Prijs

Gerard Seubers

Service betreft verzending prima in orde.

Zie verbeteringspunten of tips

Een opmerking omtrent het product. Het product is zoals het wordt aangeboden niet geheel compleet. Je moet het door hebben dat er per onderdeel wordt aangeboden, hierdoor moet je zelf de componenten samenstellen. Ik had het geluk dat ik al eerder een bestelling had gedaan een toen ontdekte ik dat belangrijke onderdelen apart besteld moesten worden. In mijn geval was dat de hulpstukken van T ,spruitstukken en afsluitdeksel. De ringen en de moer voor de afsluiting moesten er apart bij besteld worden. Gelukkig kon ik mij redden met het geen ik nog op voorraad had, maar het zou beter zijn dat het onderdeel compleet is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Of geeft het duidelijk aan met een verwijzing van welke onderdelen er nog bij moeten om het compleet te maken voor verwerking / montage.

Prima, al mogen terugzendingen wel wat sneller verwerkt worden.

Alles ging prima bij de aanschaf.

Retourzending sneller afhandelen.

Informatie opgevraagd en zeer goed geholpen door de mensen daar. Spullen besteld en snel geleverd .

Spullen gekocht en wat ik verwachte gekregen

M.j.van Zanten

Duidelijke website en concurende prijzen.

Kwalitatief uitstekende producten.
Prima levering (zeer goede verpakking).

Helaas
Besteld, betaald en dan een mailtje(in spambox) dat het artikel pas over een week geleverd kan worden.
Week later, geen enkel bericht.
Adverteert met grote voorraad maar...

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste heer,

We proberen om klanten zo goed mogelijk te informeren en zo snel mogelijk de bestellingen te leveren. Het feit dat een mail bij u in de spambox terecht komt is natuurlijk iets waar wij weinig tegen kunnen doen en gelukkig erg weinig meemaken.
Wel moeten we erkennen dat de door u bestelde 1 meter kachelpijpen in uw maat (er zijn diversen diameters) op waren. Ondanks dat we proberen onze voorraad zo goed mogelijk te actualiseren, komt het wel voor dat we even niet alles op voorraad hebben. Heel vervelend en we hebben u daar over geĆÆnformeerd. Deze kwam helaas in uw spambox.
Het is uw goed recht om uw mening hier neer te zetten, we zullen deze natuurlijk accepteren. Wel zijn wij van mening dat de extreem lage score die u ons geeft niet recht doet aan de wijze waarop wij werken en service verlenen.

Peter Visser

Prima geleverd, prima verpakt. Goed overleg en service.

Louis

Uitstekend, niet moeilijk doen over reclamatie. Metewn nieuw onderdeel gestuurd. Van harte aanbevolen voor service en ondersteuning.

Service

Geen, houden zo!

Scherpe prijzen.

Scherpe prijzen. Goede service. Goedkoop onderdeel dat ik vergeten was te bestellen, werd kosteloos nagestuurd.

Razendsnel.(binnen een dag) eerste bestelling was incompleet,na mail werd ontbrekende artikel direct nagestuurd. Geeft vertrouwen .

Snelheid

Prima service! Snel Antwoord op mijn vragen.

Prima service!