Offerte
Deskundigheid

R. Heijne

Na telefonisch contact is een week later een expert van K2 bij ons thuis komen kijken wat de mogelijkheden zijn van een installatie. Een dag later kreeg ik de offerte in de mail. We flink aan de... Na telefonisch contact is een week later een expert van K2 bij ons thuis komen kijken wat de mogelijkheden zijn van een installatie. Een dag later kreeg ik de offerte in de mail. We flink aan de prijs. We zijn op uitnodiging in Nieuwegein gaan kijken naar het bedrijf en de installatie. Omdat we een bijzonder positieve indruk van het bedrijf hadden, zijn we ondanks de flinke prijs met hen in zee gegaan. En ze hebben ons niet teleur gesteld. Alles is zeer zorgvuldig geïnstalleerd op plaatsen waar we er geen last van hebben. En daarna perfect uitgelegd hoe het werkt met de stooklijn en de overige instellingen. De warmtepomp voldoet volledig aan onze verwachtingen. K2 komt na een paar maanden nogmaals kijken of de warmtepomp in de specifieke situatie van ons huis en onze warmtebehoefte, efficiënt werkt. Kortom, we zijn erg tevreden.

Hoe heeft u K2 Warmtepompen gevonden?

Via het Daikin experience centre in Breukelen.

A. Bouman

K2 warmtepompen is een bedrijf dat snel schakelt, problemen snel oplost en een faire prijs rekent.

Via een relatie

Bakermans

Zeer goed. Prettig advies gesprek met prima uitleg. Super meegedacht in het vinden van de oplossing die bij mij paste vanwege kapotte ketel. Professionele en prettige installateurs die alles netjes... Zeer goed. Prettig advies gesprek met prima uitleg. Super meegedacht in het vinden van de oplossing die bij mij paste vanwege kapotte ketel. Professionele en prettige installateurs die alles netjes hebben geïnstalleerd en ook weer hebben opgeruimd. Ook zij dachten met alles prettig mee!

Via internet

Posthuma

Op alle punten (situatie vooraf bekijken, offerte, contacten, planning, plaatsing, instructies, opruimen, nazorg) uitstekend, en ook plezierig qua aanpak en sfeer.

Hoe heeft u K2 Warmtepompen gevonden?

Via mond op mond contacten.

Aannemersbedrijf G Boele

Met vorige review eens, mijn installatie is na bijna 2 mnd nog niet af.
Wat tot nog toe gedaan is , is wel vakkundig uitgevoerd.

Hoe heeft u K2 Warmtepompen gevonden?

Daikin Nederland heeft dichts bijzijnde dealer aangeleverd.

Roland de schepper

Duurde in eerste instantie heel erg lang voor ik een offerte kreeg. Daarvoor excuses gehad. Daarna ging het heel snel en ben ik tevreden met zowel de geleverde units als de installatie

Via Samsung

DS

Aardige eigenaar en collega monteur.

Hoe heeft u K2 Warmtepompen gevonden?

Via de app groep van onze nieuwbouwwoning.

Ester

Prima service!

Via google

van Winkel

Echte vakmensen: er werd goed geluisterd naar onze wensen, deskundig, vriendelijk, prettige en snelle manier van werken en communiceren, er werden creatieve oplossingen gevonden, veel service.

via een collega

Heemskerk