Keuze assortiment

Zeer behulpzaam en correct

Service

Liesbeth Wolfkamp

Prima!

Klantvriendelijkheid is bijzonder groot. Prettige medewerkers, goed op de hoogte.

Marcel H.

Goede service en prima product

goede communicatie

J Reder

Mijn ervaring is goed, heel jammer dat de producten van Hwam zo extreem duur zijn.

M Kuijntjes

Zeer matig

Niet, kan er geen noemen.

Beter communiceren naar de klant, en zorgen dat de voorraadinfo en de mailadressen op orde zijn. Heb ruim 6 weken moeten wachten op m'n bestelling, op een eerdere vraag van mij via... Beter communiceren naar de klant, en zorgen dat de voorraadinfo en de mailadressen op orde zijn. Heb ruim 6 weken moeten wachten op m'n bestelling, op een eerdere vraag van mij via info@kachelsenhaarden.nl geen antwoord gekregen, het mailadres lijkt niet in gebruik. Vervolgens via een ander mailadres geprobeerd, toen kreeg ik te horen dat mijn bestelling later die dag bij jullie binnen zou komen. Vervolgens heeft het nog 1,5 week geduurd voordat ik mijn bestelling heb ontvangen.

Eelco Noort

vriendelijk

nee

Karin

Vorige week een bestelling gedaan , vier mailtjes gehad dat ik snel een track en trace code zou krijgen maar nog steeds niks ontvangen terwijl het om een kleine accessoire gaat ???

Site is duidelijk

Minder en alleen maar nuttige mail versturen bv eerst een bevestiging met factuur en als tweede een track en trace

Marion Schellens

Top

Top service en men word goed op de hoogte gehouden van de verzending

Doe zo verder