Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de producten

Altijd de juiste kabels ontvangen die ik besteld heb.

Snelle levering. (1-2 dagen)

Groot assortiment

tom

Gewoon zoals het eigenlijk hoort.

Keurig zoals beloofd, prima kwaliteit.

Jojo

Prima, product zoals op website omschreven. Duidelijke communicatie over levering. Levering zoals aangegeven.

Helemaal perfect. Duidelijke site, goede prijs en perfecte verzending en levering.

Een aantal netwerkkabels gekocht, kwaliteit is erg goed

snelle levering en lage verzendkosten

Normaal gesproken redelijk snel, correct

Als een product of producten tijdelijk niet leverbaar zijn, dan is een berichtje op zn plaats. Bij mijn laatste bestelling moest ik zelf opvragen waarom de levering na ruim 7 dagen niet had plaatsgevonden. De terugkoppeling daarna gaf aan dat het product tijdelijk niet leverbaar was. Werd hierdoor minder aannemelijk,,,

Mijn ervaringen met dit bedrijf: goed. Er wordt exact geleverd wat besteld is. Levertijd wil wel eens een dag opschuiven.

De prijsstelling van aanbiedingen is wat mij trekt naar de webshop. De normale prijzen zijn niet bijzonder laag/hoog te noemen.

Af en toe wil je even de technische specs zien van wat je besteld. Dat is lastig omdat er geen ean nummer of leverancierslink bij staat. Dat is voor verbetering vatbaar (dat is wel aanwezig bij bijv bol.com en bax-shop). Die leveren ook kabels.

Kabels van kabeltje.com zijn vaak stug. Koop liever kabels met meer flexibiliteit.

Ruim assortiment, eenvoudig betalen en een dag later in huis. Uitstekende webshop !

Goede producten tegen een lage prijs, snel geleverd, lage verzendkosten en goede service.

zie: ervaringen

nee