8.3/10
7.9/10
Keuze assortiment

John

Diversen spullen besteld die origineel en van goede kwaliteit waren. Wel even voorraad checken met een belletje is handig. Indien aanwezig snelle verzending.

Snelle terugkoppeling via email en levering. Bestelling via track en trace te volgen.

De Wortelfabriek

Mooi assortiment en goede prijzen.

Snelle levering van de gloeibougie voor mijn pelletkachel.

Geen.

Mauro

Onderdelen bestelt voor mijn Jotul F250 via de website, dit had wat tijd nodig omdat het geen voor raad artikelen zijn en dit hadden ze ook netjes aangegeven. Juiste artikelen ontvangen voor een... Onderdelen bestelt voor mijn Jotul F250 via de website, dit had wat tijd nodig omdat het geen voor raad artikelen zijn en dit hadden ze ook netjes aangegeven. Juiste artikelen ontvangen voor een nette prijs en netjes ingepakt.

Duidelijke in omgang en artikelen netjes ingepakt.

Blijf scherp op de bestelling en het inpakken, verkeerde of beschadigde artikelen ontvangen is vervelend.

Een onderdeel van onze houtkachel was kapot. Na hierover gemaild te hebben krgen wij na enkele weken een uitgrbreid tekening van het kapotte artikel.
Dit hebben wij besteld via de webshop en...
Dit hebben wij besteld via de webshop en de kachel brandt nu weer als vanouds

Heeft aandacht voor de klant.

Wim Scheerens

Prima. Bleken zelfs - betere - onderdelen voor mijn 40 jaar oude Jotul (houtkachel) te kunnen leveren! Nu is ie weer als nieuw. Ben ik erg blij mee.
De KachelsHaardenwinkel was, in het...
De KachelsHaardenwinkel was, in het hoogseizoen, voor de levering afhankelijk van de producent.
Van de voortgang van hun bestelling en later de levering aan mij, werd ik keurig op de hoogte gehouden. De prijs voor de gietijzeren Vlamplaten leek mij zeker niet te hoog.
Nogmaals bedankt.
Wim Scheerens

Zie mijn ervaring

Neen

Piet

Goede service en vriendelijke mensen

Superservice niets mis mee

Ideaal om onderhoud van je kachel zelf te verzorgen (vernieuwen kachelkoord bv.)

Snelle correcte feedback over je bestelling, in alle fazen van het proces

jan louis

Ik wist, dat het mogelijk moeilijk zou zijn; (bestelling van het glas van de deur inclusief bevestiging) Maar alles ging echt prima!
Ik ben dan ook zeer tevreden met de geweldige service!

Kennis en behulpzaamheid

Nee, is top zo!

Luc van de Wouwer

Zowel nu als twee jaar geleden, goede service, en eerlijke prijzen,

goed overzicht van het aanbod

misschien eens proberen de kosten voor het versturen naar omlaag te halen, want voor identieke afmetingen en zelfs meer gewicht moet ik bij andere zendingen met post nl minder betalen

Jeroen de Haan

Snelle service
Bereidwillig om te helpen
Goede contact mogelijkheden
Inlevingsvermogen
Weten waar ze over praten

Erg snel bereid om te helpen om zsm tot de goede op,ossing te komen