A Vijgen

Caroline Persoons

Snelle kevering

Paul Marrewijk

Prima service, alles was er snel en goede kwaliteit

snel

Paul C

Prima samenwerking.

Ruime keuze op voorraad, snel geleverd in België met een eerlijke verzendkost.

Robert van Heeren

Duidelijk en snel

Henk Geuvers

ik vond de reclame op de doos een beetje grappig
goeie samenwerking met andere bedrijven ??

edwin kappert

Origineel een latere levering dan beloofd. Maar heel netjes opgelost door Kabel24 die echt een luisterend oor had voor het probleem waar ik tegen aan liep. Ben heel tevreden door hun manier van... Origineel een latere levering dan beloofd. Maar heel netjes opgelost door Kabel24 die echt een luisterend oor had voor het probleem waar ik tegen aan liep. Ben heel tevreden door hun manier van reageren en de geboden oplossing (geld terug en excuses)

prijs/kwaliteit

Reactie Kabel24.nl:

Beste Edwin,
Hartelijk dank voor je feedback en voor het prettige gesprek.
Beste Edwin,
Hartelijk dank voor je feedback en voor het prettige gesprek.
We betreuren het dat de levering later was dan beloofd, maar we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de geboden oplossing.
Bij Kabel24 streven we ernaar om altijd naar onze klanten te luisteren en passende oplossingen te bieden.
Je tevredenheid is onze hoogste prioriteit.
Nogmaals bedankt voor je begrip en vertrouwen in ons.
Er komt per post nog een leuke kortingscode jou kant op.
Lauretta van Kabel24

Ron Holleman

Alleen maar goed

Jc Kok

Is niet fijn

Heb ik niet gevonden

Reactie Kabel24.nl:

Goedendag,

Bedankt voor het beoordelen van Kabel24.

Goedendag,

Bedankt voor het beoordelen van Kabel24.

Wat vervelend om te horen dat je ons zo ervaren hebt. Ik zie dat er wat mis is gegaan met je zending, maar dat dit inmiddels al netjes opgelost is en dat je je geld terug hebt ontvangen. Ik neem aan dat daarmee ieder issue opgelost is.

Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Yuri van Kabel24

Roody