Je aankoop wordt beschermd

Niet duur tov concurenten

Snel en betaalbaar.

prijs.

Th Meyer

Levert snel en de kwaliteit is prima

De prijs was laag en de kwaliteit van de geleverde kabel was hoog. Ik zal zeker in toekomst bij dit bedrijf weer iets bestellen.
Tevens zal ik mijn goede ervaring met U bedrijf met vrienden en kennissen delen.

Ervaring is zeer positief. Ik had een invoerfout gemaakt bij het bestellen en dit werd direct gecorrigeerd. De credit was eerder dan de gewone factuur. Super service.

Zeer goede klantenservice. Betrouwbare levering.

Simon

Ik had een goede ervaring.

Duidelijke website, voldoende product gegevens en snelle levering.

Prima geregeld! Bestelling om 19.00 uur geplaatst, levering de volgende dag. Keurig!

Was goed

snel en correct

Michel

Bestelling is zeer vlot verlopen en goed geleverd. Helaas had ik een mail gestuurd of ik het ook retour kon sturen omdat mijn vrouw het verkeerde heeft besteld. Tot op heden heb ik daar geen reactie...

Zeer duidelijk en snel ontvangen.

Reactie Kabel24.nl:

Beste Michel,

Bedankt voor uw review.

Blijkbaar ging dit om een systeemfout. We hadden u namelijk de retourformulieren verstuurd die nooit door u ontvangen zijn. Vandaag hebben we ze alsnog nagestuurd en zien graag uw retour tegemoet.

Goed om te horen dat u het duidelijk en snel vond!

Max van Kabel24

Jesse

Goed! On line een verkeerde bestelling gedaan. Mijn fout. Voor hun geen probleem. Was nog niet verwerkt. Dus een nieuwe nota en creditnota en het te veel betaalde werd teruggestort.

Zie bovenstaande

Bob

Vlotte service.

Goedkope spullen en snelle service