7.8/10
Keuze assortiment

Aalt

Bestelling super snel in huis. Klein foutje gemaakt dat zeer snel opgepakt en nog belangrijker opgelost wordt. Mocht zelfs het verkeerd geleverde artikel houden!

Service snelheid

Ga zo door

Herenkapsalon antwan

Heel goed en snel geregeld Gr Theo.

Goed en snel geregeld .zo door

Zo door gaan .

Klant

Slechte after sales

Assortiment

Slecht advies en geen goede aftersales of klacht afhandeling

Particulier

Bestelling vlot verlopen. Alles op tijd binnen gekregen. In deze tijden Chapeau!!!

Correctheid

Particulier

Goed geholpen, aftersales liet af en toe op zich wachten maar het probleem is uiteindelijk goed opgelost.

Denkt mee in oplossing

Bereikbaarheid via mail en telefonisch kan nog versterkt worden

Adriaensen Danny

Onderdeel besteld,rekening betaald, na 1 maand nog geen onderdeel, meermaals bericht gestuurd, geen antwoord!!!,KRIJG tegenwoordig al schrik,online iets te bestellen

??? Zoek zelf maar uit

Bouman

Zeer vriendelijk

Er was wat we nodig hadden

Geen idee

Lesley

Reny Quaruba xxl staat fantastisch te branden in mijn veranda. snelle levering en bezorging waren goed geregeld.

Tevens had ik wat spullen die retour moesten tijdens de corona tijd dit...

Tevens had ik wat spullen die retour moesten tijdens de corona tijd dit werd snel terug gestort en prima afgehandeld.

Top geregeld allemaal!!

goede levering

Gerard Belleman

Afgelopen week een mail gestuurd naar Jesse, de mail werd meteen keurig beantwoord, zaterdag met Bart een afspraak gehad, hier werd ik ook keurig geholpen. Ik wilde graag meteen de spullen van de... Afgelopen week een mail gestuurd naar Jesse, de mail werd meteen keurig beantwoord, zaterdag met Bart een afspraak gehad, hier werd ik ook keurig geholpen. Ik wilde graag meteen de spullen van de offerte meenemen om te instaleren dat was ook geen enkel probleem alles was op voorraad dus de kachel brand bij ons. We zijn er super blij mee.

Je wordt keurig en vakkundig te woord gestaan en alle vragen worden netjes beantwoord.

H Bijlsma en M van Wakeren

Alle benodigde materialen aanwezig. Helaas wel het een en ander fout gegaan bij ons.

Materialen uit voorraad aanwezig. Af te halen bij het magazijn.

Wij waren klant in de winkel en in de outlet. Niet van de online winkel. De enquete wel ingevuld omdat er dingen fout zijn gegaan bij ons.
Beknopte weergave van dingen die fout gingen: offerte...
Beknopte weergave van dingen die fout gingen: offerte klopte niet. Er stonden materialen op die bij zelf bouw niet op hadden moeten staan en materiaal wat er wel opstond is niet geleverd. Spullen die we wel gevraagd hadden stonden er niet op. Materialen wel betaald niet aanwezig met afhalen. Foutieve spullen geleverd namelijk een binnen buis wat een buitenbuis moest zijn. Geen pakbon aanwezig bij ophalen waardoor controle niet mogelijk was. De kachel zelf bleek bij montage niet compleet. Al met al meerdere keren terug moeten rijden om spullen te halen en foutief geleverd weer terug te brengen.