Keuze assortiment

Wessel van diepen

Goede service

Snelle goede service

Hans Baan

Contactformulier ingevuld met "bijna" order. Totaal geen reactie. Orderbedrag te laag?

alles

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Hans,
Beste Hans,
Vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen. Ik kan op uw email adres geen aanvraag terugvinden. Ik hoop dat u ondertussen al een partij heeft gevonden die u heeft kunnen helpen, zo niet aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Kachelsenhaardenwinkel.nl

Dirk Siebens

Drama

Teveel om op te noemen..

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Dirk (Patrick),
Bedankt voor uw review.
Beste Dirk (Patrick),
Bedankt voor uw review.
We vinden het vervelend om te horen dat u ontevreden bent over het verloop van transport en hiervoor nogmaals een review schrijft. De levering van de afstandsbediening was vertraagd door PostNL vanwege de feestdagen. We hopen dat u begrijpt dat dit buiten onze controle ligt.
U heeft het toestel niet bij ons aangeschaft en we proberen u te helpen, echter worden wij nu als de boeman gezien. Ons doel is altijd om de beste service te bieden aan onze klanten, het is dan ook jammer dat u op meerdere platformen een negatieve review schrijft.
Als u nog vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Krul Alltech & Kachelsenhaardenwinkel.nl

jos

Ontbreekt aan juiste service

mooi producten goed geleverd, maar dan

service slecht en onduidelijk

Richard Komen

Goed bedrijf!
Ik heb al meerdere kachels besteld de afgelopen jaren en nu weer een nieuwe erbij na onze woning verbouwd is.
Helaas was er door de aannemer een ander kachel bedrijf bij...
Goed bedrijf!
Helaas was er door de aannemer een ander kachel bedrijf bij gehaald die de kanalen door de woning had gemaakt.
Extreem brandgevaarlijk, en ik heb deze eruit gegooid.
Aannemer is toen naar Krul gegaan, op mijn aandringen.
(Oké, mijn mistake, ik had dit toen direct moeten eisen!)
Krul heeft alles hersteld en dit naar volle tevredenheid!
Gisteren een belletje gekregen 'dat ze nog een gaatje vrij' hadden gekregen.
Vandaag worden ze dus geïnstalleerd.
Het kon niet beter en mooier uitkomen voor ons!
Wij zijn blij met dit bedrijf en de goede communicatie.
Dat alles iets langer duurt door drukte en leveringsproblematiek is gewoon iets van deze tijd en is geen issue.
ELK bedrijf heeft hier last van.
Maar wil je een goede kachel en professioneel laten installeren, zou ik in NH alleen dit bedrijf aanraden!

Richard Komen
Zuid-Scharwoude

communicatie en klant ter wille willen zijn.

John Steur

Uistekend geholpen door echte specialisten en zodoende hebben wij gekozen voor een duurzame speksteenkachel van Tulikivi en daar zijn we oprecht heel erg blij mee.

Kennis en vakmanschap

particulier

Correcte en perfecte afhandeling

zeer vlotte communicatie via mail. Snel en correct ontwoord. Dus alles goed en vlot verlopen. En zeer tevreden van de kachel die we gekocht hebben.

M Jansen

Product besteld en betaald en 4 weken later nog niks bekend over levering terwijl er stond dat het product er binnen 10 werkdagen zou zijn.. ook geen ccommunicatie hierover. Wel netjes terugbetaald... Product besteld en betaald en 4 weken later nog niks bekend over levering terwijl er stond dat het product er binnen 10 werkdagen zou zijn.. ook geen ccommunicatie hierover. Wel netjes terugbetaald en toen bij een andere zaak besteld waar ik ‘het moeilijk te leveren onderdeel’ binnen 1 dag binnen had.

Terugbetaling

Communicatie en beter systeem op website wat voorradig is ja of nee

Familie Duijnisveld

Snelle levering van het bestelde

Prima op d ehoigte gehouden van de levering f