Erwin en Suzanne Sanders

Zeer goede ervaring, we hebben een prachtige nieuwe badkamer en toilet. Johan werkt zeer nauwkeurig en netjes en denkt mee over hoe bepaalde dingen mooier of beter kunnen. Hij komt zijn afspraken na... Zeer goede ervaring, we hebben een prachtige nieuwe badkamer en toilet. Johan werkt zeer nauwkeurig en netjes en denkt mee over hoe bepaalde dingen mooier of beter kunnen. Hij komt zijn afspraken na en ruimt steeds alles netjes op. Kortom een echte vakman. Voor iedereen die een mooie nieuwe badkamer wil die perfect afgewerkt is raden wij dit bedrijf ten zeerste aan!!

Fam Vellinger

Geweldig vakwerk geleverd, helemaal top

Glenn

Top kwaliteit eerste klas, denkt mee, werkt erg secuur en ruimt alles op. Komt afspraken na, Een hele sympathieke vakman.

Bart

Fijne samenwerking waarbij onze wensen goed werden vertaald in de werkzaamheden. Goede communicatie, secuur en vakkundig.

Frans en Lilian Verschuren

Vakman weet wat hij doet geeft goed advies is gezellig is beleefd.

Peter van Kasteren

Al even geleden maar nooit review geschreven. Badkamer en toilet hier gedaan. Super tevreden.

Gerjan en Melonie Verschuren

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en werkwijze van Johan! Komt zijn afspraken na. Alles gebeurt in overleg. Hij is correct, secuur en werkt zeer netjesšŸ‘Œalles wordt keurig afgedekt en zorgt... Wij zijn erg tevreden over de samenwerking en werkwijze van Johan! Komt zijn afspraken na. Alles gebeurt in overleg. Hij is correct, secuur en werkt zeer netjesšŸ‘Œalles wordt keurig afgedekt en zorgt iedere dag dat alles netjes opgeruimd is. Het is een echte vakman die zijn vak verstaat. Superblij met het eindresultaat....dankjewel!!

Martijn van de Leur

Een heel prettig persoon die precies doet wat er beloofd is. Werkt super schoon en het resultaat is echt prachtig!

Luuk Hammecher

Johan heeft onze rommelzolder veranderd in een fraaie slaapruimte en werkplek met isolatie, aanleg van fraaie verlichting en vloer, mooie schotten voor de bergruimten en ook zijn de leidingen voor... Johan heeft onze rommelzolder veranderd in een fraaie slaapruimte en werkplek met isolatie, aanleg van fraaie verlichting en vloer, mooie schotten voor de bergruimten en ook zijn de leidingen voor de verwarming verlegd. Alles verliep volgens planning en werd prima opgeruimd en een extra klusje om bijvoorbeeld een badkamerkraan te vervangen was geen probleem. We zijn blij met onze nieuwe zolder en de tomeloze inzet van Johan.