Heel duidelijke omschrijving van het door m8j gezochte product

Jorn

Snelle levering!! Kan niets anders zeggen dan tevreden zijn!!

Prima geregeld. Heb het art. opgehaald in Zutphen. Het was een kado en werd daar heel mooi verpakt. Bovendien konden we meteen zien wat we gekocht hadden i.v.m. ruilen.
Het was prima op tijd.

Er was vooraf tel. kontakt. De leveringstijd was zoals vermeld werd.

Geen. Een aanrader

Voor de 3x keer besteld en wederom een goede ervaring. Snel, goed ingepakt, conform verwachtingen.

Ine hendrikse

Niets op aan te merken.snelle levering

Snelle levering en ze doen wat ze zeggen.

Niets

Hennie Sibbelee

Prima webshop
Overzichtelijk
Veel keuze

Jaa kom mijn aankoop zonder problemen omruilen

Grote keuze en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed bereikbaar en een snellen service

Heb ik niet opgemerkt.

L de Wolff

Mijn ervaring met Juwelierswebshop is erg goed. ik had een horloge besteld wat niet aan mijn verwachtingen voldeed. Er werd snel gereageerd op mijn e/mails zodat het horloge ook snel omgeruild kon...

hele snelle reactie op e/mails. ook het terug ontvangen van het horloge werd meteen gemeld. snelle levering en afrekenen.

Het zou goed zijn om als je iets terug moet sturen dat dat dan betaald zou worden door deze winkelier. nu moest ik €8,50 neertellen om het aangetekend opstuurde. vind ik behoorlijk prijzig. maar je durft het tegenwoordig niet aangeteknd meer te versturen. te riskant.

Zeer tevreden, alles tiptop in orde.

Uitstekend. Had iets op het oog, vond het in de shop. Vragen werden vlot beantwoord. Mazzel: ook nog 10 procent Citizen 2018-korting. Verzending ging vlot. Garantie document was al keurig ingevuld....

Snel. Correct. Keurige communicatie en vragen worden goed beantwoord. Garantie bewijs is al ingevuld. Handige, korte handleiding in Nederlands. Tijd en datum waren al ingesteld.

Geen.