7.8/10
Keuze assortiment

Alise

Fijne levering na telefonisch doorgesproken te hebben.

Precies zoals op de websote staat. Past ook zoals het hoort in de kachel.

Prima ervaring met het bedrijf. Onderdeel bestelt en snel geleverd, prima verpakt.

uitgebreid assortiment

De betalingen via de website, ik kreeg de bestelling thuis geleverd maar zou de bestelling ophalen en daar contant betalen. Netjes bezorgd maar daardoor niets betaalt door mij. Nadat ik gebeld had... De betalingen via de website, ik kreeg de bestelling thuis geleverd maar zou de bestelling ophalen en daar contant betalen. Netjes bezorgd maar daardoor niets betaalt door mij. Nadat ik gebeld had is dit goed gekomen en de rekening alsnog via de mail ontvangen maar er kunnen dingen op die manier toch verkeerd gaan lopen. Verder prima opgelost.

Pieter Broer

Snelle levering van mijn Burni Stig houtkachel. Er mooi staat deze op ons terras!

Snelle levering en goed telefonisch contact.

R.K

Snel geleverd , niks op aan te merken.

Verliefde erik

Zeer goed

jullie heb heel veel artrikel in stock

zo niet weet wat beter zo nog kunnen

Judith Venema

Snelle levering van onze Reny Quaruba XL. Binnen twee dagen stond hij bij ons op het terras!

Snelle levering en goed telefonisch contact na het plaatsen van onze bestelling.

Alise

Goed advies via telefonisch contact, wat dat betreft al fijn. Bestelling is netjes verzorgd afgeleverd.
erg blij mee!!!

Goed verpakt, was breekbaar en dan altijd de vraag of het heel aankomt.

R de Jonge

Eerste ervaring met he bedrijf. Ging prima

Goed aanbod.

levertijd zou wat mij betreft iets sneller mogen in deze tijd. 5 tot 10 dagen levertijd is erg lang. Of er een verhaal aanknopen waarom er zo'n lange levertijd is.

L.Schortinghuis

Mijn ervaring met Krul is niet zo goed wat ik bested had op 10 januari 2019 een set Charnwood C7binnenstenen Issue A werden pas geleverd op 18 -2-2013 Maar niet de set Charnwood C7 binnenstenen... Mijn ervaring met Krul is niet zo goed wat ik bested had op 10 januari 2019 een set Charnwood C7binnenstenen Issue A werden pas geleverd op 18 -2-2013 Maar niet de set Charnwood C7 binnenstenen Issue F ik had hier over gebeld maar dat maakt niets uit deze passen ook. dus niet hoor stenen geplaatst deze klopt niet lucht gaten verkeer de plaats boven steen was er niet bij en mijn oude was gebroken en nog steeds Ik vind dit een erge slechte service.

Een sterk punt van deze service heb ik niet zijn van zich zelf overtuigt op aandringen dat ze de goede hadden besteld dus niet.

Door naar klant te luisteren als deze op gegevens zeggen dat een verkeerd nummer is.

Snelle levering.