7.8/10
Keuze assortiment

Gerard Belleman

Afgelopen week een mail gestuurd naar Jesse, de mail werd meteen keurig beantwoord, zaterdag met Bart een afspraak gehad, hier werd ik ook keurig geholpen. Ik wilde graag meteen de spullen van de... Afgelopen week een mail gestuurd naar Jesse, de mail werd meteen keurig beantwoord, zaterdag met Bart een afspraak gehad, hier werd ik ook keurig geholpen. Ik wilde graag meteen de spullen van de offerte meenemen om te instaleren dat was ook geen enkel probleem alles was op voorraad dus de kachel brand bij ons. We zijn er super blij mee.

Je wordt keurig en vakkundig te woord gestaan en alle vragen worden netjes beantwoord.

H Bijlsma en M van Wakeren

Alle benodigde materialen aanwezig. Helaas wel het een en ander fout gegaan bij ons.

Materialen uit voorraad aanwezig. Af te halen bij het magazijn.

Wij waren klant in de winkel en in de outlet. Niet van de online winkel. De enquete wel ingevuld omdat er dingen fout zijn gegaan bij ons.
Beknopte weergave van dingen die fout gingen: offerte...
Beknopte weergave van dingen die fout gingen: offerte klopte niet. Er stonden materialen op die bij zelf bouw niet op hadden moeten staan en materiaal wat er wel opstond is niet geleverd. Spullen die we wel gevraagd hadden stonden er niet op. Materialen wel betaald niet aanwezig met afhalen. Foutieve spullen geleverd namelijk een binnen buis wat een buitenbuis moest zijn. Geen pakbon aanwezig bij ophalen waardoor controle niet mogelijk was. De kachel zelf bleek bij montage niet compleet. Al met al meerdere keren terug moeten rijden om spullen te halen en foutief geleverd weer terug te brengen.

M.Werrij

Heel positief

duidelijke site qua kosten

iets aan het ontwerp doen van de bodemplaat Reny haarden. Wielen te dicht op elkaar waardoor kans op omkiepen haard.

Prachtige Reny quaruba pronkt nu in de tuin.
Prachtige Reny quaruba pronkt nu in de tuin.
Snelle levering en zeer correcte chauffeur die in een kruip-door-sluip-door wijk de kachel alsnog netjes in de achtertuin heeft weten neer te zetten (en dat op oudejaarsdag). Alsnog dank!

Makkelijke accesoires te kiezen

Lastig om de grootte icm ruimte overkapping van de verschillende Reny's in te schatten.

Elbert Visser

Prima contact, meedenken en afspraken maken

De mensen denken vooral goed mee in oplossingen die bij ons passen.

Info, sales prima. Bezorgen is een andere partij. Wellicht tip om als consument voor het hele traject met 1 partij contact te hebben?

Celsius

Prima! (na wat miscommunicaties :-))

Oplossingen!

Top!

Snel en sekuur

Niks

mebus

Goed en deskundig advies, service gericht

goed en deskundig advies, service gericht

Oldekamp

Zeer moeilijk te krijgen product besteld en deze firma heeft er alles aangedaan om mij tevreden te stellen. Kan dan ook iedereen aanraden om bij deze firma een product te kopen.

Komt afspraken na en reageren zeer snel en correct op vragen

Geen verbeterpunten. Blijf zo doorgaan. Top.