De Haan

Goede communicatie en perfecte planning en uitvoering

G. van Ool

Alles keurig volgens afspraak gemaakt, Johan kwam ook met goede bruikbare tips

C.Retera

Er is niets negatief, alles perfect geregeld!

Douwe Boonstra

Mensen die hun vak verstaan. Prima werk geleverd

Ellen van Asseldonk

Ik heb de samenwerking met Johan als zeer prettig ervaren. Gemakkelijk in omgang en heldere communicatie. Fijn. En daarbij, het eindresultaat was en is prachtig!

Peter en Anja Dillen

Wij hebben Johan als een betrouwbaar, correct en kundig persoon ervaren. Hij komt afspraken na. We zouden hem zo weer voor een andere opdracht benaderen.

H&R

JVL heeft onze badkamer op voortreffelijke wijze gerenoveerd. Wij zijn erg tevreden over de snelheid en de werkwijze.
Alles in twee weken er uit en opnieuw aangebracht . Johan denkt echt met...
Alles in twee weken er uit en opnieuw aangebracht . Johan denkt echt met de wensen van de klant mee. Hij is een harde werker en ruimt alles prima op als hij vertrekt.

H&R

Guy D

JVL Montage is me uitstekend bevallen.
Bedrijf is prettig in de communicatie. Luisterd goed en denkt mee in alternatieven. Daarnaast komt het de gemaakte afspraken na.
Men neemt tijd...
JVL Montage is me uitstekend bevallen.
Men neemt tijd voor de klant en dat is te zien in de uitstekend kwaliteit en hoge mate van afwerking.
Goede vakmannen in dienst die met het juiste gereedschap en materiaal komt om de klus kwalitatief in minimale uren komt doen. Ze zijn echt van allen markten thuis, denk aan het complete plaatje hout, tegels, leiding en electra.

De perfecte prijs kwaliteit. Je huis knapt er enorm van op!

Van Hemert

Vriendelijke ondernemer die precies doet wat hij belooft en alles waar maakt .Werkt zeer nauwkeurig en houdt er rekening mee om de overlast en rommel tot een minimum te beperken. Hij is zeer... Vriendelijke ondernemer die precies doet wat hij belooft en alles waar maakt .Werkt zeer nauwkeurig en houdt er rekening mee om de overlast en rommel tot een minimum te beperken. Hij is zeer behulpzaam en denkt altijd met je mee. Wij zijn zeer tevreden en zullen hem zeker voor de volgende klus weer vragen.

Woerdman

Zeer prettig en professioneel bedrijf om mee samen te werken. Alles keurig op tijd of zelfs eerder gedaan. Wat ook een fijn detail is, de netheid.