Je aankoop wordt beschermd

Floris Heije

Juiste producten geleverd, super snel!

Zaterdag besteld, maandag in huis! Fantastisch werk geleverd zodat ik vandaag weer snel aan de gang kon met mijn project.

Voor 2100 besteld volgende dag in huis? Niet dus, terwijl het wel op voorraad zou zijn. Heel vervelend als je het juist om de "snelle levering" bij hen besteld. Misleidend, niks meer kopen dus.

Reactie Kabel24.nl:

Beste heer/mevrouw,

Excuses voor de vertraging.

Vervelend dat u een dag langer heeft moeten wachten. Het lag echter op voorraad.
Alleen had u 20:55 ongeveer besteld en kwam de betaling door een storing een half uur later pas binnen. Toen had Postnl ons pand al verlaten. Daarom onze excuses voor het ongemak.

We hebben toen die tijd ook gelijk actie ondernomen dat dit niet meer kan gebeuren.
We hopen dat u de kabel alsnog heeft kunnen verwerken.

Max van Kabel24

Wittenaar

Zeer goede service. Alles wat besteld is direct geleverd.

Snelle levering van de materialen.

Snelle goede levering niets op aan te merken.

Snel en goed

Duidelijke site

Jan Prins

Ben zeer tevreden over Kabel24, super snelle levering en artikelen tegen een zeer klantvriendelijke prijs, ook was mijn bestelling goed verpakt. Kom graag weer bij Kabel24.nl

Jan Vonk

De producten zijn zeker goedkoop en goed. Alleen voor 22.00 uur besteld en de volgende dag in huis gaat niet op! Het bestelde komt zeker niet de volgende dag. Zelfs een paar dagen later. Post nl zeg...

Reactie Kabel24.nl:

Beste Jan,

Bedankt voor uw review.

Echter ben ik bang dat u het misschien verkeerd gelezen heeft.
Voor 9 uur besteld is morgen in huis. Niet voor 10 uur helaas.

Nu keek ik in uw laatste bestellen die on half 10 geplaatst is en inderdaad niet meer weg is gegaan. De kabel is de volgende ochtend gelijk verstuurd en de dag erna geleverd.

De order daarvoor is inderdaad wel paar dagen later geleverd. Dat moet u dan helaas zien als een foutje van ons en Postnl dan. Excuses daarvoor. We hebben gelukkig laten zien dat het normaal anders gaat.

Max van Kabel24

Ed