Prijs

JHAG Gort Groningen

Wat een TOPbedrijf is dit, DHL verprutste de bestelling, kon het adres zogenaamd niet vinden (waarschijnlijk vanwege een "blinde bezorger") en gaf in een chat aan dat ze 14 dagen,... Wat een TOPbedrijf is dit, DHL verprutste de bestelling, kon het adres zogenaamd niet vinden (waarschijnlijk vanwege een "blinde bezorger") en gaf in een chat aan dat ze 14 dagen, JAWEL................. 14 dagen !!! nodig zouden hebben om het pakket te retourneren, werkelijk, je gelooft zoiets toch bijna niet in 2021.
Robin, van Kachelmaterialenshop.nl had direct DE perfecte oplossing voor dit drama en stuurde gelijk een nieuwe zending,
WAAR VIND JE DIT TEGENWOORDIG NOG ?
Geweldig, een hele dikke pluim voor die toppers
JHAG Gort, Groningen

SERVICE SERVICE SERVICE !!!

nog niet gevonden

Anke

Fijn bedrijf dat uitstekend adviseert

Kundige medewerkers die prima advies geven. Ik heb contact gehad met Robin en er werd meteen meegedacht over wat ik precies nodig had. Ook werd direct gecontroleerd of de artikelen voorradig waren.... Kundige medewerkers die prima advies geven. Ik heb contact gehad met Robin en er werd meteen meegedacht over wat ik precies nodig had. Ook werd direct gecontroleerd of de artikelen voorradig waren. Tijdens het telefoongesprek heb ik mijn digitale winkelmandje gevuld en ik kon mijn producten vrijwel meteen daarna afhalen.

Ten tijde van mijn contactmoment was het erg druk. Ik had eerst gemaild, maar daar konden ze (begrijpelijk) niet heel snel op reageren. Mijn tip: bel even. Men kan u direct vertellen wat er wel en... Ten tijde van mijn contactmoment was het erg druk. Ik had eerst gemaild, maar daar konden ze (begrijpelijk) niet heel snel op reageren. Mijn tip: bel even. Men kan u direct vertellen wat er wel en niet mogelijk is met uw kachel en of een product voorradig is.

John

Zeer tevreden, fijne service.

Advies en hulp bij bestellen.

Ik zie zo geen verbeteringen.

Margreet Van Haren

Zeer klantvriendelijk, de heren denken absoluut met de klant mee en leveren perfect materiaal! Ik heb hier zowel een houtkachel als materiaal voor het rookkanaal gekocht. Ze hebben zelfs mijn... Zeer klantvriendelijk, de heren denken absoluut met de klant mee en leveren perfect materiaal! Ik heb hier zowel een houtkachel als materiaal voor het rookkanaal gekocht. Ze hebben zelfs mijn rookkanaal aangelegd. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf!

kwalitatief hoogwaardig materiaal, vriendelijke en ervaren medewerkers

nvt

Bart-Frans van Noort

Top service!!!! denken met de klant mee.

Denken met de klant mee. leggen precies uit wat je wel en niet moet doen. klantvriendelijk.

website is een beetje onduidelijk.

Iris Delights

Zeer goede ervaring!

Doen wat ze zeggen. Goede uitleg en advies. Luisteren naar je wensen ook met kleine portemonnee. Denken mee. Verkopen niet om te verkopen. Verkopen ten behoeve van beide partijen. Klasse dus.... Doen wat ze zeggen. Goede uitleg en advies. Luisteren naar je wensen ook met kleine portemonnee. Denken mee. Verkopen niet om te verkopen. Verkopen ten behoeve van beide partijen. Klasse dus. Zeeeer tevreden. Niet altijd alles direct op voorraad kan soms jammer zijn maar aan de andere kant als je dan ook voor jou de beste optie krijgt komt het niet op 1 of 2 weken aan vind ik. Daarbij is nu in de coronatijd levering soms zoiezo wat lastiger. Wel wordt je goed geĆÆnformeerd over de levertijden.

Telefonische bereikbaarheid bij drukte

Judith

Zeer slecht! Ik wacht al maanden op een onderdeel en telkens zijn ze het 'kwijt. Wordt nauwelijks gereageerd op mijn mail met stavaza.

Geen sterke punten kunnen ontdekken

Kundig personeel en onderaannemers in contact nemen is een optie?!

Claus Louis

Dag na bestelling gevraagde en juiste bestelling thuis afgeleverd !! bedankt!! top

Zeer hulpvaardig met info via email!!

voorlopig niets!! top

Loonwerker

Ik heb hier iets gekocht

Klantvriendelijk snel geleverd enzo...

Niks

Rudolf Bladergroen

Wij kochten vorig najaar een Adour 700 bij kachelmaterialenshop . Prima service , vriendelijke verkoper . We genieten elke dag , ook de hond vindt het heerlijk ?

Vriendelijkheid