R. Geraets

Goede afspraken, harde werkers, zorgvuldig en eind van de werkdag ruimen ze alles op.
We zijn super blij met onze mooie badkamer.

Paul Oosterhof

JVL Montage is een keurig bedrijf. Bij de 1e afspraak worden de klantenwensen en mogelijke oplossingen besproken. Vervolgens komt er een offerte met duidelijke beschrijving van de werkzaamheden, de... JVL Montage is een keurig bedrijf. Bij de 1e afspraak worden de klantenwensen en mogelijke oplossingen besproken. Vervolgens komt er een offerte met duidelijke beschrijving van de werkzaamheden, de daarbij behorende prijs en een planning wanneer de werkzaamheden beginnen en afgerond zijn..
Na gunning van de opdracht staat Johan keurig op tijd aan de voordeur en verloopt de afwerking volgens afspraak. Voor meerwerk wordt een aparte prijs vastgelegd. Het werk bij ons is keurig en volgens afspraak opgeleverd, alle restmaterialen
zijn afgevoerd en het werk van derden netjes begeleid en ook met hoge kwaliteit afgeleverd.
Mijn vrouw en ik waren zeer tevreden over het proces en de manier waarop alles afgewerkt werd en zullen Johan voor toekomstige werkzaamheden weer graag uitnodigen voor offertes en vervolg opdrachten.

J Joppen

Zeer tevreden, komt afspraken na,en de afwerking top.

Bert ten Hoeve

Zeer goed werk afgeleverd, strakke planning
goede materialen, vakmannen!

Hans Enghardt

Onze ervaring met JVL Montage is heel goed vanaf het allereerste contact. Afspraak is afspraak, net werk vanaf demontage tot en met eindoplevering.

John de Wildt

Onze ervaring met JVL Montage is heel goed, afspraken werden perfect nagekomen, altijd op tijd en niets is teveel.
Johan werkt heel precies en nauwkeurig. Hij heeft bij ons een nieuwe keuken...
Johan werkt heel precies en nauwkeurig. Hij heeft bij ons een nieuwe keuken geplaatst en aangesloten. Waterleidingen en afvoer, elektriciteit verplaatst en stucwerk goed met elkaar afgestemd zodat deze klus volgens planning is gegaan.
Het eindresultaat is geheel volgens onze verwachtingen en kunnen nu genieten van onze nieuwe mooie keuken.
Wij zijn heel tevreden over JVL Montage en kunnen iedereen dit bedrijf aanbevelen.
Na oplevering van onze nieuwe keuken kreeg mijn vrouw ook nog een mooi boeket bloemen.
Bedankt Johan en Inge

Groenen

Vakman met oog voor detail. Hij komt zijn afspraken goed na.
Creatief en luistert naar de klant.

Marc Smeulders

Super netjes geholpen, binnen 48 uur iemand langs geweest en offerte ontvangen. Nette service en vriendelijke man.

Fam van der Heijden

Over de werkzaamheden van JVL Momtage zijn wij zeer tevreden. Afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd. Het werk bestond voor ons uit het vervangen van houten... Over de werkzaamheden van JVL Momtage zijn wij zeer tevreden. Afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd. Het werk bestond voor ons uit het vervangen van houten plafonds in gipsen plafonds incl stucwerk.