John

Prima site met uitgebreide informatie

Snelle levering en mooie verpakking Klein probleempje direct naar volle tevredenheid opgelost Prima service

van de Laar

Was gemakkelijk te vinden

duidelijkheid

geen idee

Willem Scholtz

Correct afgehandeld, ook na een klein probleempje.

Betrouwbaar

Kris van Wezel

Uitstekend!

Goede persoonlijke service met zelfs n telefoontje

Joke

Zeer tevrede

Goede service

Niets

Henk Bos

Prima ervaring. Horloge conform wens ontvangen

Afspraken goed nagekomen

Geen. Ga zo door!

A van Ginneken

Zeer slecht

Onbeschoft

Reactie JuweliersWebshop.nl:

U heeft een horloge naar ons teruggestuurd met daarbij los bijgevoegd de sluiting in onderdelen. De losse onderdelen van de sluiting hadden veel krassen en deuken, hier was duidelijk onkundig mee... U heeft een horloge naar ons teruggestuurd met daarbij los bijgevoegd de sluiting in onderdelen. De losse onderdelen van de sluiting hadden veel krassen en deuken, hier was duidelijk onkundig mee omgegaan.
Dit soort schade die door de gebruiker zelf wordt aangebracht valt niet onder de garantie van het horloge. Gelukkig hebben wij de sluiting wel voor u kunnen repareren en is het horloge nu weer goed te dragen. Dit hebben wij als service voor u gedaan, u heeft hier niets voor hoeven betalen.
We wensen u weer veel plezier van uw horloge.
Vriendelijke groet, JuweliersWebshop

?

Met een tevreden gevoel een horloge besteld op de website. Primair werkte een kortingcode niet maar dat is snel en juist opgelost. De bestelling was snel afgerond en het horloge is binnen 2 dagen... Met een tevreden gevoel een horloge besteld op de website. Primair werkte een kortingcode niet maar dat is snel en juist opgelost. De bestelling was snel afgerond en het horloge is binnen 2 dagen bezorgd, inclusief een vriendelijk kaartje. Kortom, een tevreden klant!

Snelle levering. Vlotte oplossing voor een eventueel probleem.

Marlies

Geweldig. Dit is waar ik op hoopte: precies het horloge van het plaatje.

De verpakking was een verrassing. Ik had het horloge zelf besteld maar door de verpakking leek het alsof ik een kadootje kreeg.

Dia

Geweldig

De snelheid van de levering. En de service met het omruilen.

Het is helemaal in orde!