8.3/10
7.7/10
8.5/10
Keuze assortiment
7.9/10

Lang wachten op beantwoording op een vraag per e-mail.
Geen goede ondersteuning voor mijn probleem.
Probleem moet door derden opgelost worden.

Voor mij niet

Meer kennis in huis halen

Jaap Boersma

Prima service, toen de bestelling was zoekgeraakt bij Post.nl werd er direct een vervangend onderdeel toegestuurd.

R.lammers

Goede informatie over de verzending.
Mijn bestelling was niet voorradig werd hier goed over geinformeerd over de email

Aankoop ging soepel, maar er bleek een koppelstuk nodig te zijn, wat niet op de website wordt aangeboden. Nu is het al ruim 2 weken wachten op antwoord. Ondanks 2 keer bellen en beloftes geen antwoord

Materialen van goede kwaliteit

Goed nagaan wat er nodig is en vragen op klantvriendelijke manier afhandelen

Louwe

Heb nu 1 x iets besteld

Telefonisch snel contact

Lange levertijd langer dan verwacht. Ik moest 2x bellen voor informatie.
Hou je klanten op de hoogte als er vertraging is. Al is het door de fabrikant.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback.

Zoals werd aangegeven hanteren wij een "Verwachte levertijd", daarnaast attenderen wij bij de bestelling dat de levertijd mogelijk door de drukte kan oplopen.

Helaas kunnen wij onze klanten niet dagelijkse op de hoogte brengen van de status, bij ontvangst en verzending van de bestelling ontvangt u hiervan een track and trace code.

Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren.

Goede ervaring reageren op de mail.

Artikelen goed verpakt

Misschien snellere levering duurde 10 dagen

Bestelling was makkelijk, maar geen informatie over onderdeel wat erbij moet en wat niet op de website staat. Vervolgens duurt het zeer lang (nu al 2 weken) over de aanpak van het probleem, ondanks...

Goede materiaalkeuze

Complete informatie geven en veel sneller naar klant reageren

Een zeer uitgebreid assortiment, ook als je een ander soort kachel wil repareren.
Helaas moet je wel een week geduld opbrengen voordat ze iets versturen, ook al is het op voorraad...

Betere communicatie als er orders mislopen of sterk vertraagd zijn

Anneke

Niet positief. Vaak achteraan moeten bellen en dan geen reactie terug krijgen. Langs elkaar heen communiceren. Pas de laatste man die ons hielp (Roy) heeft het uiteindelijk opgepakt en ons netjes...

Uiteindelijk prima product geleverd

Beloftes nakomen. Wij hebben meerdere keren gebeld en toen werd er gezegd dat we teruggebeld zouden worden en dit is erg vaak NIET gebeurd.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Anneke,

Bedankt voor je review.

Helaas zijn wij vaak afhankelijk van de fabrikant waardoor wij niet alles met zekerheid kunnen vertellen aan de klant. De kachelbranche is een relatief kleine wereld waar nog veel op gemoedelijke wijze gaat.

De service die wij verlenen is uniek waardoor we vele mensen helpen ook wanneer de kachel niet bij ons vandaan komt, uit eindelijk proberen we alles zo snel mogelijk op de betreffende bestemming te krijgen. Dit gaat in sommige gevallen en met name in het hoog seizoen niet altijd even snel.

Gelukkig is uit eindelijk alles goed gekomen.

p.s: Ik heb je nog een mailtje gestuurd.

Roy

Communicatie alleen duurde verschrikkelijk lang, we wilden eigenlijk nog een lamp bestellen alleen kijken we nog wel even.

Communicatie

Levertijd was zeer lang