Prijs

Judith

Zeer slecht! Ik wacht al maanden op een onderdeel en telkens zijn ze het 'kwijt. Wordt nauwelijks gereageerd op mijn mail met stavaza.

Geen sterke punten kunnen ontdekken

Kundig personeel en onderaannemers in contact nemen is een optie?!

Claus Louis

Dag na bestelling gevraagde en juiste bestelling thuis afgeleverd !! bedankt!! top

Zeer hulpvaardig met info via email!!

voorlopig niets!! top

Loonwerker

Ik heb hier iets gekocht

Klantvriendelijk snel geleverd enzo...

Niks

Rudolf Bladergroen

Wij kochten vorig najaar een Adour 700 bij kachelmaterialenshop . Prima service , vriendelijke verkoper . We genieten elke dag , ook de hond vindt het heerlijk ?

Vriendelijkheid

HansS

Bestellen oké via duidelijke website. Bij levering een vuurvaste plaat gebroken. Prima verstuurd op pallet. Na klacht hierover is meteen actie ondernomen om plaat zonder nieuwe verzendkosten opnieuw... Bestellen oké via duidelijke website. Bij levering een vuurvaste plaat gebroken. Prima verstuurd op pallet. Na klacht hierover is meteen actie ondernomen om plaat zonder nieuwe verzendkosten opnieuw te versturen. Ook een aanvullende bestelling is zonder verzendkosten geleverd. Prima service!

Snelle actie bij probleem en adequate oplossing gezocht.

Kees

Houtkachel Lacunza Calpe gekocht.

Zeer mooie kachel en brand perfect.

Duidelijk info op site

J Ides

Doen op een niet klantvriendelijke manier zaken heb 200 km gereden om kachelmaterialen te halen waaronder een aantal lengtes kachelpijp.
Deze waren niet op voorraad geeft niet kan gebeuren...
Deze waren niet op voorraad geeft niet kan gebeuren alhoewel de site aangeeft blauw gegloeide pijp geen probleem eigenlijk alles wat wij verkopen geen probleem je kunt het afhalen dus niet na mijn boodschappen lijstje te hebben af gewerkt kon ik alle spullen direct meenemen behalve dan de pijpen en of ik dan nog even 15 euro extra ging betalen omdat ze de pijpen niet op voorraad hadden en ze nagestuurd moesten worden.
ik neem aan daar waar je mee adverteerd je in huis hebt en wil dan niet lastig gevallen worden met nog een nota omdat je niet kunt leveren erg onplezierige verkoper J Ides Stavoren

mooie winkel

een wat beter toegankelijke verkoper

Looonwerker

Ik heb hier kachelpijpen gekocht

Klantvriendelijk snel gelevert enzo.....

Alles is tiptop

Brenda Tiel

Ben al bijna 2,5 week aan het wachten op mijn product.

geen punten

als er een product niet is, haal het dan van de website.

Ron

Niks mis mee. ik ben een tevreden klant

duidelijk verloop van de transactie

niks. volgende bestelling doe ik weer bij de Kachelmaterialenshop dat is zeker