Keuze assortiment

Jan van der Wal

Nou ik heb een kachelkoord besteld en betaald en ontvangen. Maar ik vond dat de verzend en verpakkingskosten wel HEEL duur . Voor een brievenbuspakketje wat 203 gram weegt en een bubbeltjes... Nou ik heb een kachelkoord besteld en betaald en ontvangen. Maar ik vond dat de verzend en verpakkingskosten wel HEEL duur . Voor een brievenbuspakketje wat 203 gram weegt en een bubbeltjes envelopppe erom heen heb ik wel € 8.30 betaald. Sorry hoor dat vind ik oplichterij want een brievenbuspakketje tot 2 kilo kost € 4.25 Dan zou dat bubbeltjes enveloppe € 4,05 kosten te gek voor woorden .
Maar ik heb het al met meerdere mensen er over gesproken die vonden dat ook belachelijk.

Niks

Zie boven bij de beschrijving

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Jan en Ans van der Wal,
Bedankt voor je bestelling en je feedback. We vinden het erg jammer dat je de verzendkosten voor je kachelkoord te hoog vindt.
De verzendkosten die wij...
Beste Jan en Ans van der Wal,
De verzendkosten die wij hanteren voor een brievenbuspakketje bij PostNL is €6,05 inclusief btw en verzekering. Dit kunt u overal terug vinden op onze webshop en bij het moment van bestellen in uw winkelmand. We hebben uw bestelling gecontroleerd en u heeft ook €6,05 betaald, ik begrijp dan ook niet hoe u aan de €8,30 komt.
Ik wil je vriendelijk verzoeken om de bestelbevestiging te controleren. Mocht je na het controleren van de bevestiging nog steeds van mening zijn dat de verzendkosten te hoog zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Lars - Kachelsenhaardenwinkel.nl

Robert Loode

Prima ervaring.

Makkelijk te bereiken en duidelijke antwoorden zowel via mail als telefonisch

Theo de Groot

Ik was blij dat er bij dit bedrijf kleine maar belangrijke onderdelen nog te koop waren, hiervoor mijn dank.

Begrip en goede uitleg.

N v t

Patricia Smits

Snelle levering en goed via mail op hoogte gehouden worden

Jonnie Mennes

Prima service en materialen

Past precies bij onze Hete Japie kachel

A. Ommering

Snelle en correcte afhandeling en levering

Al boven beschreven

Voor mij ; geen

B

Gewoonweg goed.

Heel goede communicatie over de stand van zaken rond levering. Prettig.

Gewijzigde bestelling niet werd doorgevoerd in eindnota. De gewijzigde bedragen weer wel.

Xander van Beekum

Super

Groot assortiment en kundig behulpzaam personeel

Nee

H.P. Vonk

Prima geadviseerd en dito geholpen

Klantvriendelijk

Rud Olbrechts