Prijs

Karel Willemsen

Zeer goed ervaringen. Komen hun afspraken na en de prijs is meer dan goed. Afgelopen zaterdag alle spullen opgehaald en hier werd ik geholpen door Matijn. Vriendelijke jongen, weet waar hij over...

Service en prijs

Kan ik niet bedenken, misschien landelijk meer filialen openen zodat ze voor iedereen makkelijk te bereiken zijn.

Jasper

Goede ervaring, snelle levering past goed makkelijk te monteren

P van der Sande

Heel tevreden. Alles goed georganiseerd.

Geen enkele wanklank

Rene

Goed advies en snelle levering.

Verstand van zaken.

Hans Toet

Al meerdere keren een aanschaf gedaan, en die wordt altijd naar tevredenheid afgehandeld. Ook als ik vragen heb over een oplossing dan wordt ik kundig te woord gestaan.

Ik gebruik deze...

Snelle service en goede communicatie

Ruud

Top ! Goed meegedacht met onze wensen en zeer prettig geholpen .

Klantgericht . Vriendelijk , nemen de tijd

Gert-Jan

Laatst zelf rookkanaal aangelegd. Had een hoop vragen en ben langs showroom gegaan. Daar heel goed geholpen. Echt aardige mensen die met je meedenken. Goede materialen ook tegen een goede prijs....

Goede klantgerichtheid. Ondanks webshop ook goed bereikbaar via showroom in Nijkerk. Dit is een pre. Persoonlijk veel tijd voor mij vrijgemaakt. Top! Geen dozen schuifer maar vakmensen.

Filter website kan beter. Zo zijn Pelletkachel pijpen 100mm niet te vinden via het filter.

Johan Stroobants

Snelle levering naar België. Correct ingepakt en volledige levering. Super!

Goede prijs kwaliteit
Ook leveringskosten vallen mee voor de grootte van de verpakkingen

Nog iets meer technische info of installatiehandleidingeb

Sjoerd

Snelle communicatie, goede service.

Goede en snelle reacties op web

Ik ben helemaal uit Limburg naar Nijkerk gereden om het materiaal op de volgende dag te kunnen gebruiken. Ik heb gevraagd of ze zeker wisten of alles op elkaar zou passen. Ja, was het antwoord. Helaas is mij toen toch het verkeerde tussenstuk (130 mm ipv de nodige 120mm) meegegeven zodat we niet aan de slag konden die dag. Heel irritant natuurlijk.