Prijs

andre

Zeer goed geholpen en een snelle levering

super geholpen

Gebeld om te zorgen dat de bestelling op tijd aan zou komen. Er werd mij beloofd dat hier speciaal op gelet zou worden. Vervolgens twee dagen later een mailtje dat ze het niet konden leveren. Wat...

Vincent

Goed advies, denken met je mee, niet alleen gedreven door winstmaximalisatie. Prima tent, leuke gasten.

Gedegen advies, behulpzaam, niet te duur.

Maarten

Goed advies gekregen van Harmen en Timo, ze hebben helpen naar de juiste oplossing voor mijn kachelbuis.
Ik kreeg bevestiging per mail dat de levering daags nadien zou gebeuren, ik heb er...

Kwaliteitsmaterialen

Levertijd

Sylvia

Wacht al 2 weken op nalevering. Na vele pogingen om contact te krijgen tot nu toe laten ze niets van zich horen. Raar dat het bij andere wel allemasl goed gaat.

Eerste deel van bestelling goed geleverd.

Nalevering van mijn bestelling loopt nu al twee weken. Nog steeds niets van bedrijf gehoord. Ook kan ik geen contact krijgen. Vind dit slechte zaak

Prima koop ervaring, goed product, prijs en afhandeling van de bestelling.

Prima pre-sales

Bestelling moest op maat gemaakt worden maar de levering was vroeger dan gepland toppunt!!!

Ik was vergeten dichtingsrubber bij te vermelden gewoon eens gebeld en alles in orde.

Misschien de lengte er bij vermelden dat het verloopstuk is ??

Diana Lodder

Ik heb mijn aankoop gedaan
Super service terwijl we zo ver wonen
qua afstelling en zeer goede uitleg van werking palletkachel
Ik zeg TOP Bedrijf
mvg Diana Lodder

Jan Kornman

De Kachelmaterialen shop is een prima bedrijf om met te werken, geven goed advies en zijn behulpzaam met het oplossen van problemen.

De order wordt snel en netjes afgeleverd

Heb ik niet, blijf zo doorgaan!

Jeroen

Erg fijn. Personeel verstekt voldoende en duidelijke informatie en denkt goed mee

Flexibel en meedenkend