Keuze assortiment

Berrie Heuvel

Hele goede winkel met goede service en heldere communicatie.

Goede communicatie

S. Kropf

Dit bedrijf geeft weinig tot geen service achteraf. Voor €288 nieuwe kachelstenen gekocht. Binnen 2 weken is er een gebroken. "Gewoon was as in de kachel laten liggen, dat isoleert". Verder kom je... Dit bedrijf geeft weinig tot geen service achteraf. Voor €288 nieuwe kachelstenen gekocht. Binnen 2 weken is er een gebroken. "Gewoon was as in de kachel laten liggen, dat isoleert". Verder kom je niet. Slechte after sales.

Dichtbij mij in de buurt.

Klantgericht zijn en naar oplossingen zoeken.

Reactie Kachelsenhaardenwinkel.nl:

Beste S. Kropf,
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service.
Ik begrijp dat u teleurgesteld bent over...
Beste S. Kropf,
Ik begrijp dat u teleurgesteld bent over het feit dat het scheurtje in uw bodemsteen niet onder de garantie valt. Zoals vermeld op onze garantiepagina, vallen bepaalde onderdelen zoals ruitjes, binnenwerken en pakkingen niet onder de garantie vanwege hun natuurlijke slijtage. We hebben ons best gedaan om uw zaak met Attika te bespreken, maar helaas gaven ze aan dat het scheurtje niet onder de garantie valt vanwege zichtbare tekenen van onjuist stookgedrag.
Onze excuses voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Het advies dat mijn collega heeft gegeven om een laagje as op de bodem te laten liggen om te isoleren en het scheurtje geen effect te laten hebben op de verbranding van de haard, is bedoeld om u te helpen de haard optimaal te blijven gebruiken. Het scheurtje heeft geen invloed op de werking van de haard.
Als er nog andere manieren zijn waarop we u van dienst kunnen zijn of als u nog vragen heeft, horen we dat graag. We staan altijd voor u klaar om te helpen en streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen.
Lars Hagmolen

Arien Wit

Strak en zakelijk en klantvriendelijk heel plezierig om er mee om gegaan

Om gaan met de klanten

Klein beetje langs elkaar

Paul Hulsebosch

Goed van begin tot eind

Enorm assortiment. Goed advies. Niet opdringerig. Aflevering en aftersales goed.

Martin

Ik was opzoek naar vervanging van de vermaceliet stenen voor in mijn inbouwhaard. Deze firma heeft ze voor mij kunnen regelen. Uitstekende kennis van zaken.

Vak kennis, uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Eigenlijk geen.

Selina

Zeer goed

Meedenkend

Ronald Onnes

Snel, betaalbaar goede communicatie

Snelle reactie

FREDDY JANSSENS

Overzichtelijke en gemakkelijk bestellen.

Snelle afhandeling

voor mij geen

carlos Dekeukelaere

Heel goede ervaring

op tijd het juiste gekregen

zending opvolgen

W. Boute

Mooie accessoire voor onze open haard: een haardblokmand

kwaliteit