Keuze assortiment

Familie Duijnisveld

Snelle levering van het bestelde

Prima op d ehoigte gehouden van de levering f

Lars

Klantvriendelijk

Meedenkend, vriendelijk, snel, overzichtelijk

dragtoog

Helaas, enige technische informatie voor installatie van een andere kachel domweg geweigerd. totaal niet klantvriendelijk voor een bestaande klant ! Ik ben daar geen klant meer.

forse prijzen

klantvriendelijkheid verbeteren

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Dhr. Dragt,
Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Beste Dhr. Dragt,
Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Het is voor ons niet mogelijk om klanten te adviseren over producten die niet bij ons zijn aangeschaft en waarvan we de installatie niet verzorgen.
Wij raden u aan om contact op te nemen met het bedrijf waar u de haard heeft aangeschaft, zij zijn dan ook verantwoordelijk voor de juiste en veilige installatie van de haard.
Ik hoop dat u begrijpt dat u deze verantwoordelijkheid niet bij ons kan neerleggen.
Team Krul Alltech & Kachelsenhaardenwinkel.nl

M v.d Voort

Communicatie is een regelrechte ramp

Beter communiceren

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste Martin,
Vervelend om te zien dat u dit zo heeft ervaren.
Beste Martin,
Vervelend om te zien dat u dit zo heeft ervaren.
Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van bepaalde onderdelen uit uw bestelling zoals besproken door mijn collega. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u niet binnen 1 dag een reactie ontvangt op uw email, wij doen ons best om alle aanvragen zo spoedig mogelijk te verwerken. In de tijd waar we momenteel met zijn allen in leven gaat dat echter niet altijd. Ik vind het jammer om te zien dat u achteraf een negatieve review plaatst.
Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag.
Lars Hagmolen
Kachelsenhaardenwinkel.nl

Michiel

Levert niet en maakt geen geld over bij annulering

Alles is sterk totdat het geleverd

Lever wat je verkoopt en op zijn minst geef geld terug bij annulering

Tjerk Akkerman

Topbedrijf. Hadden houtkachel besteld bij Krul Alltech. Levertijd bedroeg 14 weken. Na een week werd er al gebeld met de mededeling dat er een gaatje in de planning was en of de kachel geplaatst kon... Topbedrijf. Hadden houtkachel besteld bij Krul Alltech. Levertijd bedroeg 14 weken. Na een week werd er al gebeld met de mededeling dat er een gaatje in de planning was en of de kachel geplaatst kon worden. Na inspectie werd de kachel afgelopen maandag geplaatst. Zeer vakkundig en zeer snel geplaatst zonder enige problemen. Vandaag de eind factuur ontvangen. Vanwege minderwerk is er een bedrag in mindering gebracht zonder verdere communicatie. Klasse!

Vaklui.

anoniem

Topklasse Bedrijf: Heb kachelonderdelen besteld bij dit bedrijf, maar helaas door een barst in de achterwand van de kachel de onderdelen weer af moeten bestellen. Mijn voorstel was geef terug wat je... Topklasse Bedrijf: Heb kachelonderdelen besteld bij dit bedrijf, maar helaas door een barst in de achterwand van de kachel de onderdelen weer af moeten bestellen. Mijn voorstel was geef terug wat je redelijk vind, trek een bedrag aan kosten af, bestellen en vervoeren kost nu eenmaal geld, maar afdeling verkoop ging boven mijn verwachting over tot 100% terugbetaling van de aankoopprijs. Bedrag is ook zeer snel weer terug gestort.

Koop rustig op afstand bij deze partij, 100% tevreden

Eerlijk, soepel, reƫel.

Teun

Professioneel en klantvriendelijk

Komen afspraken na, vriendelijk personeel, duidelijke planning

Het offerte proces ging niet zoals ik gewend was in traditionele zin, echter is dit door bedrijf goed en adequaat naar tevredenheid opgepakt en opgelost.

Fam. Prins

Zeer goed en deskundig

Professioneel en denkt mee in oplossingen.

Zou leuk zijn als er een paar keer per jaar iets georganiseerd zou worden over buitenhaarden en/of binnenhaarden

Fam Kool

Prima bedrijf