Prijs

Werkmeester

Goed geholpen door Ben de Greef. Duidelijke uitleg. De bestelde materialen waren snel hier.

Website.

Wachttijden aan de telefoon. Heb 34 min moeten wachten. Dit is echt te lang. evt. terugbel verzoek ?

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Werkmeester Casema, wat goed om te horen dat onze Ben je heeft kunnen voorzien van nuttige informatie. Vanwege de seizoensdrukte hebben wij ook op onze website staan dat de wachttijd om ons... Hi Werkmeester Casema, wat goed om te horen dat onze Ben je heeft kunnen voorzien van nuttige informatie. Vanwege de seizoensdrukte hebben wij ook op onze website staan dat de wachttijd om ons telefonisch te kunnen bereiken ruim kan oplopen. Excuses voor het ongemak.

Rick

Product snel gevonden, vlot geleverd.

Goede prijs voor mijn product

Het was mij niet helemaal duidelijk waarom ik niet de lengte kreeg die ik had besteld. Het bleek een uitschuifbaar exemplaar, stond niet heel duidelijk in de beschrijving of bij de afbeelding.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hi Rick, bedankt voor je tip! Wij zullen bij de aluminium buizen vermelden dat deze uitschuifbaar zijn om verwarring in de toekomst te voorkomen.
- Team Kachelmaterialenshop.nl

H.Roos

Teleurstellend

Niet bekend

Voorraad direkt vermelden niet na het bestellen en betalen!!

Hi Hans Roos,
Hi Hans Roos,
Wat vervelend om te horen dat jij onze service teleurstellend vindt. Ik heb even je bestelling erbij gepakt en zie dat dit om een grondrooster rond 21CM gaat. Wij hebben dit vandaag als het goed is (als de pakbon klopt) binnengekregen en zullen het z.s.m. naar jouw versturen. Sorry voor de langere wachttijd.

Robert

Niet ok, product niet geleverd, geen informatie.
We zijn nu bijna drie weken verder, telefoon wordt niet opgenomen, geld weg en je hebt niets.
Ik kom hier trouwens via thermall.nl waar ze...
Niet ok, product niet geleverd, geen informatie.
Ik kom hier trouwens via thermall.nl waar ze deze score van de feedback company hebben gepost, dit zit in hetzelfde gebouw of is hetzelfde bedrijf met enorm slechte reviews, heel schimmig dit allemaal.

NVT

Neem op zijn minst de telefoon op.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste Robert. Na aanleiding van je review hebben wij telefonisch contact gehad. Het blijkt dat (zoals je zelf hebt aangegeven) alle producten wel geleverd zijn, al voordat deze review is geplaatst.... Beste Robert. Na aanleiding van je review hebben wij telefonisch contact gehad. Het blijkt dat (zoals je zelf hebt aangegeven) alle producten wel geleverd zijn, al voordat deze review is geplaatst. Je gaf aan dat er frustratie zat in de slechte telefonische bereikbaarheid. Dit begrijpen wij. We vragen onze klanten daarom ook een mail te sturen, zodat de wachttijden aan de telefoon minder snel oplopen. Na uitgelegd te hebben dat we ook een fysieke showroom hebben waar klanten ons dagelijks kunnen bezoeken, gaf je aan dat de term "schimmig" misschien niet helemaal op z'n plaats was. Je wilde daarom graag je review aanpassen. Het betreurd ons dat dit tot heden nog niet gebeurd is. We zijn blij met alle reviews zodat wij kunnen werken aan verbeterpunten, maar ze moeten wel naar waarheid ingevuld worden.
Mocht er na aanleiding van deze reactie nog onduidelijkheden zijn, mail mij gerust.
Vriendelijke groet,
Miranda - Team Kachelmaterialenshop

Jochem

Veel krassen op producten, levertijd komt vaak niet in de buurt van wat aangegeven is.

Prijs

Spullen netter behandelen en checken voor je het aan klant mee geeft.

Hi Jochem,
Hi Jochem,
Met de levertijd zijn wij afhankelijk van externe partijen en hebben dit niet altijd in de hand. Wij doen ons uiterste best om de beste kwaliteit zo snel mogelijk te leveren . Zou jij ons willen contacteren via de e-mail info@kachelmaterialenshop.nl of telefonisch op 085 27 35 236. Dan zoeken wij samen passend naar een oplossing.
- Team kachelmaterialenshop

Alex

The order was not delivered and nobody even got in touch with me

Not noticed

Deliver the product or at least call the clients to check on them

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

This, of course, is not the intention. Would you please email us at info@kachelmaterialenshop.nl? Then we can look together at what went wrong.

verhoeven verwarming bv

breed assortiment

op de hoogte houden als materialen op nalevering staan

Berkgips afbouw

Prima degelijk produkt en zeer snelle levering

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Wat fijn om te horen dat onze producten bevallen!

Steef van Dijk

Gewoon uitmuntend!

meedenkend, snel reagerend en vriendelijk

de foto's op website iets meer detail geven en de 'zoeknaam' zo maken dat je geen 35 pagina's door moet worstelen om het juiste artikel te vinden

Hi Steef,
Wij geven om jouw mening en wij gaan zeker werken aan onze verbeterpunten! Bedankt voor je review.
- Team Kachelmaterialenshop

Ad Lankhaar

Keurig op tijd en een mooie prijs

Prijs/kwaliteit

Ga zo door

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Bedankt voor je review Ad. Wij proberen altijd zo snel mogelijk de gewenste producten naar de klant te versturen!