7.8/10
Keuze assortiment

Michiel

Levert niet en maakt geen geld over bij annulering

Alles is sterk totdat het geleverd

Lever wat je verkoopt en op zijn minst geef geld terug bij annulering

Tjerk Akkerman

Topbedrijf. Hadden houtkachel besteld bij Krul Alltech. Levertijd bedroeg 14 weken. Na een week werd er al gebeld met de mededeling dat er een gaatje in de planning was en of de kachel geplaatst kon... Topbedrijf. Hadden houtkachel besteld bij Krul Alltech. Levertijd bedroeg 14 weken. Na een week werd er al gebeld met de mededeling dat er een gaatje in de planning was en of de kachel geplaatst kon worden. Na inspectie werd de kachel afgelopen maandag geplaatst. Zeer vakkundig en zeer snel geplaatst zonder enige problemen. Vandaag de eind factuur ontvangen. Vanwege minderwerk is er een bedrag in mindering gebracht zonder verdere communicatie. Klasse!

Vaklui.

anoniem

Topklasse Bedrijf: Heb kachelonderdelen besteld bij dit bedrijf, maar helaas door een barst in de achterwand van de kachel de onderdelen weer af moeten bestellen. Mijn voorstel was geef terug wat je... Topklasse Bedrijf: Heb kachelonderdelen besteld bij dit bedrijf, maar helaas door een barst in de achterwand van de kachel de onderdelen weer af moeten bestellen. Mijn voorstel was geef terug wat je redelijk vind, trek een bedrag aan kosten af, bestellen en vervoeren kost nu eenmaal geld, maar afdeling verkoop ging boven mijn verwachting over tot 100% terugbetaling van de aankoopprijs. Bedrag is ook zeer snel weer terug gestort.

Koop rustig op afstand bij deze partij, 100% tevreden

Eerlijk, soepel, reƫel.

Teun

Professioneel en klantvriendelijk

Komen afspraken na, vriendelijk personeel, duidelijke planning

Het offerte proces ging niet zoals ik gewend was in traditionele zin, echter is dit door bedrijf goed en adequaat naar tevredenheid opgepakt en opgelost.

Fam. Prins

Zeer goed en deskundig

Professioneel en denkt mee in oplossingen.

Zou leuk zijn als er een paar keer per jaar iets georganiseerd zou worden over buitenhaarden en/of binnenhaarden

Fam Kool

Klantvriendelijk
Goede prijs

Ga zo door

De zoon van

Snell actie bij het vervangen van kapotte kachel van honderd en een jaar oude klant. Snel nagaan wat de mogelijkheden waren. Tussen checken fabriek voorraad, bestellen afleveren en installatie... Snell actie bij het vervangen van kapotte kachel van honderd en een jaar oude klant. Snel nagaan wat de mogelijkheden waren. Tussen checken fabriek voorraad, bestellen afleveren en installatie zaten maar een paar dagen.

Meedenken

Theo Borst

Een buitenhaard gekocht, en na de bestelling gevraagd voor andere rookgas afvoer,helaas werd bij levering mijn verzoek niet geleverd,na moeizaam contact afspraak gemaakt wat te leveren echter... Een buitenhaard gekocht, en na de bestelling gevraagd voor andere rookgas afvoer,helaas werd bij levering mijn verzoek niet geleverd,na moeizaam contact afspraak gemaakt wat te leveren echter hierna niks meer gehoord,nog steeds niet geleverd dus.

geen idee kachel kan nog niet branden omdat de rookgas afvoer nog niet is geleverd

neem iemand in dienst voor contact met klanten

Aalt

Bestelling super snel in huis. Klein foutje gemaakt dat zeer snel opgepakt en nog belangrijker opgelost wordt. Mocht zelfs het verkeerd geleverde artikel houden!

Service snelheid

Ga zo door

Herenkapsalon antwan

Heel goed en snel geregeld Gr Theo.

Goed en snel geregeld .zo door

Zo door gaan .