7.8/10
Keuze assortiment

Na telefonisch contact bestelling gedaan verder goed afgehandeld

Goed advies

Snelle reactie op onze vraag, met direct de goede link om het gezochte product tebestellen.

Zeer snelle levering, zeker ten opzichte van de te verwachten levertijd.

Walter Gillis

Duidelijke communicatie en de levering wordt correct uitgevoerd.

Ruim aanbod! Ook wisselstukken van oudere kachels zijn beschikbaar .

Niet terzake

A. Vuylsteke

Via de chat functie een gedetailleerde vraag gesteld , en binnen enkele uren een degelijk antwoord en productvoorstel gekregen.
Dus in alle vertrouwen dit onderdeel besteld en zeer snel...
Dus in alle vertrouwen dit onderdeel besteld en zeer snel geleverd .
Webshop is zeker een aanrader !

Deskundige uitleg

Bestelling probleemloos en product prima.

Nee, zoals verwacht.

Wij hebben bij de bestelling aangegeven dat wij het product op vrijdag of zaterdag wilden ontvangen, daar is geen rekening mee gehouden: het werd woensdag bij de buren bezorgd, dat vinden wij niet... Wij hebben bij de bestelling aangegeven dat wij het product op vrijdag of zaterdag wilden ontvangen, daar is geen rekening mee gehouden: het werd woensdag bij de buren bezorgd, dat vinden wij niet prettig. Daarom een 5 voor klantvriendelijkheid en reactiesnelheid.
Hieronder wordt een score gevraagd voor aftersales: daar hebben wij geen contact mee gehad dus begrijp niet waarom een score verplicht is.

G Brouwer

Goed bedrijf, artikelen netjes verpakt en juiste onderdelen ontvangen.

John

Diversen spullen besteld die origineel en van goede kwaliteit waren. Wel even voorraad checken met een belletje is handig. Indien aanwezig snelle verzending.

Snelle terugkoppeling via email en levering. Bestelling via track en trace te volgen.

De Wortelfabriek

Mooi assortiment en goede prijzen.

Snelle levering van de gloeibougie voor mijn pelletkachel.

Geen.

Mauro

Onderdelen bestelt voor mijn Jotul F250 via de website, dit had wat tijd nodig omdat het geen voor raad artikelen zijn en dit hadden ze ook netjes aangegeven. Juiste artikelen ontvangen voor een... Onderdelen bestelt voor mijn Jotul F250 via de website, dit had wat tijd nodig omdat het geen voor raad artikelen zijn en dit hadden ze ook netjes aangegeven. Juiste artikelen ontvangen voor een nette prijs en netjes ingepakt.

Duidelijke in omgang en artikelen netjes ingepakt.

Blijf scherp op de bestelling en het inpakken, verkeerde of beschadigde artikelen ontvangen is vervelend.

Een onderdeel van onze houtkachel was kapot. Na hierover gemaild te hebben krgen wij na enkele weken een uitgrbreid tekening van het kapotte artikel.
Dit hebben wij besteld via de webshop en...
Dit hebben wij besteld via de webshop en de kachel brandt nu weer als vanouds

Heeft aandacht voor de klant.