets niet komt, vertel dit de klant dan gewoon!

Uiteindelijk prima product geleverd

Beloftes nakomen. Wij hebben meerdere keren gebeld en toen werd er gezegd dat we teruggebeld zouden worden en dit is erg vaak NIET gebeurd.

Beste Anneke,
Beste Anneke,
Bedankt voor je review.
Helaas zijn wij vaak afhankelijk van de fabrikant waardoor wij niet alles met zekerheid kunnen vertellen aan de klant. De kachelbranche is een relatief kleine wereld waar nog veel op gemoedelijke wijze gaat.
De service die wij verlenen is uniek waardoor we vele mensen helpen ook wanneer de kachel niet bij ons vandaan komt, uit eindelijk proberen we alles zo snel mogelijk op de betreffende bestemming te krijgen. Dit gaat in sommige gevallen en met name in het hoog seizoen niet altijd even snel.
Gelukkig is uit eindelijk alles goed gekomen.
p.s: Ik heb je nog een mailtje gestuurd.
Roy