Prijs

Patrick

Prima ervaring

Na bestelling supersnel geleverd.

Geen.

Ahb

Prima reactie op vragen

Gaat prima zo

Bennie Conen

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf zowel via de telefoon en via de mail. En ik ga zeer binnenkort ook zeker bij hun een nieuwe bestelling doen voor wederom en rookgasafvoer voor een... Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf zowel via de telefoon en via de mail. En ik ga zeer binnenkort ook zeker bij hun een nieuwe bestelling doen voor wederom en rookgasafvoer voor een pelletkachel.

Goed advies en kwaliteit

Ga zo door.

W. Korshuize

Dit bedrijf werkt correct en snel, ze hebben mijn bestelling snel geleverd en correct verpakt, weinig kans op beschadigingen, ik vind dit wel een verdiende pluim waard. Topbedrijf !!!!!!!

Goede service, en snel handelen.

Ger

Uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment en veel op voorraad.

steijvers

Goede ervaring. Snelle reactie per mail op vragen. Helaas moest is de stenen dezelfde week hebben en dat ging niet. Ik heb alles geannuleerd en betaald bedrag is al terug. Dus, Maandag besteld,... Goede ervaring. Snelle reactie per mail op vragen. Helaas moest is de stenen dezelfde week hebben en dat ging niet. Ik heb alles geannuleerd en betaald bedrag is al terug. Dus, Maandag besteld, dinsdag geannuleerd vrijdag het geld terug op de rekening.

is een duidelijke pagina

als iets niet op voorraad is zet het dan erbij met levertijd.

Kachelmaterialenschop.nl

İk zal zeker niet aanraden wij hebben 16 november 2022 dubbelwandige buizen besteld er waren paar die ze niet in stock hadden ze hebben ons gezegd 5weken duren door drukte dus geen probleem maar... İk zal zeker niet aanraden wij hebben 16 november 2022 dubbelwandige buizen besteld er waren paar die ze niet in stock hadden ze hebben ons gezegd 5weken duren door drukte dus geen probleem maar maart krijg ik bericht enkel in zwart beschikbaar is dus ongeveer 4maanden wachten en toch in plaats van RSV zwart probleem is enkel passen niet bij andere leverancier dus doch zwart gekregen dus echt slecht zeker niet aan te raadden

Nee

Zeker niet aanraden 4 maanden wachten en toch niet juiste Stoelcontructie gekregen reden er is geen aub wat voor zever is dit

Jorg Rijken

Top

Reactie op mail

Bjorn

Prima service goed geholpen
Eerlijke prijs

Prijs en service

Levertijd
Maar daar hebben meer zaken last van

E Smits

Goede service

Bij verkeerde levering. Snelle oplossing gevonden.

Wegens drukte wat late levering.